עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: מי מכיר את en500 ויודע מה איתו?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637

    מי מכיר את en500 ויודע מה איתו?

    מצאתי בחור נחמד שרוצה למכור את ה אי אן שלו. שנת 2002 עם 150 אקמ. יד 4. הוא טוען שמבחינה מכאנית הוא מצוין ושאצלו הוא לא עבר תאונות. קוסמטית... כנראה יש מקום לשיפור.
    אני חושב שקרוזרים זה לא בשבילי, אבל עונה לי החשק להתנסות בסוגים שונים של אופנועים.
    במקומות מסוימים כתוב שהוא 46 כ"ס ובאחרים כתוב 50. לא מצאתי מידע מהימן ולכן אני שואל על סמך נסיונכם.
    היות וצריך לבנות מחדש מאגרי מידע, אתם מוזמנים לשפוך מה שיש לכם על האופנוע.
    דיזל, למרות שקרוזרים זה לא בשבילך, שתף גם פה בחוויות.

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הen כמו הגיפיזי והkle נרשם כחמישים בארץ.
    דווקא אתה אמור להיות זה עם הגישה הקלה למידע הזה אם אני זוכר נכון.

    אם בקרוזרים חשקה נפשך - יש בסוזוקה ויראגו 250 עם טווין יפה יושב בליבו.
    יש להם גם טנרה 97 נדיר.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הen כמו הגיפיזי והkle נרשם כחמישים בארץ.
    דווקא אתה אמור להיות זה עם הגישה הקלה למידע הזה אם אני זוכר נכון.

    אם בקרוזרים חשקה נפשך - יש בסוזוקה ויראגו 250 עם טווין יפה יושב בליבו.
    יש להם גם טנרה 97 נדיר.
    את המספרים המקושרים השארתי עם האייפון הדביל שלי. צריך לשלוף אותם מחדש.
    סוזוקה בירושלים? אלך לראות גם את הטנרה, בשבילך.

    דיזל תודה רבה על הסקירה הנהדרת הזו. חשוב לצבור מחדש סקירות טובות.
    הבחור ממש לא לחוץ למכור. אמר לי שאחשוב בכמה שווה לי לקנות ואגיד לו.
    8000? 9000?

    קסדוש אפשר להחליף לאי אן את השרשרת ברצועה או שזו היתה אמירה כללית?

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אומרים שהדגם עם הרצועה יותר מוצלח.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אומרים שהדגם עם הרצועה יותר מוצלח.
    רצועה מקורית עולה 30% מערך האופנוע..
    למרות שרצועה של ספורטסטר 883 מתאימה ועולה רבע..
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    רצועה מקורית עולה 30% מערך האופנוע..
    למרות שרצועה של ספורטסטר 883 מתאימה ועולה רבע..
    אני שמח שאתה מחזק את דבריי.
    אורך חיי רצועה הוא פי שלוש (בערך?) משרשרת.
    טיפ מעולה נתת לגבי הרצועה של הערלי.
    אבל אומרים שהדגם עם הרצועה יותר מוצלח ולא רק בגלל הרצועה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אני שמח שאתה מחזק את דבריי.
    אורך חיי רצועה הוא פי שלוש (בערך?) משרשרת.
    טיפ מעולה נתת לגבי הרצועה של הערלי.
    אבל אומרים שהדגם עם הרצועה יותר מוצלח ולא רק בגלל הרצועה.
    כן,אני מכיר את הדגם.
    הרבה אמרו לי שהדגם עם הרצועה יותר מוצלח אבל לא אמרו למה..אני באופן אישי מעדיף שרשרת,הרבה פחות פגיעה ולא נקרעת ללא התרעה מוקדמת.
    באופן כללי אני מאוד מחבב את המנועים האלה (kle er וכו) והעיצוב של הen יפה מאוד לטעמי (בהשוואה לקרוזרים אחרים בנפחים האלו)
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  8. #8
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    עשיתי לא מעט קילומטראז' על האופנוע הזה. לא היה בבעולתי אך תחזקתי לחבר לתקופה ארוכה.
    1- המראה:
    מראה קרוזרי "מלא", שאיכשהוא, ועם קצת דימיון מפותח, מזכיר את ההארלי נייט-טריין, אך אפשר להבחין בקלות שזה בסופו של דבר קרוזק קטן וזול ונחסך בו המון בתהליך התכנון והעיצוב. בכל זאת, מושך המון מבטים והרבה יחשבו שהוא יותר גדול ממה שהוא בפועל. קיצר, את מבחן "בית הקפה" יעבור כמו גדול.
    2- מנוע ותמסורת:
    אותו מנוע של ה- gpz וה- kle אכן, אך עבר קצת שינויים להתאמה לתפקיד. מדובר במנוע טווין מקבילי אמין (ויש שיגידו שקרוזר ללא מנוע וי-טווין הוא לא קרוזר) המפיק 50 כ"ס, אז לא לצפות לכוח מתפרץ והרי מומנט. הכוח עובר דרך תיבה 6 הילוכים מעט נוקשה, אך החלטית ולא מפספסת. משם הכוח עובר לגלגל דרך גלגש"ים ושרשרת, מה שאותי ביעס האמת. לא נורא, עם שני תיקי צד מעור (על זה בהמשך) ניתן כמעט להעלים את השרשרת.
    3- התנהגות:
    האופנוע קל וצר, זריז מאוד, אפשר למשוך הילוכים בגבול הטעם הטוב ולהנות מתאוצה יפה מאוד. החגיגה נגמרת בסביבות ה- 100-110 קמ"ש, אז הרוח תפריע מאוד. הבולמים הותקנו בשביל הפרוטוקול בלבד, אין למה לצפות (קדמי מזלג רגיל, אחורי זוג קפיצים) שיכוך בינוני-מינוס, במיוחד מהקדמי, ובריבאונד יתנדנדו-עד מאוד על כבישים גליים, הפעם האחוריים נכנעים קודם. הבלמים גם כנ"ל, הקדמי דיסק יחיד עם יכולת בלימה סמלית בגלל הגאומטריה והצמיג הדק מלפנים, האחורי תוף. חובה לתכנן מרחקי בלימה, במיוחד במהירויות מעל 90 קמ"ש.
    4- שימושיות:
    בעיר הכלי מאוד מהנה ויעיל, אפשר לעלות ולרדת מדרכות בכיף, המשקל הקל עוזר מאוד. כמעט חובה להתקין זוג תיקי עור או דמויי-עור (עלות סביב 600-1000 שקל) ליכולת אחסון. על הכביש המהיר כל העסק פחות מזהיר, בגלל שילוב של תנוחת מפרש, בולמים בסיסיים מאוד ובלמים מאותגרי יכולת. כל עוד המהירות סביב ה- 100 קמ"ש העסק יתפקד סבבה, מעל אתה כבר מפספס את הפואנטה.
    5- תנוחה:
    יחסית נוח. תנוחה כמעט זקופה, כידון צר ונמוך (יחסית) ובמבט מהצד לא תראה את הקוף האופייני. המושב עבה אך לא שוקע ואפשר לרכב על גביו שעה עד שעה וחצי עד הצורך במנוחה, שזה נתון יפה לקרוזר. למורכב/ת יש מספיק מקום והמושב כנ"ל. עם הוספת משענת גב, בכלל תענוג.
    6- אחזקה ותוספות:
    אין משהו חריג באחזקה, כמו כל 500 בגילו ומצבו. כמעט חובה להוסיף תיקים ומשענת גב למורכב/ת לשיפור משמעותי באיכות החיים, אפשר גם לחשוב על מגן רוח מתאים שיוריד לחץ מפלג הגוף העליון. כל שאר הקשקושים שבעלי קרוזרים אוהבים להוסיף תעיף כבינימט.
    לסיכום:
    אופנוע מתוק(!), כמו נער מתבגר שמשתדל להיראות גבר-גבר, מעלה כמה חיוכים, לפעמים אפילו מצליח, אך בסופו של דבר כולנו יודעים שהוא בסה"כ ילד חמוד. לעיר הוא מצוין, מציע הרבה "אופי" (פוזה), בזמן שמחוצה לה יש צורך להיות מודע למגבלות ולקחת אותו באיזי. עם קרוזר אף פעם לא ממהרים לשומקום.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    יופי של סקירה

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1
    סקירה מהנה ומאלפת.

    אחד שקנה החודש EN500 מדהים

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי BARIK צפיה בהודעה
    סקירה מהנה ומאלפת.

    אחד שקנה החודש EN500 מדהים
    יותר כמו סקירה ארכאולוגית של שרשור מ-2015
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יותר כמו סקירה ארכאולוגית של שרשור מ-2015
    ה- EN לא השתנה מאז
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  13. #13
    אני לא באמת קשור כאן, אבל שאפו על הסקירה!

    אגב, מה עם הויראגו 500?
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    אני לא באמת קשור כאן, אבל שאפו על הסקירה!

    אגב, מה עם הויראגו 500?
    רכבתי כמעט 9 שנים על ויראגו מתוכן כשנה וקצת על ה250 והשאר על החמש מאות שנרכש על-ידי חבר טוב שלי.
    הויראגו היה אמין מאוד לאורך 80 אלף הקילומטר שהוא עבר אצלי התקלה היחידה שהייתה היא דיאפרגמה בקרבורטור שהוחלפה.
    המנוע של ה250 יותר נמרץ מה500 שסובל מכבדות מסויימת.
    הביצועים של הויראגו 500 חלשים אך אין בעייה לשייט איתו על 110 וקצת רזרבות עד 140 קמ"ש ביום טוב כאשר הוא מרגיש בבית סביב המאה קמ"ש.
    מבחינת עיצוב לטעמי אחד האופנועים היותר יפים שיש בהשוואה לכל כלי סדרתי בג'אנר.
    מנוע v עיצוב צ'ופר שלטעמי היה יותר מוצלח ב250 מאידך ב500 המון ניקל וניתן להינות מצפייה בשערות הבייצים שלך המשתקפות בבית הפילטר אוויר ומתנופפות להן ברוח מבעד לשורטס.
    לחמש מאות יש גל הינע שלא מצריך תלחזוקה - היו שמועות על קריסה של גלגל השיניים באקס ושהעלות יקרה אני לא נתקלתי.
    ה250 בעל שרשרת ארוכה יחסית ויקרה יחסית - אבל הכלי חלש כך שהן שורדות יפה אם דואגים לשמן אותן.
    אישית הייתי רוכש ויראגו למרות שהוא נחות מבחינת ביצועים.

    היה במוטו מבחן השוואתי בין הקאוואסקי הויראגו והונדה vt600
    אם זה חשוב לך אני אחפש במחסן את הכתבה - אני גר בירושלים אתה מוזמן לקרוא או שאשלח לך

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    סוזוקה בחיפה.
    הייתי בטוח שאתה צפוני.

    אי אפשר להחליף ביניהן

    Sent from my SM-E500F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  2. אהלן, יש לי גו פרו 4 וחשבתי להתחיל לרכב איתו
    על ידי maor בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-04-2016, 14:37
  3. חוות דעת en500
    על ידי dor בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 10:17
  4. מחפש: רגלית צד ל- Kawasaki EN500
    על ידי diesel בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 20:53
  5. Buff לקיץ - המלצות? עד כמה חם איתו?
    על ידי sweet bamba בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-06-2015, 10:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO