עמוד 13 מתוך 20 ראשוןראשון ... 31112131415 ... אחרוןאחרון
תוצאות 181 עד 195 מ 289

אשכול: gn 250 caferacer המשך שיפוץ

  1. #181
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי rois1000 צפיה בהודעה
    שלום , שיפוץ ברמה גבוהה מאוד! כל הכבוד.
    יש לי שאלה אולי אתה יודע , ברשותי TU250 ואני צריך להחליף גאנט אחורי , הנוכחי גמור והמיסבים לא יושבים טוב.
    האם גאנט של GN יכול להתאים? הרי המון חלקים משותפים לדגמים אלו.

    תודה רועי.
    לרועי,
    למיטב ידיעתי, הג'אנט האחורי שלך הוא 18 אינץ וב GN האחורי הוא 16 אינץ. הפתרון של R86 מצויין. במידה והבעיה בנאבה עצמה, כמובן שניתן לקנות בעלות סבירה יחסית "נאבה" - בסיס הג'אנט חדשה ולהחליף או אפילו ג'אנט חדש בעלות סבירה

  2. #182
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    איזה שנה הTU?
    הג'אנט שיש לי הוא 15 אינץ' אם אני זוכר נכון
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #183
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    GN 250 CAFERACER התקנת קרבורטור + מאותתים קדמיים ושרשרת

    לפני הכל - חוב מהעבר השלמת ליטוש והברקת מגן שרשרת קדמי

    ליטוש בנייר מים:



    ליטוש בנייר 1200



    הברקה:



    לאחר התוצאה אני לא בטוח שלא עדיף לצבוע את מגן השרשרת בשחור (כמו כל הבלוק ) ולהרכיב רשת בצבע כסף מגולוון לכיסוי המקטע שנחתך להשלמת המראה.

    ועכשיו להתקנת הקרבורטור. רכשתי קרבורטור חדש במחיר של דיאפרגמה של הקרבורטור הישן כמו כן רכשתי דיזות מוגדלות שיותקנו רק לאחר התנעה עם דיזה מקורית או במילים אחרות - "קודם שיניע ואחר כך נדבר" להשלמת המראה נרכש גם פילטר פתוח תואם ולהלן התוצאה:



    נערך לאחרונה על ידי caferacer; 30-10-2016 בשעה 20:47.

  4. #184
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    התקנת מאותתים קדמיים ושרשרת

    בהמשך להתקנת המאותתים האחוריים התקנתי גם זוג זהה קדמיים:



    כמו כן הגיע שלב התקנת השרשרת:







    עדכונים נוספים בקרוב...

  5. #185
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    שמע, באמת פרויקט מרשים! סחטיין!


    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    איזה כיף לעבור על השרשור שלך!
    עבודה כל כך יפה ותיעוד שלא משאיר אותנו כמעט עם סימני שאלה!

    ובכל זאת - תוכל בבקשה להרחיב על ההבדלים בדרכים שבהם פיצית על המרווח ליד אוזן הבולם האחורי? פעם אחת פיצית בין האוזן לשלדה, ופעם אחת בין האוזן לסופית
    ציטוט נכתב במקור על ידי caferacer צפיה בהודעה
    להלן ההסבר:

    רוחב אוזן הבולם האחורי צר משמעותית מרוחב ציר העיגון שלו (המחובר לשילדה) - במקור מחוברים אליו גם הכסא וגם הסבל האחורי. יש צורך לגשר על הפער אך צריך גם לשמור על כך שהבולם יהיה מאונך קרוב ככל האפשר ל 90 מעלות ביחס לרצפה או לחילופין מקביל לגלגל. לכן צריך ספייסרים משני צידי אוזן הבולם. בניסיון הראשון גישרתי על המרווח הפנימי בעזרת 4 - 5 שייבות וזה מכוער בעיניי. בניסיון השני הפער הפנימי מגושר באמצעות משקולת של וריאטור (רחבה יותר מ 4 השייבות) + שייבה אחת והפער החיצוני באמצעות שייבה אחת ובורג העיגון המקורי.
    פתרון
    אם הבנתי נכון את השאלה, הכוונה היתה בדיוק לנקודה שהעלית - פעם אחת בחרת למלא את מרבית הרווח מצידו החיצוני ובכך מיקמת את ציר הבולם קרוב יותר לשלדה, ובפעם השניה להיפך, כאשר משקולת הוריאטור הרחיקה את הבולם בחלקו העליון מן השלדה. (מבחינה קוסמטית, גם אני אישית אהבתי יותר את הפתרון השני).
    השאלה היא באיזה מן המקרים הבולם קרוב יותר למצב מאונך?

  6. #186
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    לפות"ש (ברור שמגיע לך 1000 שאפו על הפרויקט), באיזה מלטשת/כלי אתה משתמש לליטוש חלקי האלומניום? אשמח לפרטים ותמונות
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  7. #187
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    שמע, באמת פרויקט מרשים! סחטיין!






