אגב, למה אף אחד לא הזכיר את ה gsx-1000? האופנוע הזה מוקצה? P:
אם אתה בוחן רכבים, ונסעתה באינסוף אקזוטיות, כמו פרארי, פאגאני, מקלארין, וכו...
לא אומר שפורשה 911 או bmw m3 יוגדרו אצלו כרכבים משעממים.
אני חושב שהוא קצת הגזים בניסוח.
אם היה אומר שיש הרבה אופנועי פרימיום, שהרבה יותר איכותיים ומהנים מהוי סטרום כמו xyz, אך עולים הרבה יותר מן הסתם, היה מקובל, או כל ניסוח אחר כמו בנסיעות כאלה את תמצא את הסטרום די מהר וכו.. , אך להגדיר שהוא משעמם לדעתי קצת מגחך.
אגב, למה אף אחד לא הזכיר את ה gsx-1000? האופנוע הזה מוקצה? P:
תעיף את ה-r
gsxs לא gsxr
הביקורות מציינות שהוא ממש נוח.
הבעיה היא המחיר שלו וחוסר ההיצע ביד 2 (הדגם אפילו לא קיים במאגר של יד 2, כי למיטב הבנתי הדגם הזה רק הגיע לארץ לא מזמן)
Cb1000r ללא ספק.
אמין סחיר ונוח במהירויות שפויות.
יש לחבר שלי שחור למכירה 2011 יד שניה שמור מאוד ב-55k ש"ח.
אם אתה מעוניין צור קשר בפרטי.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
לגבי איך קבעתי זה פשוט - רכבתי עליו.
תראה, אם לא רכבת מימיך על אף אופנוע, או שאתה עולה מקטנוע/אופנוע קטן - הויסטרום יכול להיות בהחלט חזק ולייצר ריגושים של אופנוע גדול.
עם זאת, בעולם של אופנועים גדולים, מדובר באופנוע בנפח בינוני, לא חזק במיוחד וכן כבד למדי. שוב, שים לב שלא אמרתי שהוא אופנוע רע, להיפך - אופנוע מצוין, פשוט לא אופנוע מרגש ואפילו מעט משעמם. מנוע לא חזק, משקל מכובד, שלדה שמכוילת על הצד הרגוע - מצ'עמם.
אני חושב שאתה קצת נסחף כשאתה משווה את הויסטרום החביב לב.מ.וו m3 או פורשה כלשהי... בדיוק כמו ש-z1000 או cb1000r הם לא בדיוק פגאני זונדה או מקלארן p1.
ואם אתה רוצה דוגמה בשליפה, אז הנה: קח ויסטרום 650 מחד וק.ט.מ אדוונצ'ר 990 מאידך. שניהם כביכול מנגנים את מנגינת הדו"ש הגדול. שניהם מנועי וי-טווין. עכשיו תניע אותם, תעשה סיבוב ותחזור לספר על התרשמותךאין קשר אגב ליצרן, אין שום דבר אקזוטי בק.ט.מ אדוונצ'ר 990 ויש לא מעט דגמים מרגשים שיצאו מהמפעל של סוזוקי לאורך השנים.
תסביר בבקשה...
בדיוק מהסיבות האלה - חדש מדי בארץ כדי שיהיה שוק יד 2 (לא יודע כמה, אם בכלל, נמכרו).
אם בתקציבך - אין סיבה שלא לשקול אותו.
מר זומר, יש לי הרבה ניסיון, אני רוכב יותר מ10 שנים, ויצא לי לרכב על הרבה כלים כמו gs650, cbr1000rr, פייזר 1000 ו600 ועוד..
אני לא אומר שהסטרום הוא הא "אופנוע" , פשוט בקטגוריה שלו הוא מעולה וממש לא משעמם, אופנועים אחרים באותו מחיר ואותה קטגוריה לא כל כך מעניינין, לא יותר מהסטרום, ברור לי שכל אופנוע ללא יוצא מן הכלל שעולה 30k יותר מהסטרום גם יהיה הרבה יותר מעניין, ובכלל כל אופנוע גדול, זה ליגה אחרת, זה גם תלוי לאיזה מטרה רכשתה את הכלי.
אני בטוח שמי שירצה לשחק קצת בשטח יעדף אפילו kle500 על הוי סטרום, לפי מה שאתה אומר בפעם הבאה שארצה לקנות אופנוע, עדיף לי לא להתיחס למבחנים שלכם, כי לא ראיתי במבחן שלו את המלה משעמם אפילו לא פעם אחת, לעונת הnc700 של הונדה למשל.
טוב מה אתה נפגע, כל אחד ודעתו הוא. לזומר משעמם את התחעת, לך מעלה חיוך בכל בוקר.
לא צריך לנסות לשכנע.
דינגו, לא אפוטרופוס, אני לא מנסה לשכנע.
פשוט ההשוואה הזו בכלל לא הגיונית, זה כמו להשוות מאזדה מיאטה ביאריס ts, המחיר והתמורה שונה וזה ברור.
אם תסע ביאריס ts תמצא רכב נחמד ומעניין, אך מול המיאטה הוא בסה"כ גרוטאה משעממת.
