לפעמים 'יוצא לי' בנסיעות ארוכות, בעיקר באור יום אבל קרה גם בלילה - שאני מנקר / נרדם על הכידון. לא משנה כמה זמן ישנתי לפני הנסיעה.
קורה לכם?מעבר ללעצור ולעשות פק''לים על השול או לטרוף רדבולים/ קפה - יש פתרון?
לפעמים 'יוצא לי' בנסיעות ארוכות, בעיקר באור יום אבל קרה גם בלילה - שאני מנקר / נרדם על הכידון. לא משנה כמה זמן ישנתי לפני הנסיעה.
קורה לכם?מעבר ללעצור ולעשות פק''לים על השול או לטרוף רדבולים/ קפה - יש פתרון?
קורה בנהיגה מונוטונית..
תנסה להכניס פלפל לנהיגה..
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
לעשות דריפטים מתחת למשאיות? כי את זה אני יכול גם מתוך שינה -_-
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
לעצור
קורה ברכיבה על כל ורדארו, גם אם הוא 125.
ברור שלעצור. אם תסתכל, תראה שלעצור ולעשות מתיחות זה מה שאני עושה.
מה הקטע? כשאני עוצר חם לי אפילו יותר וזה עושה אותי יותר רדום. ולא כל הזמן יש מקום בטוח לעצור.
ב30~ השעות האחרונות עשיתי 1300 קילומטר בערך. ברוב הנסיעה לא היו הרבה מקטעים שבטוח לעצור בהם אני שואל מה אפשר לעשות מעבר ללעצור בשול ולהתמתח. גם בהכנה של לפני הנסיעה. גם בזמן הנסיעה.וגם בסיום שלה.
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
באמת יש מצב שזה רפואי, אם זה קורה בלי קשר לשעות שינה.
פעם ראשונה שמנקרים על ההגה זה צריך להיות אזעקה לעשות שינוי דרסטי, כדי שהדבר לא יחזור יותר בחיים.
וברכב עוד יש כריות אויר, חגורות בטיחות, כלוב קורס וכו'.
אם קרה לך על אופנוע ולא טיפלת בזה, אתה יותר דביל מהילד עם ניסיון על קטנוע שרוצה לקנות r1 אחרי שחסך 150,000 ש"ח.
הרבה יותר, כי הוא לפחות ילד.
אם אתה רציני אז כדאי שתלך להבדק אצל רופא משפחה.
עייפות יכולה להגרם מהפסקות נשימה בלילה, נחירות, מחלת הנשיקה(יש דבר כזה)מונונוקלאוזיס זיהומי, תזונה לקויה, אנמיה, מחלות לב ועוד היד נטויה.
בריאות והצלחה
dr' loki
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גילוי נאות.
אני אינסומני - כלומר אני יושן לעיתים רחוקות מאוד.
לרוב זה קורה בתנאי חום קיצוניים - 12 עד 2 בצהריים,ובגלל זה אם זה לא הכרחי אני לא נוסע בשעות האלה.
אתמול הגדלתי ראש ו400 קילומטר לפני הסוף פשוט נכנסתי לבית מלון ללילה. כי ידעתי שפשוט לא.
הפעם הראשונה היתה בחזרה ממצדה כשהתעוררתי בנתיב הנגדי כשמשפחית חולקת את הנתיב רק מהכיוון הנגדי.
היום זה קרה שוב. עצרתי בתחנת דלק וטרפתי שתי משקאות אנרגיה ואספרסו כפול. הלב רצה לקפוץ מהחזה.
מקרה נוסף בו זה קרה כשיצאתי בבוקר מהבר ונסעתי לכיוון טבריה. סתם כי בא לי. בדרך חזרה היה חם ונאבדו לי כמה דקות.
לפחות אני שומר על שיווי משקל!
שוב, כמעט תמיד במצבי חום קיצוניים. אף פעם לא מעיפות.
בכל מקרה אני בכל מקרה כנראה מוותר על הדו''ג לתקופה הקרובה לטובת פחית.
רק המחשבה של לעשות רישיון על מכונית מעביר בי צמרמורות חלחלה.
נערך
נערך לאחרונה על ידי אברי; 22-10-2015 בשעה 15:59.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בוא נשמור על פרופורציות.
כשזה קורה אני יורד מהכלי עד שאני מרגיש בסדר. גם אם זה אומר להכנס למלון (לדוגמא - אתמול ).
גם אם זה אומר לשבת שעתיים בתחנת דלק. (לדוגמא - היום ).
אני עוצר ברגע שזה קורה.
אני, ברשותך, אעיד על עיסתי.
אני נהג יותר בטוח מהרוב רק בגלל שאני מפחד לפגוע במישהו, לא אותי, אגב.
אני לא ביקשתי איבחון לבעיה, שאלתי אם עוד מישהו חווה את זה - וכיצד הם מתמודדים.
זה קרה לי כמה פעמים. פעם אחת בבוקר מאוד מאוד מאוד חם ( הדרך לטבריה ) ופעמיים בצהרים חמים מאוד בנסיעות מאוד ( הקצרה שבהן היתה שעתיים) ארוכות מיגון מעור מוסיף לחגיגה.
אני כבר יודע איך אני מרגיש לפני שזה קורה, ויודע לעצור ברגע הראשון שמתאפשר לי.
ברכב זה יהיה בכלל פשוט. עוצרים והולכים לישון.
בנוגע לשיוויון הנפש שלי - אם משהו קרה, ובהנחה ואין לי מכונת זמן, אין לי יכולת להשפיע עליו, נשארים לי רק שני קווי פעולה - למידה והימנעות, או להיכנס לפאניקה.
ואני לא הטיפוס שיכנס לפאניקה. זה קרה, בפעם הראשונה חשבתי שזה מתוך עייפות ולמדתי שאם עייפים לא נוהגים.
היום אני יודע שכשמאוד חם, ואני מסתנוור, העיניים נעצמות, זה מנגנון טבעי.
מעבר ללהחליף למשקף כהה או צהוב ברכיבות יום ( שנדיר גם ככה שיש לי ), אני לא עושה יותר נסיעות יום ארוכות.
אני בכל מקרה כנראה יותר מדו"ג לתקופה הקרובה בתקופה הקרובה.
נ.ב אם ורדרו בצביעת טריקולור תופס את עינך - עלה על המונסטר ונוס מפני! ברגע שאני עולה על הגז.... צריך פגוש כדי לעצור אותי
אני מהאנשים שמצקצקים גם על רק 150.
אפשר להנות גם על פחות.