ציטוט נכתב במקור על ידי guyn1212 צפיה בהודעה
שלום חברים,

השימוש העיקרי יהיה התניידות יומיומית למכללה ולעבודה, הרכבות לא רלוונטי האישה מפחדת, צריכת דלק אשמח למשהו שמתקרב ל 1:20 אם אפשרי.
הכלי צריך לספק כיף לטיול פעם בחודשיים בקצב רגוע עד נלהב פלוס ולימי מסלול המרעננים ואשמח למומנט בסל"ד נמוך.
בגלל שאני סטודנט אעדיף את הכלי עם התחזוקה הזולה ביותר מבין השלושה.
ובכללי מי לדעתכם יהיה הכי מהנה בנסיעה השגרתית?
התקציב הוא באזור ה k45 בערך (ה mt קצת חורג אבל עם הזמן מתכנס לזה) והרכישה ככל הנראה תהיה כאשר אמכור את הכלי שלי או אחרי החורף.
נוכח הנתונים האלה אני יכול להמליץ מניסיון של שנה על 07 mt. גילוי נאות, אני בעליו של 07 וחושב מדיי פעם למכור ולהעלות נפח.

נתחיל בסעיף הראשון- צריכת דלק. לא עוקב בקדקנות, אבל עושה רושם ש כלי חסכוני יחסית, המיכל דלק יחסית קטן. 9+ ליטר נכנסים בו ברגע
שמקבלים התרעה.

אני משתמש בו ככללי להתניידות- כמעט עיקרי. כלומר כל השנה, עבודה-בית-כשהיה לימודים וכו'.. רוב הנסיעות המכריע בתוך העיר וכאן הקלף
החזק שלו. המנוע והחבילה כולה בתוך העיר מרגישים מעולה. נכון,הבולמים לא הכי טובים והאגזוז המקורי מוציא רעש מבעס אבל אוברול הוא כיף
גדול בעיר. התנוחה זקופה ונוחה, הוא עצמו קטן מאוד ככה שניתן להשתחל בכל פקק, המנוע מושך יפה מאוד באזור התחתון-אמצע בכל הילוך כמעט,
כך שלא באמת צריך להתעסק הרבה בהעברת הילוכים- וגם בסעיף הזה הקלאץ והתיבה עובדים חלק מאוד.

מחוץ לעיר בכבישים מהירים הוא נייקד- אם תלחץ חזק תרכן קדימה תראה את הספרה זוגית ואחריה שני אפסים. אבל זה רק לפיקים. האזור הנוח
שלו הוא סביב ה140-5 שזה מנוע בסבבה וישיבה זקופה. כל דבר מעבר לזה יאלץ לרכן קדימה. למנוע במהירויות האלה יש עוד לא מעט רזרוות
יעילות מאוד לעקיפות או סתם לכיף..אבל שוב, לפיקים או התגרזנות.

בכבישים מעוקלים הוא הפתיע לטובה. אספלט לא משובש מדיי והוא יכול לעמוד יפה עם הרבה אופנועים.

חסכוני- אני מניח שכן. טיפול אחד כל 10k- לא יקר במיוחד, צריכת דלק לא בשמיים. אבל ימאהה זה ימאהה..אני מאמין שאם משהו מעבר לשגרה
ולאחריות מתקלקל/דורש החלפה אז זה סיפור לא זול.

שוב- שנה על הכלי,כל השנה. עם קצת שינויים והתאמות בשבילי (קוסמטיקה ואגזוז) והוא כלי מעולה וכיף מאוד בנסיעה שגרתית רגילה
שלטעמי גם נראה הכי טוב מכל השלושה.