עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: לחץ על הרגליות בסיבוב / השכבה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10

    לחץ על הרגליות בסיבוב / השכבה

    האם צריך להפעיל לחץ על הרגלית הנגדית להטיה בזמן ההשכבה? זו בעיקרון תורה שלקוחה מרכיבת שטח שנועדה למנוע מהאחורי לברוח בסיבוב...

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    לא.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    תורם המון,במיוחד בפניות היותר איטיות עם אחיזה לא משהו.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    אשמח לתשובה מוסמכת מגידי והצוות שלו...

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    ניצן אל תענה אם אתה לא יודע.
    כן, עושים את זה וזה עוזר במיוחד כשאתה מעיץ ביציאה מפניה!
    ממליץ על קורס "דרייב" זה אחת הטכניקות שמלמדים שם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע בגדול... מובי זה סופרמוטו של עניים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    יכול ללמד אותך ילד... מה הקשר בין ללחוץ על רגלית? תעשה ניסוי, שאתה על אופנוע כביש תעמוד על הרגלית בצד אחד ותראה שכלום לא קורה...

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    יכול ללמד אותך ילד... מה הקשר בין ללחוץ על רגלית? תעשה ניסוי, שאתה על אופנוע כביש תעמוד על הרגלית בצד אחד ותראה שכלום לא קורה...

    מה הקשר?
    בזמן הטייה לחץ על הרגלית הנגדית לכיוון ההטייה (הרגלית ש"למעלה") עוזר לשמור על האחורי מבריחה.
    אפשרי לעשות את זה גם ברכיבה סגנון סופרמוטו\שטח וגף ברכיבה סופורטיבית.
    גם על אספלט וגם בשטח.
    נערך לאחרונה על ידי Cheburek; 16-10-2015 בשעה 02:50.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע בגדול... מובי זה סופרמוטו של עניים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ועכשיו תגובה רצינית. זה נכון לאופנוע שטח שם אתה רוכב הרבה יותר "על" האופנוע, בניגוד לרכיבת כביש שם אתה למעשה מוציא את הגוף החוצה, ואז העיגון שלך הוא מיכל דלק בעיקר, ואחיזה חלשה בכידון, יותר מזה, גם אם בשיא ההטיה תאורטית, תרים רגל מהרגלית, לא לא תחוש הבדל כי העיגון, שוב, הוא חביקה של המיכל. ממליץ על הסרט של קיט קוד בלי קשר,, יש שם הסבר מעמיק יותר,
    ומה שמארק ציין הוא נכון, כי למעשה במהירות נמוכה אתה נשאר מכונס על האופנוע, ולא מוציא גוף. , כל האמור מתייחס לרכיבה ספורטיבית.
    נערך לאחרונה על ידי nitzann84; 15-10-2015 בשעה 23:51.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כל הכיף זה לתת לאחורי לברוח.

    קצת.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    6
    אתה דורך פה על קן צרעות גדול אך ישן.הסוגיה שהעלית היוותה סלע מחלוקת בין בתי הספר לרכיבה הגדולים בעולם ובעיקר בארה"ב (רגל פנימית לוחצת או חיצונית).
    כחסידים של נוחות ותחושות רוכב ,אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
    טכניקה זו,כמו כל אחת אחרת,צורכת תשומת לב וחשיבותה משנית ביחס לטכניקה הבסיסית ולכן מתאימה למי ששולט בבסיס.מקווה שעזרתי

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
    ניצן אל תענה אם אתה לא יודע.
    כן, עושים את זה וזה עוזר במיוחד כשאתה מעיץ ביציאה מפניה!
    ממליץ על קורס "דרייב" זה אחת הטכניקות שמלמדים שם.
    זה מאוד תלוי אופנוע ורוכב וסגנון בגדול יש לזה השפעה לא מכרעת אבל ההבדלים הקטנים שיכולים לשנות המון


