
נכתב במקור על ידי
yonatan.s.
אוקי, הבנתי. אבל אני אתן לך דוגמה למה שאני מתכוון. יש לא מעט פעמים שעל הכביש ישנם בקיעים וחריצים ארוכים, או הפרשי גבהים על האספלט עצמו בגלל כמה סלילות/תיקוני אספלט ואז כשאני עובר עם האופנוע על פני החריץ או הפרשי הגובה אני מרגיש את הצמיג/פרונט כביכול מאבד אחיזה/יציבות, ממה שהרגשתי והבנתי, לרוחב הצמיג היה חלק בחזה כי היות והוא צר הוא יותר רגיש/מושפע מזה. בצמיג רחב, הגיוני שחלק קטן יותר יהיה מושפע מהאלמנטים האלה, ורוב הצמיג יהיה באזור עם יותר אחיזה. טעיתי במשהו?