ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
כעיקרון, ככה זה אמור להיות. מנוע צריך להגיע לטמפרטורת עבודה, ולהישאר שם.
למנועים מקוררי אוויר בד"כ לוקח יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה, והטמפ' מטיילת בטווח רחב יותר בהתאם לעומס ולמזג האוויר.
כעיקרון, הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי לייעל את הקירור - זה לנקות היטב את הרדיאטור שמן ואת צלעות הקירור על המנוע. לכלוך באיזורים האלה יכול לפגוע משמעותית באפקטיביות של הקירור.
קבל ח"ח על עבודת השסתומים והטיימינג. זה לא קל ביוסאנג, כל הכבוד שהצלחת להתמודד בלי לגרום נזק למנוע.
תודה רבה, אני אנקה את המנוע בזמן הקרוב אולי זה יעזור.


ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
יהיה קשה להבחין בחימום ייתר בלי מד ובלי סימנים נוספים.
הכי סביר שלפני הטיפול המנוע לא היה בשיא ועכשיו הוא כן.
חימום ייתר מגיע עם ירידה בהספק,אם הכל רגיל כנראה שהכל בראש.
אם המנוע בשיא עכשיו לא הייתה אמורה להיות עלייה בהספק?