עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: רלוונטיות המחירון

  1. #16
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    אם אתה קונה מעל המחירון ומוכר מעל המחירון אז מה הבעיה פה?
    לא הפסדת כלום.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    את המחירון קובע שמאי, שהוא כולל בתוכו פקטורים רבים, מתמטיים וכלכלים. אל תשכחו שבארץ רוב ערכו של אופנוע חדש הוא בכלל מס.
    כאופנוען אני מבין את הקשר הרגשי שיש לכלי הרכב ואת ההשקעה והטיפוח שהושקעו בו אבל הדברים האלו בעולם האמיתי לא מתורגמים לכסף,
    אופנוע או רכב זה לא נכס כמו דירה או קרקע שאמור להניב תשואה לרוכש, זו מכונה שמתבלה ומתעייפת, שפועלים עליה כוחות רבים שמעוותים ושוחקים אותה עם הזמן.
    כמובן שכלי שנמצא במצב טוב ותוחזק היטב יהיה לו יותר ערך, גם ימכר יותר מהר, וגם את זה המחירון מכסה באחוזים כאלו ואחרים שמתווספים לסכום , תוספות ושיפורים למיניהם זה אינדיבידואלי. כמובן כל אחד זכאי לתמחר את הכלי שלו איך שהוא רוצה.
    אבל לפי איך שזה נראה לי אנשים שמוכרים כלים בשווי של 8 אלף וצפונה מעל המחירון פשוט מצפים שהקונה ישלם להם גם על תחזוקת האופנוע או מסרבים להכיר בזה שהכלי שלהם מתיישן (הזמן חולף מהר כשנהנים), באופן עקיף הם פוגעים בעצמם כי הם יוצרים מצב שגם הכלים הבאים שהם ירכשו ימכרו להם יותר מהשווי האמיתי שלו, כי זה השוק שהם יוצרים, אף אחד לא רוצה לצאת "פרייאר" ולמכור באזור המחירון אחרי כל הכסף שהוא זרק על האופנוע שלו , ולהחזיק אופנוע זה יקר.
    לסיכום המחירון זו אכן נקודת המוצא לתחילת המשא ומתן בקניה ולפי הבלאי, התקלות, השיפורים והתוספות יש על מה להתמקח לפה ולשם, אבל לדרוש מראש 10k יותר כי ממש אהבת את האופנוע שלך זה לא ביזנס.
    אני אישית לא ארים טלפון כדי להתעניין ממישהו שדורש סכומים לא הגיוניים, אמתין לראות אם יפתחו עוד אופציות רכישה בעתיד, ובינתיים הזמן הוא לרעתו של המוכר, אני לא זורק כסף לפח, והיבואנים מוזילים מחירים אז אולי כבר נקנה חדש.
    אבל זו רק דעתי... הכי חשוב תרכבו ותהנו

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ככל שיש יותר דגמים בשוק יד שניה, ככה המחירון נהיה יותר רלוונטי.
    מאוד קל לדרוש מעל המחירון כשיש דרישה ואתה היחיד שמציע, זה ככה עם mt07, עם ה-z, עם הורנט ועם עוד כמה כלים.
    אם תסתכל על כלים יותר נפוצים כמו קטנועים או אופנועי A1 אתה תראה עולם אחר.

    עצה וביקוש.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudco8 צפיה בהודעה
    גם לי יש מה להגיד ,לפני שבונים את הקפיטריה בטבריה 80 קומות באוויר ,קודם כול בונים 40 קומות באדמה
    ולעינין האופנועים ,לדעתי ובלי לפגוע באף אחד ובתור מכור לאופנועים השוק בארץ שווה לתחת ,כולנו פראיירים של הביטוח המוסכים ,היבואנים ,
    מחירים מטורפים בקניה ,במיוחד חדש מהסוכנות ,בטיפולים וקניית החלפים ,ברכישת הציוד הנלווה ,ובביטוח , אפשר לחשוב שכשהיה מחירון מוטו המצב היה יותר טוב ,
    הבעיה שלנו כישראלים שאנחנו לא רוצים לצאת פראיירים ,האגו מדבר ,התגובות של הגולשים אחד לשני ההתלהמות ,(שחצן מישהו פה למעלה כתב לראהו ,מבלי להכיר אותו כלל),
    להחזיק אופנוע פה זה מטורף ,לא כלכלי ,לרוב אתה מפסיד כסף (ביטוח ,מוסך,ציוד ,קניה מכירה ) יאללה מטורפים תהיו ישראלים טובים ותמשיכו לצפצף .חחחחחחחחחחחח
    אני מזמין חלפים מחול, מטפל בעצמי (ברוב הדברים), רכישת הציוד הנלווה כמו מיגון וכדומה נעשית גם מחול, אז אולי אתה הפראייר היחיד,
    ועדיף שתדבר בשם עצמך.

    (לגביי "ההוא שכתב שחצן לרעהו"... עדיף שתסתכל בצלחת שלך ולא של אחרים.).
    יום טוב שיהיה לך.

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyn1212 צפיה בהודעה
    את המחירון קובע שמאי, שהוא כולל בתוכו פקטורים רבים, מתמטיים וכלכלים. אל תשכחו שבארץ רוב ערכו של אופנוע חדש הוא בכלל מס.
    כאופנוען אני מבין את הקשר הרגשי שיש לכלי הרכב ואת ההשקעה והטיפוח שהושקעו בו אבל הדברים האלו בעולם האמיתי לא מתורגמים לכסף,
    אופנוע או רכב זה לא נכס כמו דירה או קרקע שאמור להניב תשואה לרוכש, זו מכונה שמתבלה ומתעייפת, שפועלים עליה כוחות רבים שמעוותים ושוחקים אותה עם הזמן.
    כמובן שכלי שנמצא במצב טוב ותוחזק היטב יהיה לו יותר ערך, גם ימכר יותר מהר, וגם את זה המחירון מכסה באחוזים כאלו ואחרים שמתווספים לסכום , תוספות ושיפורים למיניהם זה אינדיבידואלי. כמובן כל אחד זכאי לתמחר את הכלי שלו איך שהוא רוצה.
    אבל לפי איך שזה נראה לי אנשים שמוכרים כלים בשווי של 8 אלף וצפונה מעל המחירון פשוט מצפים שהקונה ישלם להם גם על תחזוקת האופנוע או מסרבים להכיר בזה שהכלי שלהם מתיישן (הזמן חולף מהר כשנהנים), באופן עקיף הם פוגעים בעצמם כי הם יוצרים מצב שגם הכלים הבאים שהם ירכשו ימכרו להם יותר מהשווי האמיתי שלו, כי זה השוק שהם יוצרים, אף אחד לא רוצה לצאת "פרייאר" ולמכור באזור המחירון אחרי כל הכסף שהוא זרק על האופנוע שלו , ולהחזיק אופנוע זה יקר.
    לסיכום המחירון זו אכן נקודת המוצא לתחילת המשא ומתן בקניה ולפי הבלאי, התקלות, השיפורים והתוספות יש על מה להתמקח לפה ולשם, אבל לדרוש מראש 10k יותר כי ממש אהבת את האופנוע שלך זה לא ביזנס.
    אני אישית לא ארים טלפון כדי להתעניין ממישהו שדורש סכומים לא הגיוניים, אמתין לראות אם יפתחו עוד אופציות רכישה בעתיד, ובינתיים הזמן הוא לרעתו של המוכר, אני לא זורק כסף לפח, והיבואנים מוזילים מחירים אז אולי כבר נקנה חדש.
    אבל זו רק דעתי... הכי חשוב תרכבו ותהנו
    משעשע אותי שאתה בוחר להשתמש בנדל"ן כדוגמה.
    גם בנדל"ן ישנם שמאים אשר קובעים את המחירון, יש גם בלאי של צנרת, חשמל, רטיבות, מבנה וכו'.
    אתה חושב שבית בן 20-30 שנים צריך לעלות כמו בית חדש?!
    הסיבה שאנשים משלמים על נדל"ן יותר כסף, ככל שהזמן עובר, זה רק בגלל שקצב גידול
    האוכלוסייה גדלה מהר יותר מקצב בנית הבתים. זאת אומר שתמיד יש חוסר במספר הדירות.