    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    ועכשיו תגובה רצינית. זה נכון לאופנוע שטח שם אתה רוכב הרבה יותר "על" האופנוע, בניגוד לרכיבת כביש שם אתה למעשה מוציא את הגוף החוצה, ואז העיגון שלך הוא מיכל דלק בעיקר, ואחיזה חלשה בכידון, יותר מזה, גם אם בשיא ההטיה תאורטית, תרים רגל מהרגלית, לא לא תחוש הבדל כי העיגון, שוב, הוא חביקה של המיכל. ממליץ על הסרט של קיט קוד בלי קשר,, יש שם הסבר מעמיק יותר,
    ומה שמארק ציין הוא נכון, כי למעשה במהירות נמוכה אתה נשאר מכונס על האופנוע, ולא מוציא גוף. , כל האמור מתייחס לרכיבה ספורטיבית.
    גם במהירות נמוכה מוציאים גוף, ואז מאוד עוזר ללחוץ על הרגלית החיצונית כדי לעגון את הגוף טוב יותר , וזה גם עוזר בלייצב את האופנוע כן במהירות נמוכה חייבים לעזור לאופנוע עם הגוף שלנו להיות יציב. לא כולם טסים 250 קמש במסלול מרוצים כל הזמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניב חיימי צפיה בהודעה
    אתה דורך פה על קן צרעות גדול אך ישן.הסוגיה שהעלית היוותה סלע מחלוקת בין בתי הספר לרכיבה הגדולים בעולם ובעיקר בארה"ב (רגל פנימית לוחצת או חיצונית).
    כחסידים של נוחות ותחושות רוכב ,אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
    טכניקה זו,כמו כל אחת אחרת,צורכת תשומת לב וחשיבותה משנית ביחס לטכניקה הבסיסית ולכן מתאימה למי ששולט בבסיס.מקווה שעזרתי
    אני ירחיב עלייך ניב אני רוכב על בהמה לא קטנה ובעצמי רוכב לא קל משקל.
    כשאני בעומס גדול על הבהמה (כ 430 קילו כולל) אז אני עוזר עם הגוף שלי בדריכה על הרגלית הפנימית ביחד עם היגיוי הפוך כדי לקבל הטיה מדוייקת ומהירה, ביציאה מהפניה או במהירות נמוכה אני חייב לעזור עם הרגלית החיצונית לפניה להרים את האופנוע ולייצב אותו. אחרת ההיגוי מאווווד עצל

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אנ(כ 430 קילו כולל)
    כמה??
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני ירחיב עלייך ניב אני רוכב על בהמה לא קטנה ובעצמי רוכב לא קל משקל.
    כשאני בעומס גדול על הבהמה (כ 430 קילו כולל) אז אני עוזר עם הגוף שלי בדריכה על הרגלית הפנימית ביחד עם היגיוי הפוך כדי לקבל הטיה מדוייקת ומהירה, ביציאה מהפניה או במהירות נמוכה אני חייב לעזור עם הרגלית החיצונית לפניה להרים את האופנוע ולייצב אותו. אחרת ההיגוי מאווווד עצל
    +1
    מבלי להיות הטנק-על-גלגלים שהוא סטרלוק פה, מנסיוני, לחיצה על הרגלית הפנימית תוך כדי פקודת ההיגוי גורמת לה להיות חדה יותר. משמעותי במיוחד במהירות גבוהה יחסית ו/או על אופנוע ספורט עם קליפונים. עם אופנוע קל יותר וכידון גבוה ורחב במהירות נמוכה אני מוותר על זה כי ההיגוי גם ככה כמעט ומהיר מידי.

    אחרי פקודת ההיגוי, כבר בתוך הפניה כשהאופנוע בהטיה, ברך או לא ברך, לחץ על הרגלית החיצונית עוזר לי להיות מחובר יותר לאופנוע וגורם לי להרגיש שהאחורי "יושב" טוב יותר, במיוחד ביציאה מהפניה.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    אכן עזרת מאוד.
    כל עוד רכבתי רק בכביש באמת לא הפעלתי לחץ על הרגליות אלא התמקדתי בהיגוי הפוך ומבט ליציאה מהסיבוב. בהדרכת רכיבה בשטח נחשפתי לטכניקה של רגל קדימה ולחץ על הרגלית החיצונית כאמצעי לייצוב האופנוע בפניה והתחלתי ליישם גם בכביש. יש הרגשה של יותר יציבות ושליטה אך הטכניקה הכוללת הפכה להיות קצת יותר מדי מסורבלת...

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    Cheburek שמעת????
    תתחיל להוציא ברך ותראה שלא נוח להפעיל נוח על הרגלית אלה לעגן את הרגל למיכל.

אשכולות דומים

  1. לחץ על שתי הרגליות בפנייה.
    על ידי ducati boy בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 20:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO