הם ממש לא משלמים ביום הגניבה. יש להם פרק זמן של 30 יום שבהם הם יכולים לנסות להחזיר. לטענתם, אחוזי ההצלחה שלהם מאוד גבוהים. מדברים על סדר גודל של 3-4 כלים שלא הוחזרו לאורך כל התקופה שהם פועלים.
עם זאת, במידה והם החזירו את הכלי, והנזקים שנגרמו לו לא עולים על 50% מערך הכלי, לא מקבלים שום פיצוי כספי מלבד זה.
בגלגול הקודם של הפורום היו כמה וכמה פוסטים על הנושא.
קח בחשבון, המחירון שהם מחזירים לא משקלל תוספות.
עלות ההתקנה של המערכת משתנה בין הכלים, ואח"כ יש תשלום חודשי בסך כ 60 שקלים לחודש - אחרי שמקזזים את עלות ההתקנה הראשונית, זו פשוט תוספת של 720 ש"ח לשנה ואתה מסודר מבחינת גניבה. עם זאת, קח בחשבון שביטוח מקיף מכסה אותך גם במקרה תאונה חו"ח.
המוקד שלהם עובד אחלה. הייתי אצל המכונאי, המצבר עמד להיגמר - התקשרו אליי לוודא שהכל בסדר. זכור לי סיפור של מישהו שגם הכניס את האופנוע למוסך, ניתקו את המצבר - והוא היה בשיעור ולא ענה לטלפון - סיירים הגיעו למקום לוודא שהכל בסדר.
גילוי נאות: אם לא היה מובן עד עכשיו,לקוח של החברה.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה 
			