    כנ"ל גם באופנועים, ישנם דגמים שתצליח למצוא אולי פעם אחת או פעמיים בשנה, שמישהו מעוניין
    למכור, ואז תהיה בטוח שאתה לא היחיד שירצה את אותו האופנוע ולכן גם המחיר יעלה.

    כל עוד אין חוק המחייב אדם פרטי לתמחר ולמכור את הרכוש האישי שלו על פי מחירון כלשהו,
    אז כמו שמחירי הדירות עולים, כך גם המחיר של (חלק מ) האופנועים עולה - היצע וביקוש...
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 25-10-2015 בשעה 02:38.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    המחירון רלבנטי ב-100% בשני מקרים: האחד - בביטוח מקיף. על טוטאל לוס תקבל מחברת הביטוח את המחירון (לכל היותר), גם אם האופנוע שלך שווה בשוק החופשי כפול. השני - בטרייד אין, שם מחירי המחירון של האופנוע שאתה מוכר ושל האופנוע אותו אתה קונה משמשים בסיס לתמחור העסקה. בשאר המקרים המחירון הוא בסיס להערכה בלבד. אם תבדוק מודל מסוים ותראה שבחודשים האחרונים כל הכלים נמכרו בכ-50% יותר מהמחירון - סביר להניח שזה מצב השוק וגם סביר להניח (אם כי לא בטוח) שזה יהיה המצב כשתרצה למכור אותו. כנ"ל לגבי מודלים שנמכרים מתחת למחירון.
    אישית זה עושה לי כאב ראש ומעצבן כי קשה לקבל נתונים וכל העסק הוא סוג של הימור. כל ההחלפות האחרונות שלי התבצעו בטרייד אין, שם לא התמקחתי על מחיר מכירה וקנייה אלא על מספר אחד - ההפרש שאני צריך להוסיף. יכול להיות שזה עלה לי כמה אלפים, אבל (לי) זה בהחלט שווה את ההתעסקות במכירה (כל הטלפונים של אנשים שלא ראו את הכלי ומציעים בטלפון 50% מהמחירון אחרת הם לא באים) ובקנייה (שאני מוכן לשלם מחירון ויותר על אופנוע שמתואר כשמור "במצב חדש", בא לראות ומוצא נבלה סרוחה).

  7. #22
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    המחירון רלבנטי ב-100% בשני מקרים: האחד - בביטוח מקיף. על טוטאל לוס תקבל מחברת הביטוח את המחירון (לכל היותר), גם אם האופנוע שלך שווה בשוק החופשי כפול. השני - בטרייד אין, שם מחירי המחירון של האופנוע שאתה מוכר ושל האופנוע אותו אתה קונה משמשים בסיס לתמחור העסקה. בשאר המקרים המחירון הוא בסיס להערכה בלבד. אם תבדוק מודל מסוים ותראה שבחודשים האחרונים כל הכלים נמכרו בכ-50% יותר מהמחירון - סביר להניח שזה מצב השוק וגם סביר להניח (אם כי לא בטוח) שזה יהיה המצב כשתרצה למכור אותו. כנ"ל לגבי מודלים שנמכרים מתחת למחירון.
    אישית זה עושה לי כאב ראש ומעצבן כי קשה לקבל נתונים וכל העסק הוא סוג של הימור. כל ההחלפות האחרונות שלי התבצעו בטרייד אין, שם לא התמקחתי על מחיר מכירה וקנייה אלא על מספר אחד - ההפרש שאני צריך להוסיף. יכול להיות שזה עלה לי כמה אלפים, אבל (לי) זה בהחלט שווה את ההתעסקות במכירה (כל הטלפונים של אנשים שלא ראו את הכלי ומציעים בטלפון 50% מהמחירון אחרת הם לא באים) ובקנייה (שאני מוכן לשלם מחירון ויותר על אופנוע שמתואר כשמור "במצב חדש", בא לראות ומוצא נבלה סרוחה).
    מסכים איתך שמכירה או קנית כלי רכב בכלל בארץ, היא חוויה נוראית ולא נעימה.

    חווי לא נעימה שעברתי:
    לפני כ5 שנים, קניתי אודי a3 שנסעה כ50k ק"מ, עשיתי בדיקה ונרשם בבדיקה נקישות בגיר, כמובן שלא הרגשתי דבר והמוכר + הבודק אמרו שזה נכתב לכל כלי רכב שעובר בדיקה, בעיקר לרכבים גרמניים, לצערי הרב "קניתי", ובכן, אחרי כ2500 ק"מ, קצת יותר מ3 חודשים, הגיר שבק חיים, זה עלה לי 25000 שקלים לתיקון וזה כמובן כלל השבתת הרכב לחודש +.

    זה בדיוק מה שאני עובר ולפני קניית כל כלי רכב בארץ, בלי להעליב, אך מבחינתי מהיום, כל מוכר הוא שקרן ונוכל.
    נערך לאחרונה על ידי moshmosh; 25-10-2015 בשעה 09:33.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    התקרה של אחד זה הרצפה של אחר.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    מסכים איתך שמכירה או קנית כלי רכב בכלל בארץ, היא חוויה נוראית ולא נעימה.

    חווי לא נעימה שעברתי:
    לפני כ5 שנים, קניתי אודי a3 שנסעה כ50k ק"מ, עשיתי בדיקה ונרשם בבדיקה נקישות בגיר, כמובן שלא הרגשתי דבר והמוכר + הבודק אמרו שזה נכתב לכל כלי רכב שעובר בדיקה, בעיקר לרכבים גרמניים, לצערי הרב "קניתי", ובכן, אחרי כ2500 ק"מ, קצת יותר מ3 חודשים, הגיר שבק חיים, זה עלה לי 25000 שקלים לתיקון וזה כמובן כלל השבתת הרכב לחודש +.

    זה בדיוק מה שאני עובר ולפני קניית כל כלי רכב בארץ, בלי להעליב, אך מבחינתי מהיום, כל מוכר הוא שקרן ונוכל.
    צר לי לומר לך - היית צריך להגדיל לעשות ולא להתקרב לרכב. בהנחה שהבודק הוא חאפר או חבר של המוכר. למה לא חזרת למוסך שבדק את הרכב?
    וכנראה שזה שמכר לך הצליח לדפוק יופי את הגיר אם הוא נהרס אחרי 50 אלף קילומטר בלבד.

  10. #25
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    Ktm, אתה באמת חושב שלא עשיתי דבר עם זה, בסוף יצא לי מזה נקניקיה מחוברת בציר x.

    המוכר לא הסכים להשתתף בתיקון, מכון הבדיקה טען שכתוב לי שם נקישות בגיר, ובכלל שהאחריות שהם מספקים תקיפה רק ל3 חודשים.

    כמובן אחרי זה פניתי לעורך דין שהסביר לי בצורה יפה וברורה שנפלתי בפח.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    צר לי לומר לך - היית צריך להגדיל לעשות ולא להתקרב לרכב. בהנחה שהבודק הוא חאפר או חבר של המוכר. למה לא חזרת למוסך שבדק את הרכב?
    וכנראה שזה שמכר לך הצליח לדפוק יופי את הגיר אם הוא נהרס אחרי 50 אלף קילומטר בלבד.
    "שחצן" ,קל לך לדבר ,למה למה למה ,הכי קל לאחר מעשה ,ככה לומדים בחיים ,כמה שאתה חושב שאתה יודע וחווית הכל ,תמיד יש הפתעות :-)

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudco8 צפיה בהודעה
    "שחצן" ,קל לך לדבר ,למה למה למה ,הכי קל לאחר מעשה ,ככה לומדים בחיים ,כמה שאתה חושב שאתה יודע וחווית הכל ,תמיד יש הפתעות :-)
    ועכשיו בכל פוסט תתנגח ותחפש לעקוץ אותי? חלאס עם זה. תפוס את הפינה שלך ותשב בה.
    (שחצן הוא זה שאומר על אחרים שהם חסרי הבנה בלי להכיר אותם בכלל-ד"א).

