למר חלב -
כמו שציינו פה לעיל - בחרת למשימה אופנועים שזה לא שהם לא מתאימים, פשוט יש כלים שיתאימו הרבה יותר.
הויסטרום 650, מבלי לפגוע בכבודו - הוא אופנוע מעט משעמם. מצוין, אבל לא מצטיין בתחום הריגוש. לגיטימי.
יש אדוונצ'רים גדולים יותר שיתאימו למשימה שלך ועדיין ירגשו ובאופן חד משמעי יתאימו יותר. למעט מושב קשיח מדי לטעמי, הטרייסר הוא בעיני מושלם.
יש לו מנוע מרגש אחולמניוקי (אבל באמת - לא סתם מנוע כיף, מנוע מגניב לאללה!), בלי חסרונות של דו"ש, תנוחה נוחה (למעט הכסא הקשיח מדי לטעמי) ובשביל לעשות את זה קוסמי - בול בתקציב.

הצעות אחרות שנזרקו פה כמו סופר טנרה משומש גם הן רלבנטיות, למרות שריגוש של אופנוע ספורט אין שם, אבל בכל זאת מנוע גדול ויכולות גבוהות. ורסיס 1000 הוא קלאסי - מהאופנועים הנוחים שיש, מה שנקרא All day comfort ומנוע מהיר מאוד במחיר מעולה. אמהמה - מרגש הוא לא. חד משמעית יותר מרגש מויסטרום 650, אבל לא צרחות בקסדה.

אפשר להמשיך זריקת רעיונות אבל לא בטוח שיש טעם כי נראה שאתה די נעול על כיוון.

מבין מה ששאלת - ההונדה יהיה הכי מוצלח, עם סייג קל של מרווח טיפולים של 6,000 קמ בין טיפולים למיטב זכרוני. תעשה לבד את החשבון של כמה פעמים תפגוש מוסך בשנה.
לזכותו יאמר שהוא אמנם נייקד גדול וחזק אבל עם נימוסי שולחן - יחסית נוח ורך ביחסית לכל יתר ההיצע בסגמנט, עם מושב לא רע ואם תשים לו מגן רוח גבוה אז גם בהחלט משימה אפשרית (שוב, בעיני לא הכי חכמה, אבל נסבלת בהחלט).
אחריו יהיה הZ800, שהוא קצת פחות בכל תחום ביחס להונדה ויותר זול, אבל גם מעט פחות נוח.
הZ1000 הוא הפחות מוצלח מביניהם - שילוב של מושב קשיח ובולם אחורי קשיח מאוד ולא כל כך מוצלח, הוא יהיה פשוט מעייף. מעבר למלחמה ברוח שלכל הנייקדים יש בצורה כזו או אחרת, הגוף מרגיש כל הזמן שחובטים בו. זה מעייף. בהנחה שאתה לא רק מטייל כל יום, אלא גם בדרך לעבודה וגרוע מכך בעייפות של החזרה ממנה - זה לא תמיד כיף.

דורסודורו זה בעיני רעיון מטופש מאוד למשימה, איפשהו שם עם יתר ההיפר מוטואים*, אופנועי האנדורו, סאגווי, אופנוע מוטוג'יפי, קטנוע 50 סמק ומזחלת רתומה לכלבים.

*יוצא מן הכלל - דוקאטי היפרסטראדה. הוא יותר נוח מהיתר ויש לו ניחוחות של אופנוע תיור למרחקים קצרים עם פלפל חלפיניו בישבן. אבל לך תמצא בתקציב שלך..

בקיצור -טרייסר