רויאל אנפילד מייצרים אופנועים בדיוק כמו שהיו מייצרים אותם לפני 40 שנה באנגליה. רק שעכשיו זה בהודו.
לפני 40 שנה 30 כ"ס למנוע 500 ארבע פעימות היו הרבה.
בגדול זו לא המטרה של האופנוע - כי אם אתה מחפש אופנוע למהירות, אתה פשוט לא בשכונה הנכונה.
היי,
בימים האחרונים יצא לי לחשוב הרבה על הרויאל אנפילד ג׳י טי קונטיננטל.
אני בקושי מכיר את החברה הזאת והייתי רוצה לדעת עד כמה האופנועים שלהם טובים ואמינים.
ועל הדרך, המנוע שמעל 500 סמ״ק בקושי מפיק כ״ס.
רציתי לדעת איך אפשר לגרום לו להפיק קצת יותר כ״ס כדי שישייט יותר מקטנוע 250
רויאל אנפילד מייצרים אופנועים בדיוק כמו שהיו מייצרים אותם לפני 40 שנה באנגליה. רק שעכשיו זה בהודו.
לפני 40 שנה 30 כ"ס למנוע 500 ארבע פעימות היו הרבה.
בגדול זו לא המטרה של האופנוע - כי אם אתה מחפש אופנוע למהירות, אתה פשוט לא בשכונה הנכונה.
אברי יא קשקשן בלתי נלאה הוא מדבר על דגם הג'י טי שם הקפיצים שצבועים בצהוב מוסיפים לפחות עוד עשר כוחות סוס.
פותש רכבתי ליד אקזמפלר כזה כמה רמזורים.
יצירה יפהיפיה וגם הרוכב נראה כמו מישהו שכיף לשתות איתו בירה אבל בשורה התחתונה זה עגלה.
לאינפלד יש פינה חמה בליבי, רכבתי עליו בהודו. אישית, מתחבר יותר לבולט ופחות לשענטז הזה שנקרא קונטיננטל gt. כפי שאיברי ציין, אלו לא אופנועים שמשפרים, פשוט הכל נעשה באיזי ונינוחות. לגבי האמינות, אין לי נתונים ספציפיים ומדוייקים, אך מה שכן בגלל הפשטות המכנית, מאוד קל וזול לאחזקה.
אם בכל זאת קורץ לך שיפור ביצועים, תחפש בפורומים וחנויות באנגליה, השוק השני בגודלו אחרי הודו, יש כמה קיטים כאלה (לא מכיר משהו ספציפי).
בהצלחה.
אגב מעתה אמור רוייאל אנפילד במבטא אנגלי
http://wheelz.co.il/%D7%A8%D7%95%D7%...0%D7%99%D7%94/
ללא מילים ואף מילה על חוקיות...
http://thekneeslider.com/ace-firebal...rformance-kit/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ממה שידוע לי , כל שיפורי האופנועים חוקיים בישראל , זה לא שהטסטר מבין מה קורה שם בכל מקרה.....![]()