ל-4 בשורה אין "בעיה" בסל"ד נמוך, התצורה פשוט לרוב משמשת אופנועי ספורט שמראש מכוונים להספק גבוה ביותר ואתה מקבל מידריינג' מת. אם אתה רוצה לראות את הצד השני - ה-cbf שלי בעל מנוע f2 ישן, מכוון למידריינג' בנוסף ליחסי העברה מעט יותר קצרים, ומושך חזק מאוד כבר מסל"ד נמוך. אין מה לחפש אחרי 9k (יש לו כולה 77 כ"ס, למרות שגם זה 10 יותר מהויסטרום שהיה לי וזה סבבה לגמרי) אבל אני גם כך לא מגיע לשם.

לעניינך, אתה יכול לחפש ברשת גרפי דיינו של המנועים הרלבנטיים ותוכל לקבל נתונים בסיסיים. הבעיה כמובן שדיינו שונה, יום אחר ואפשר לקבל תוצאות די שונות אז קח את זה בערבון מוגבל. אם המהירות המירבית לא תעלה על 150-160 (מיועד לתחרויות בחו"ל?) - מדוע לא לחשוב על נפח גדול יותר, לאו דווקא מאופנוע סופרספורט?