    אם הבנתי נכון את השאלה, הכוונה היתה בדיוק לנקודה שהעלית - פעם אחת בחרת למלא את מרבית הרווח מצידו החיצוני ובכך מיקמת את ציר הבולם קרוב יותר לשלדה, ובפעם השניה להיפך, כאשר משקולת הוריאטור הרחיקה את הבולם בחלקו העליון מן השלדה. (מבחינה קוסמטית, גם אני אישית אהבתי יותר את הפתרון השני).
    השאלה היא באיזה מן המקרים הבולם קרוב יותר למצב מאונך?
    ראשית תודה על הפידבק החיובי. הפתרון השני הביא את הבולם למצב יותר מאונך מהפתרון הראשון.

  8. #188
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לפות"ש (ברור שמגיע לך 1000 שאפו על הפרויקט), באיזה מלטשת/כלי אתה משתמש לליטוש חלקי האלומניום? אשמח לפרטים ותמונות
    לליטוש אני משתמש במלטשת חשמלית אקצנטרית עם מהירות משתנה המתאימה לניירות לטש עגולים - לחילופין ניתן להשתמש במלטשת על לחץ אויר.
    לצורך ההברקה רכשתי ב"כהן משיח מוצרי לטש והברקה" בא.ת. ראשל"צ - גלגל בדים המתלבש על מקדחה רגילה + סבון הברקה. בתהליך אני מעביר את גלגל הבדים על הסבון וחומר עובר לגלגל ולאחר מכן מבריק את החלק בעזרת הגלגל.

    אשתדל להעלות תמונות בשבוע הבא .

  9. #189
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    9
    שאפו ניראה פרוייקט מדהים!
    נצל"ש קטן- פותח השרשור אפשר ליצור איתך קשר בצורה כלשהי?
    אני גם מתחיל לשפץ GN 250 ואשמח לרכוש ממך קצת ידע שיעזור לי ואולי לקנות אם יש לך חלקים שחסרים לי בתור התחלה..

  10. #190
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי yarden_rr צפיה בהודעה
    שאפו ניראה פרוייקט מדהים!
    נצל"ש קטן- פותח השרשור אפשר ליצור איתך קשר בצורה כלשהי?
    אני גם מתחיל לשפץ GN 250 ואשמח לרכוש ממך קצת ידע שיעזור לי ואולי לקנות אם יש לך חלקים שחסרים לי בתור התחלה..
    אתה מוזמן ליצור עימי קשר בנייד: 0526036450

  11. #191
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer בניה והרכבת מגן בוץ + בסיס ליחידת הזנב

    השלב הראשון היה חיתוך חתיכת אלומיניום ליחידת הזנב + חורים לברגים + כיפוף הקצה לצורך חיבור בהמשך למגן הבוץ:





    השלב השני - חיתוך אלומיניום לצורך יצירת מגן בוץ שיחובר למשולש השלדה + חורים לברגים וכיפוף קצה אליון לצורך חיבור לבסיס יחידת הזנב





    חיבור בסיס הזנב:



    חיבור מגן הבוץ:





    חיבור שני החלקים יחדיו וכיפופים לצורך הסתרת המגן בניצב לצינורות השלדה כך שלא יחרוג כלפי חוץ:





    המשך בקרוב...

  12. #192
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    צביעת מגן בוץ ובסיס הזנב והרכבה מחדש

    לאחר התאמות מגן הבוץ ובסיס הזנב לשלדה. הם פורקו ונצבעו. להלן התמונות:









    ועכשיו התייעצות: ליטשתי את מגן גלגל השיניים הקדמי והרכבתי אותו. כפי שניתן לראות הגוון המבריק לא מתאים ועל כן הוא יצבע בשחור כמו כל המנוע .



    את הקטע שחתכתי אני רוצה לכסות ברשת שתהיה צבועה בצבע כסף - ניקל. למישהו יש רעיון מאיפה אני לוקח חתיכת רשת שתהיה קשיחה מצד אחת ובעלת רווחים בינוניים בגודלם? חשבתי על רשת שמשמשת לתקרות רביץ בבניית בתים?

  13. #193
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    38
    תנסה את התחתיות האלה ששמים מתחת למגשי פיצות בתנור

    כמו אלה למשל

  14. #194
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    אני יכול לפנק אותך עם רשת אלומיניום.
    אפשר לחבר עם בגרים,ניטים או דבק מבנים מהצד הפנימי.
    20161130_110701.jpg

  15. #195
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    אני יכול לפנק אותך עם רשת אלומיניום.
    אפשר לחבר עם בגרים,ניטים או דבק מבנים מהצד הפנימי.
    20161130_110701.jpg
    תודה רבה, מהיכן אני יכול לקחת חתיכה של 15 ס"מ על 15 ס"מ?

אשכולות דומים

  1. שיפוץ BSA M21
    על ידי MADMAN1200 בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 128
    הודעה אחרונה: 28-11-2024, 08:39
  2. שיפוץ קרבורטור ומשאבת דלק,dr big 800
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-03-2016, 12:13
  3. שיפוץ רפלקטור- כיצד?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 17:59
  4. ימאהה ויראגו 500 מודל 95 לא סוחב...המשך הסיפור
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 14:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO