חוץ מלשחרר לאט את הקלאצ' אין הרבה חוכמות בעניין הזה.
תנסה לשלב טיפה ( ממש טיפה גז ) כשאתה משחרר.
זה ישתפר פלאים.
וסתם כהרגל בריא, בכל עמידה תעבור לניוטרל.

שוב, אני נגד החלפת הילוכים אמריקאית. ( בלי קלאצ' ).
לשחרר את הגז ( לגלגל קדימה, לא לעזוב במכה..) קלאצ' והרמה זריזים מאוד! וחזרה לגז, אלא אם העלית הילוך כדי להאט.
בנוגע להורדת הילוך, תשחרר קצת גז ( לא עד הסוף ) קצת בלימה בקדמי, ( כדי לשמור על סלד מתאים להילוך הבא ולא להיזרק לרד ליין או להקפיץ את הסלד בצורה קיצונית )
קלאצ והורדה זריזים מאוד וחזרה לגז.
אפשרות אחרת היא לתת מכת גז, בלי הבלימה, ואז קלאצ' והורדה מהירים.
איך שבא לך.