ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
באופן עקרוני אתה צודק לגבי כך שצמיג אחורי עובד קשה יותר, אבל טועה בכך שאין קשר לנפח ומשקל.
אופנוע חזק יותר מפעיל יותר עומס על הגלגל הדוחף. יש גם השפעות של אופי המנוע (למשל הבדלים בין סינגלים, וי טווין'ס, 4il וכו'), המשקל (וחלוקת המשקל) וכו'.
יש סיבה למה יצרני צמיגים מייצרים גרסאות של צמיגי תיור למשל, שמתאימות לאופנועים גדולים במיוחד.

הטעות אולי הייתה בניסוח בכך "שהעומסים לא שונים במיוחד" - הכוונה הייתה שבאופנוע קטן העומסים שמופעלים על האחורי לא כאלה גדולים והבלאי לא יהיה הרבה יותר מהיר בצמיג האחורי ביחס לקדמי.
בגלל שאופנוע כבד וחזק מפעיל עומסים שונים גם הצמיג שלו מדגם שידע לשאת את העומסים והחיים של צמיגים דווקא באופנועים כבדים לפעמים גבוה מבאופנועים קלים.


לשאלה של פותח שרשור אני משער שזה כי אתה רוכב הרבה באזור הרהרי , גם אצלי הקידמי נשחק מהר מאוד ובעיקר בצדדים והאמצע בסדר גמור