מדהים מדהים מדהים! פרויקט ברמה מאוד גבוהה, שמח לעקוב.
במקביל חלקי הברזל נשלחו לניקוי חול אצל אבי ידידים ברחוב בן צבי 77 ת"א
החלקים נצבעו עוד באותו יום בספריי גילוון קר - אבץ
מחר השלדה תשלח לצביעה בתנור. עדכונים בקרוב
מדהים מדהים מדהים! פרויקט ברמה מאוד גבוהה, שמח לעקוב.
מצפה להתפתחויות נוספות. עברתי שוב על כל התהליך ועשית לי חשק גם לפרויקט.
נראה מדהים! כמות ההשקעה פה פשוט מטורפת! מחכה בקוצר-רוח לסיום הפרוייקט ולתוצאה הסופית!
אגב - מאיזו כלבייה אתה מתכנן לאמץ את הדוברמן שישמור על הדבר היפייפה הזה?
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
במסגרת ההכנות להרכבת האופנוע. כל חלק עובר טיפול או צביעה או ציפוי ניקל או הברקה.
החלק היחיד (כרגע) שמצריך הברקה הוא מכסה הבלם האחורי.
כפי שאתם רואים החלק מלוכלך ומלא בשריטות עמוקות .
להלן שלבי העבודה:
השלב הראשון - ליטוש החלק בנייר לטש גס יחסית, אני בחרתי בנייר 80
בשלב זה כל השריטות צריכות להעלם. רק לאחר מכן עוברים לשלב הבא.
שלב שני - ליטוש השטח בנייר מים לטש 600 בשילוב מים כמובן.
שלב שלישי - ליטוש בנייר לטש 1200!!
ולהלן השלב האחרון - בשלב זה משתמשים במשחת הברקה ובדיסק בדים. מורחים את הדיסק במשחה ולאחר מכן עוברים על השטח
אמצע התהליך:
מראה מראה שעל הקיר...
שבת שלום
חבל על הזמן. נייר 2000 אחרי ה1200 יחסוך לך אפילו יותר עבודה
בשם הצוות וההנהלה מדהים
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מה שלוקי אמר![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
שם במועדפים. יכול להיות שאעשה את התהליך הברקה הזה על בלוק מנוע של ווספה ישנה שאני בקרוב אשפץ, לפי מה שיצא לך נראה שצריך לצאת מעניין...
הרבה פיק ולשפשף..נעלמו לי הטביעות אצבע מרוב שיפשופים
השלב הכי שנוא עלי בבניות.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
וואו..לקח לי זמן אבל עברתי על כל השרשור, אני הולך לקנות כובע על מנת להוריד אותו בפניך...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושנים תדאג שיהיה מתאים לתחתונים הוורודות
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
היום התחלתי בהרכבת האופנוע מחדש. השלב הראשון הרכבת מסבי היגוי חדשים וציר היגוי
המיסבים נרכשו אצל שניצקי ברח' צלנוב בת"א (110 ש"ח לשניהם)
הבטחתי תמונות של השלדה לאחר הצביעה אז הנה תמונה:
כדי להרכיב את המיסבים צריך לחלוץ את טבעות המיסבים הישנות מהשלדה (המיסב מורכב משני חלקים טבעת החלקה ומיסב בצורת קונוס)
לצורך החליצה ריתכתי בורג שוכב לרוחב הטבעת ובמכת איזמל ופטיש המיסבים עפו החוצה בקלות.
בשלב הבא הלבשתי בבסיס צינור ההיגוי שבשלדה את טבעות המיסבים החדשות ודפקתי עליהן עד כניסה סופית למגרעות.
לאחר מכן דפקתי את המיסב התחתון לציר ההיגוי בעזרת מיסב ישן וצינור.
והנה הציר במקום מגורז ונעול בטבעת הציר.
תודה לכל המפרגנים! עדכונים בקרוב