    לענייננו, כנראה שאתה מאלה שלומדים רק בדיעבד. כל מה שאני אומר הוא, ותקרא שוב את התגובה האחרונה שלי -
    שחבל שהתקרבת לרכב. בבדיקה נאמר לך שיש דפיקות בגיר. זה דבר שנשמע לך מבחינה הגיונית נורמלי?
    למה לא התייעצת עם עוד אנשים על העניין? חברים? משפחה? ישר רצת להעברת בעלות? מצטער לומר לך. בעיה אך ורק שלך,
    ואני יודע שקשה לשמוע ממני את הביקורת הזאת אחרי ששפכת 25 אלפיות על התיקון - אבל על טיפשות משלמים.
    (לא אומר שאתה טיפש - בפירוש אומר שבעניין הזה יצאת כזה).

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    ועכשיו בכל פוסט תתנגח ותחפש לעקוץ אותי? חלאס עם זה. תפוס את הפינה שלך ותשב בה.
    (שחצן הוא זה שאומר על אחרים שהם חסרי הבנה בלי להכיר אותם בכלל-ד"א).

    לענייננו, כנראה שאתה מאלה שלומדים רק בדיעבד. כל מה שאני אומר הוא, ותקרא שוב את התגובה האחרונה שלי -
    שחבל שהתקרבת לרכב. בבדיקה נאמר לך שיש דפיקות בגיר. זה דבר שנשמע לך מבחינה הגיונית נורמלי?
    למה לא התייעצת עם עוד אנשים על העניין? חברים? משפחה? ישר רצת להעברת בעלות? מצטער לומר לך. בעיה אך ורק שלך,
    ואני יודע שקשה לשמוע ממני את הביקורת הזאת אחרי ששפכת 25 אלפיות על התיקון - אבל על טיפשות משלמים.
    (לא אומר שאתה טיפש - בפירוש אומר שבעניין הזה יצאת כזה).
    לצערי הרב מסכים איתך

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי שגיר של אאודי שבק חיים...

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    המחירון רלבנטי ב-100% בשני מקרים: האחד - בביטוח מקיף. על טוטאל לוס תקבל מחברת הביטוח את המחירון (לכל היותר), גם אם האופנוע שלך שווה בשוק החופשי כפול. השני - בטרייד אין, שם מחירי המחירון של האופנוע שאתה מוכר ושל האופנוע אותו אתה קונה משמשים בסיס לתמחור העסקה. בשאר המקרים המחירון הוא בסיס להערכה בלבד. אם תבדוק מודל מסוים ותראה שבחודשים האחרונים כל הכלים נמכרו בכ-50% יותר מהמחירון - סביר להניח שזה מצב השוק וגם סביר להניח (אם כי לא בטוח) שזה יהיה המצב כשתרצה למכור אותו. כנ"ל לגבי מודלים שנמכרים מתחת למחירון.
    אישית זה עושה לי כאב ראש ומעצבן כי קשה לקבל נתונים וכל העסק הוא סוג של הימור. כל ההחלפות האחרונות שלי התבצעו בטרייד אין, שם לא התמקחתי על מחיר מכירה וקנייה אלא על מספר אחד - ההפרש שאני צריך להוסיף. יכול להיות שזה עלה לי כמה אלפים, אבל (לי) זה בהחלט שווה את ההתעסקות במכירה (כל הטלפונים של אנשים שלא ראו את הכלי ומציעים בטלפון 50% מהמחירון אחרת הם לא באים) ובקנייה (שאני מוכן לשלם מחירון ויותר על אופנוע שמתואר כשמור "במצב חדש", בא לראות ומוצא נבלה סרוחה).
    100% נכון

אשכולות דומים

  1. איפה אני רואה את המחירון החדש ?
    על ידי אקרמן מור בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2015, 20:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO