+1
מבלי להיות הטנק-על-גלגלים שהוא סטרלוק פה, מנסיוני, לחיצה על הרגלית הפנימית תוך כדי פקודת ההיגוי גורמת לה להיות חדה יותר. משמעותי במיוחד במהירות גבוהה יחסית ו/או על אופנוע ספורט עם קליפונים. עם אופנוע קל יותר וכידון גבוה ורחב במהירות נמוכה אני מוותר על זה כי ההיגוי גם ככה כמעט ומהיר מידי.
אחרי פקודת ההיגוי, כבר בתוך הפניה כשהאופנוע בהטיה, ברך או לא ברך, לחץ על הרגלית החיצונית עוזר לי להיות מחובר יותר לאופנוע וגורם לי להרגיש שהאחורי "יושב" טוב יותר, במיוחד ביציאה מהפניה.



ציטוט ההודעה בתגובה