האם צריך להפעיל לחץ על הרגלית הנגדית להטיה בזמן ההשכבה? זו בעיקרון תורה שלקוחה מרכיבת שטח שנועדה למנוע מהאחורי לברוח בסיבוב...
האם צריך להפעיל לחץ על הרגלית הנגדית להטיה בזמן ההשכבה? זו בעיקרון תורה שלקוחה מרכיבת שטח שנועדה למנוע מהאחורי לברוח בסיבוב...
לא.
תורם המון,במיוחד בפניות היותר איטיות עם אחיזה לא משהו.
אשמח לתשובה מוסמכת מגידי והצוות שלו...
יכול ללמד אותך ילד... מה הקשר בין ללחוץ על רגלית? תעשה ניסוי, שאתה על אופנוע כביש תעמוד על הרגלית בצד אחד ותראה שכלום לא קורה...
ועכשיו תגובה רצינית. זה נכון לאופנוע שטח שם אתה רוכב הרבה יותר "על" האופנוע, בניגוד לרכיבת כביש שם אתה למעשה מוציא את הגוף החוצה, ואז העיגון שלך הוא מיכל דלק בעיקר, ואחיזה חלשה בכידון, יותר מזה, גם אם בשיא ההטיה תאורטית, תרים רגל מהרגלית, לא לא תחוש הבדל כי העיגון, שוב, הוא חביקה של המיכל. ממליץ על הסרט של קיט קוד בלי קשר,, יש שם הסבר מעמיק יותר,
ומה שמארק ציין הוא נכון, כי למעשה במהירות נמוכה אתה נשאר מכונס על האופנוע, ולא מוציא גוף. , כל האמור מתייחס לרכיבה ספורטיבית.
נערך לאחרונה על ידי nitzann84; 15-10-2015 בשעה 23:51.
כל הכיף זה לתת לאחורי לברוח.
קצת.
אתה דורך פה על קן צרעות גדול אך ישן.הסוגיה שהעלית היוותה סלע מחלוקת בין בתי הספר לרכיבה הגדולים בעולם ובעיקר בארה"ב (רגל פנימית לוחצת או חיצונית).
כחסידים של נוחות ותחושות רוכב ,אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
טכניקה זו,כמו כל אחת אחרת,צורכת תשומת לב וחשיבותה משנית ביחס לטכניקה הבסיסית ולכן מתאימה למי ששולט בבסיס.מקווה שעזרתי![]()
זה מאוד תלוי אופנוע ורוכב וסגנון בגדול יש לזה השפעה לא מכרעת אבל ההבדלים הקטנים שיכולים לשנות המון
גם במהירות נמוכה מוציאים גוף, ואז מאוד עוזר ללחוץ על הרגלית החיצונית כדי לעגון את הגוף טוב יותר , וזה גם עוזר בלייצב את האופנוע כן במהירות נמוכה חייבים לעזור לאופנוע עם הגוף שלנו להיות יציב. לא כולם טסים 250 קמש במסלול מרוצים כל הזמן
אני ירחיב עלייך ניב אני רוכב על בהמה לא קטנה ובעצמי רוכב לא קל משקל.
כשאני בעומס גדול על הבהמה (כ 430 קילו כולל) אז אני עוזר עם הגוף שלי בדריכה על הרגלית הפנימית ביחד עם היגיוי הפוך כדי לקבל הטיה מדוייקת ומהירה, ביציאה מהפניה או במהירות נמוכה אני חייב לעזור עם הרגלית החיצונית לפניה להרים את האופנוע ולייצב אותו. אחרת ההיגוי מאווווד עצל
+1
מבלי להיות הטנק-על-גלגלים שהוא סטרלוק פה, מנסיוני, לחיצה על הרגלית הפנימית תוך כדי פקודת ההיגוי גורמת לה להיות חדה יותר. משמעותי במיוחד במהירות גבוהה יחסית ו/או על אופנוע ספורט עם קליפונים. עם אופנוע קל יותר וכידון גבוה ורחב במהירות נמוכה אני מוותר על זה כי ההיגוי גם ככה כמעט ומהיר מידי.
אחרי פקודת ההיגוי, כבר בתוך הפניה כשהאופנוע בהטיה, ברך או לא ברך, לחץ על הרגלית החיצונית עוזר לי להיות מחובר יותר לאופנוע וגורם לי להרגיש שהאחורי "יושב" טוב יותר, במיוחד ביציאה מהפניה.
אכן עזרת מאוד.
כל עוד רכבתי רק בכביש באמת לא הפעלתי לחץ על הרגליות אלא התמקדתי בהיגוי הפוך ומבט ליציאה מהסיבוב. בהדרכת רכיבה בשטח נחשפתי לטכניקה של רגל קדימה ולחץ על הרגלית החיצונית כאמצעי לייצוב האופנוע בפניה והתחלתי ליישם גם בכביש. יש הרגשה של יותר יציבות ושליטה אך הטכניקה הכוללת הפכה להיות קצת יותר מדי מסורבלת...
Cheburek שמעת????
תתחיל להוציא ברך ותראה שלא נוח להפעיל נוח על הרגלית אלה לעגן את הרגל למיכל.