לגבי איך קבעתי זה פשוט - רכבתי עליו.
תראה, אם לא רכבת מימיך על אף אופנוע, או שאתה עולה מקטנוע/אופנוע קטן - הויסטרום יכול להיות בהחלט חזק ולייצר ריגושים של אופנוע גדול.
עם זאת, בעולם של אופנועים גדולים, מדובר באופנוע בנפח בינוני, לא חזק במיוחד וכן כבד למדי. שוב, שים לב שלא אמרתי שהוא אופנוע רע, להיפך - אופנוע מצוין, פשוט לא אופנוע מרגש ואפילו מעט משעמם. מנוע לא חזק, משקל מכובד, שלדה שמכוילת על הצד הרגוע - מצ'עמם.
אני חושב שאתה קצת נסחף כשאתה משווה את הויסטרום החביב לב.מ.וו m3 או פורשה כלשהי... בדיוק כמו ש-z1000 או cb1000r הם לא בדיוק פגאני זונדה או מקלארן p1.
ואם אתה רוצה דוגמה בשליפה, אז הנה: קח ויסטרום 650 מחד וק.ט.מ אדוונצ'ר 990 מאידך. שניהם כביכול מנגנים את מנגינת הדו"ש הגדול. שניהם מנועי וי-טווין. עכשיו תניע אותם, תעשה סיבוב ותחזור לספר על התרשמותךאין קשר אגב ליצרן, אין שום דבר אקזוטי בק.ט.מ אדוונצ'ר 990 ויש לא מעט דגמים מרגשים שיצאו מהמפעל של סוזוקי לאורך השנים.
תסביר בבקשה...
בדיוק מהסיבות האלה - חדש מדי בארץ כדי שיהיה שוק יד 2 (לא יודע כמה, אם בכלל, נמכרו).
אם בתקציבך - אין סיבה שלא לשקול אותו.



אין קשר אגב ליצרן, אין שום דבר אקזוטי בק.ט.מ אדוונצ'ר 990 ויש לא מעט דגמים מרגשים שיצאו מהמפעל של סוזוקי לאורך השנים. 

ציטוט ההודעה בתגובה