בצדדים יותר משמעותית. אבל קיימת שחיקה לאורך כל ההיקף
שחיקה של גלגל קדמי לפני אחורי מעידה על עומס עליו
במסלול זה חלק טבעי של בלימות חזקות ממהירות גבוהה
בכביש הציבורי מכיון שמעטות הפעמים שאתה בולם עד האייפקס או לא משאיר כמעט רזרבה במהירות של שיא פניה העומס על הקידמי צריך להיות נמוך מאחורי כי גם האחורי נושא עומס של תאוצה פניה שהם לא פחות קלים.
שאלה:
השחיקה במרכז או בצד?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
בצדדים יותר משמעותית. אבל קיימת שחיקה לאורך כל ההיקף
גונתן לא רק במסלול הקידמי תחת עומס. אצלי הרכיבות בית - עבודה זה רמת הגולן - קריית שמונה דרך גדות והכביש המפותל עם הרבה עליות וירידות .
אצלי הקידמי נשחק בעיקר בצדדים ולפני האחורי
אם אני רוכב קריית שמונה מרכז שזה הרבה מנהלתי רגוע האחורי נשחק לפני הקידמי.
עכשיו אם אני זוכר נכון איברי גר בחיפה וכל היום עולה את העליות לאוניברסיטה מנשק וחזרה. אם כך זה די הגיוני כי זה דומה לעליות וירידות שלי שדורשות הרבה בלימה ומאט תאוצה חזקה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כל זה קרה לאחרונה או שבקיץ?
אני מניח ששינוי גובה בשילוב בלימות באמת יגרמו לכזאת שחיקה.
מוזר ממש כמו מירוצי gp
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אמרת בעצמך את הסיבות.
רק לא הפנמת את המשמעות.
אתה רוכב באיזור הררי שזה אומר פיתולים אין סוף,אתה בולם רק עם הקידמי [האחורי לא ליופי,תבלום איתו גם].