ומבחן דרכים אמור לשקף לך את התמורה שתקבל מאופנוע מסוים, ולא לשבח אותו ולהלל, ואחרי זה אותו בוחן יכתוב בפורום שהוא אופנוע משעמם, זה מטעה ולא מועיל.
תסתכל על פתיחת השרשור. אנחנו פה בשביל לעזור למי ששאל שאלה. בנאדם שמחפש ריגוש של נייקד גדול, אפילו שהוא טוחן 1,000 ק"מ בשבוע.
הוא ממש מסרב לאדוונצ'רים חזקים אפילו שמבחינת נוחות כנראה זה יהיה יותר יעיל ואולי גם פחות יקר מול מרובע צילינדרים.
הוא שואל על מרגש, מנסה להשוות בין כלים שונים.
בהשוואה כזו, הסוזוקי, כמה שלא יעיל מהנה וחזק כשלעצמו, יוצא משעמם.
יש לו 80 אלף להשקיע, במחיר הזה הוא יכול לקנות משהו שאבסולוטית הוא הרבה יותר חזק ומרגש מויסטרום.
זה מה יש.
אתה ממשיך לטעון שההשוואות לא הוגנות, אבל זה פשוט לא רלוונטי.
מרגיש כאילו פגעו בציפור נפשך, וזה שהדיעה באה מרוכב מבחן מנוסה ממש מפחיד אותך ואתה מנסה למנוע את המפולת והבריחה מהסוזוקי.
שחרר.
Opinions are like assholes - every one has one (and everybody likes their own...)
מר דינגו, אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שיריתה לעצמך ברגל, סייג לכמה שתיקה.
הבחור אמר בפתיחת השרשור שהיה לו וי סטרום, והוא מעוניין במשהו מרגש יותר כי הוא כבר מיצא אותו, אז אין סיבה להציע לו וי סטרום, באותה מידה אין צורך להגיד לו לא להתקרב לוי סטרום כי הוא משעמם, אבסורד.
בכל מקרה, ממש לא מעניין אותי לא את הוי סטרום ולא אבא של סוזוקי, אפילו אני יכול להגיד הרבה דברים לרעת הסוזוקי, יש הרבה תחומים שסוזוקי נופלת בהם, למשל רמת הגימור, עלות טיפולים, דגמים לא מעניינים כל כך, ועוד הרבה, אך לזרוק דעה אינדיבידואלית לא ממש יעילה זה מטרד, וזה מעצבן.
אני חייב לציין שהויסטרום כן ריגש אותי בחודשים הראשונים, אבל אני יכול להניח שזה בעיקר נבע מכך שזה היה האופנוע הראשון שלי מהליגה של ה"גדולים" (גדולים = כל אופנוע מעל 250 סמ"ק)
למרות הכל, אפילו אחרי שנה עם הסטרום ואחרי שהרגשתי תחושת מיצוי, עדיין קשה לי להגדיר אותו כמשעמם (נראה לי יותר נכון להגיד שרף הריגוש שלי פשוט עלה).
אני לא מעוניין באדוונצ'רים גדולים יותר כי אני פשוט רוצה לנסות סגנון אחר ולא להיות מקובע על סגנון אחד (ואני משוכנע שגם תקופת סופר-ספורט תגיע ביום מן הימים).
הבחירה בנייקדים כבר נעשתה ולא תשתנה. הבחירה בנייקד הספציפי שארכוש תתבהר בקרוב מאוד![]()
נערך לאחרונה על ידי Milk-Inc; 28-10-2015 בשעה 11:36.
אם אתה סגור רק על נייקדים, מבחינת נוחות ולוק יכול להמליץ לך על הדיאבל, מניסיון שלי איתו הוא לא מפסיק לרגש, חזק ובעל נוכחות מאוד מרשימה, לי היה את המשקף הספורטיבי הקטן שנתן מיגון רוח מושלם, אפשר לרכב גם פי שלוש מהק״מ מבלי להתעייף (מניסיון, אמנם לא על בסיס יומי), היתרון הוא במרווח טיפולים כל 12,000 ק״מ, החסרון הוא שהטיפולים יקרים והחתונה עם ליגל ותצטרך להעלות את התקציב.
היום רוכב על ברוטלה 1090 ולמרות הנטיות הספורטיביות שלו הוא גם כן מאוד נוח לי למרחקים ארוכים, היתרון אופנוע מאוד מרגש, החסרון- לא בתקציב, טיפולים כל 6,000 ק״מ וצריכת דלק גבוהה.
ק״מ כמו שלך אני הייתי הולך על מה שמרגש אותי ויגרום לי הנאה, במקרה הכי גרוע תמיד אפשר להחליף אם מרגישים שהנוחות בלתי נסבלת.
ברוטלה 800 משומש נכנס לך בתקציב ולדעתי שווה לך לקחת נסיעות מבחן, קפווץ ליבואן אני מאמין שתוכל לקבל תנאים טובים.
לאחר שיהיה לך אופנוע איטלקי לא תוכל לחזור לשום אופנוע יפני.
נערך לאחרונה על ידי Guccii800; 29-10-2015 בשעה 06:39.
מצחיק שיש פה בחור שמוכר סי בי ואומר לו שהסיבי לא טוב למשימה