
נכתב במקור על ידי
KKatkov
כעיקרון, ככה זה אמור להיות. מנוע צריך להגיע לטמפרטורת עבודה, ולהישאר שם.
למנועים מקוררי אוויר בד"כ לוקח יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה, והטמפ' מטיילת בטווח רחב יותר בהתאם לעומס ולמזג האוויר.
כעיקרון, הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי לייעל את הקירור - זה לנקות היטב את הרדיאטור שמן ואת צלעות הקירור על המנוע. לכלוך באיזורים האלה יכול לפגוע משמעותית באפקטיביות של הקירור.
קבל ח"ח על עבודת השסתומים והטיימינג. זה לא קל ביוסאנג, כל הכבוד שהצלחת להתמודד בלי לגרום נזק למנוע.