עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: לחץ על הרגליות בסיבוב / השכבה

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10

    לחץ על הרגליות בסיבוב / השכבה

    האם צריך להפעיל לחץ על הרגלית הנגדית להטיה בזמן ההשכבה? זו בעיקרון תורה שלקוחה מרכיבת שטח שנועדה למנוע מהאחורי לברוח בסיבוב...

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    לא.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    תורם המון,במיוחד בפניות היותר איטיות עם אחיזה לא משהו.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    אשמח לתשובה מוסמכת מגידי והצוות שלו...

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    ניצן אל תענה אם אתה לא יודע.
    כן, עושים את זה וזה עוזר במיוחד כשאתה מעיץ ביציאה מפניה!
    ממליץ על קורס "דרייב" זה אחת הטכניקות שמלמדים שם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע בגדול... מובי זה סופרמוטו של עניים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    יכול ללמד אותך ילד... מה הקשר בין ללחוץ על רגלית? תעשה ניסוי, שאתה על אופנוע כביש תעמוד על הרגלית בצד אחד ותראה שכלום לא קורה...

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ועכשיו תגובה רצינית. זה נכון לאופנוע שטח שם אתה רוכב הרבה יותר "על" האופנוע, בניגוד לרכיבת כביש שם אתה למעשה מוציא את הגוף החוצה, ואז העיגון שלך הוא מיכל דלק בעיקר, ואחיזה חלשה בכידון, יותר מזה, גם אם בשיא ההטיה תאורטית, תרים רגל מהרגלית, לא לא תחוש הבדל כי העיגון, שוב, הוא חביקה של המיכל. ממליץ על הסרט של קיט קוד בלי קשר,, יש שם הסבר מעמיק יותר,
    ומה שמארק ציין הוא נכון, כי למעשה במהירות נמוכה אתה נשאר מכונס על האופנוע, ולא מוציא גוף. , כל האמור מתייחס לרכיבה ספורטיבית.
    נערך לאחרונה על ידי nitzann84; 15-10-2015 בשעה 23:51.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    יכול ללמד אותך ילד... מה הקשר בין ללחוץ על רגלית? תעשה ניסוי, שאתה על אופנוע כביש תעמוד על הרגלית בצד אחד ותראה שכלום לא קורה...

    מה הקשר?
    בזמן הטייה לחץ על הרגלית הנגדית לכיוון ההטייה (הרגלית ש"למעלה") עוזר לשמור על האחורי מבריחה.
    אפשרי לעשות את זה גם ברכיבה סגנון סופרמוטו\שטח וגף ברכיבה סופורטיבית.
    גם על אספלט וגם בשטח.
    נערך לאחרונה על ידי Cheburek; 16-10-2015 בשעה 02:50.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע בגדול... מובי זה סופרמוטו של עניים.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כל הכיף זה לתת לאחורי לברוח.

    קצת.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    6
    אתה דורך פה על קן צרעות גדול אך ישן.הסוגיה שהעלית היוותה סלע מחלוקת בין בתי הספר לרכיבה הגדולים בעולם ובעיקר בארה"ב (רגל פנימית לוחצת או חיצונית).
    כחסידים של נוחות ותחושות רוכב ,אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
    טכניקה זו,כמו כל אחת אחרת,צורכת תשומת לב וחשיבותה משנית ביחס לטכניקה הבסיסית ולכן מתאימה למי ששולט בבסיס.מקווה שעזרתי

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    אכן עזרת מאוד.
    כל עוד רכבתי רק בכביש באמת לא הפעלתי לחץ על הרגליות אלא התמקדתי בהיגוי הפוך ומבט ליציאה מהסיבוב. בהדרכת רכיבה בשטח נחשפתי לטכניקה של רגל קדימה ולחץ על הרגלית החיצונית כאמצעי לייצוב האופנוע בפניה והתחלתי ליישם גם בכביש. יש הרגשה של יותר יציבות ושליטה אך הטכניקה הכוללת הפכה להיות קצת יותר מדי מסורבלת...

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    Cheburek שמעת????
    תתחיל להוציא ברך ותראה שלא נוח להפעיל נוח על הרגלית אלה לעגן את הרגל למיכל.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    Cheburek שמעת????
    תתחיל להוציא ברך ותראה שלא נוח להפעיל נוח על הרגלית אלה לעגן את הרגל למיכל.
    אתה דווקא לא ממש צודק... הנה, למקרה שפספסת את התשובה של ניב:

    אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
    כפי שניב עוד ציין, אין תורה אחת ויש הבדלים שונים של סגנון מרוכב לרוכב שלא בהכרח יהיו לא נכונים - פשוט הבדלים של נוחות ותחושה.

    ספציפית לגבי מה שאמרת פה - אתה קצת טועה. מיקום נכון של הרגל על הרגלית החיצונית והפעלת לחץ יכולה לעזור לעגן את הירך החיצונית למיכל הדלק, בין אם אתה מוציא ברך או לא.
    נקודה לדוגמה - אני קצר ורטיקלית ויחד עם פציעה שהחלישה אצלי את הירך - קשה לי לחבוק היטב את האופנוע בפניות שמאליות, במיוחד כשאני "מוציא ברך". הפעלת לחץ על הרגלית החיצונית עוזרת לי לעגן את ירך שמאל למיכל הדלק ולא להישאר "מפושק".

    אגב, הוצאת ברך היא לא טכניקה שמחליפה הפעלת לחץ על רגלית והיא לחלוטין לא טכניקה הכרחית למרבית הרוכבים.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    הכוונה הייתה לחכמולוג שבא להשתחצן על חשבוני.
    אני למשל בהוצאת גוף חריפה לא מגיע עם הרגל לרגלית בכלל,ולכן רק מעגן עם הירך.
    תסכים איתי שאם לא הייתה פציעה,היה לך יותר נוח להפעיל לחץ על המיכל ולא על הרגלית .(?)

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    הכוונה הייתה לחכמולוג שבא להשתחצן על חשבוני.
    אני למשל בהוצאת גוף חריפה לא מגיע עם הרגל לרגלית בכלל,ולכן רק מעגן עם הירך.
    תסכים איתי שאם לא הייתה פציעה,היה לך יותר נוח להפעיל לחץ על המיכל ולא על הרגלית .(?)
    לא באתי להשתחצן, אבל התשובה הראשונית שלך היא לא נכונה לכן עדיף לא לענות בכלל ולחכות למומחים.
    אם לבחור נוח להשתמש בטכניקה והיא נותן לו בטחון למה לקטוע בלי לדעת? היחיד שעונה כמו ילד זה אתה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע בגדול... מובי זה סופרמוטו של עניים.

אשכולות דומים

  1. לחץ על שתי הרגליות בפנייה.
    על ידי ducati boy בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 20:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO