מה התקציב? למה החלטת שרק שני אלה מתאימים?
שלום בעוד כשבועיים אני יגש לטסט ל a1 אחרי שנה עם רישיון a2 .
אני מתכוון לקנות כלי עד ה 250 עקב מחירי הביטוח המרקיעי שחכים.
שני האופציות שעומדות לפני עקב התקציב הם דיוק 200 של ktm או קטנוע אקסיבו של פיאגו.
ברצוני לשמוע חוות דעת על הדיוק מבחינה מכנית ,לאחרונה ראיתי שהפסיקו לשווק אותו לפחות כך אני רואה באתר ,הוא אינו מופיעה.(האתר של ktm)
האם יש לכלי הנ''ל בעיות יודועות ?'' מחלות''
האם הוא אמין או שאינו ראוי להיותתחת החברה ?
כאמור אני מתכוון לקנות יד שניה , כמובן שהוא יבדר במוסך לפני אבל האם כדאי לשים דגש על משהו מסוים בצורה כזאת או אחרת?
תודה רבה לכל העונים .
מה התקציב? למה החלטת שרק שני אלה מתאימים?
יש הרבה כלים אחרים בנפח 250 סמק, אבל פחות חדשים שנמכרים.
יש לי את היוסאנג gd250 שהוא מתחרה ישיר לדיוק 200 ג, אחלה אופנוע קיבל ביקורות טובות, גם מוכר את שלי.
התקציב עד 17 -18 k
והאקסיבו בקטנועי של ה 250 הוא הכי טוב בקטגוריה לדעתי והדיוק מעניין אותי קצת רציתי לשמוע דעות עליו
אבל תמיד אשמח לעוד המלצות על דברים נוספים ,למרות השם של יוסאנג אבל סבבה.
הי,
רוכב למעלה משנה על דיוק 200 בנסיעות יומיומיות מנהלתיות משולבות עירוני - בין עירוני ועשיתי למעלה מ 10,000 ק"מ.
בתקופה זו התנתק לי החוט של הצופר ובאופן עצמוני נשבר מכסה שמן. מעבר לכך לא היו בעיות נוספות (טפו, טפו)
אולם יש הזעה קטנה מהמנוע שלא מחייבת כרגע מילוי שמן בין טיפולים.
החלפתי סט גלג"ש וצמיגים בשל בלאי טבעי.
ממליץ על הכלי ככלי כניסה למגרש של הגדולים. יחסית לנפח הוא חזק וכיפי ואפילו שאני לא מנצל את פוטנציאל החולגניות שלו אני
מאמין שהוא כלי נכון ללימוד יסודות הנהיגה היותר ספורטיבית/דינמית.
אני אישית גם מתחבר לצורת הרכיבה הזקופה יותר ופחות רכונה כמו שנדרש בהונדה/קוואסאקי/יוסנג בנפחים הדומים וזה גם מקל על
הרכיבה העירונית.
תהנה וסע בזהירות.
נערך לאחרונה על ידי birdi; 03-11-2015 בשעה 11:44.
סתם שתדע...
כדאי גם בלי הזעה להחליף שמן גם כל טיפול.
המהדרין כל 4 אלף.
נשמע שאתה לא משבח את האופנוע ב 10 אלף כל כך הרבה דברים היתקלקלו ?
השאלה הנוספת האם בתור סטודנט אפשר להחזיק אותו כלכלית ? מבחינת טיפולים חלקים וכו ?
ידוע שktm קצת יקרים אשמח לשמוע את מחירי הטיפולים ששילמת ?
"הרבה דברים התקלקלו"?
ידידי, תיחזקת פעם אופנוע? זה בור ללא תחתית..
ביחס לזמן ולקילומטרז' אני סבור שמדובר בהוצאות סבירות. יתקנו אותי אחרים אם חושבים אחרת.
בלאי טבעי של שרשרת+גלג"ש וצמיגים אחרי 15,000 ק"מ זה נראה לי סביר.
חלקים כאמור לא יצא לי להחליף למעט אותו מכסה שמן שיוצר מחדש + חריטה ועלה לי כולל עבודה ומע"מ כ 600 ש"ח.
הטיפולים הם כל 5,000 ק"מ ועלותם כ 600 ש"ח כולל עבודה ומע"מ
אני מטפל רק במוסך המורשה אז ייתכן ובמוסכים אחרים יעלה קצת פחות.
ואני מכיר סטודנטים שמצבם יותר טוב בהרבה משלי..:-)
אם אתה רוצה לקנות כלי זול לאחזקה עם אחריות יצרן לשנתיים אתה יכול לקנות לונסין חדש בתקציב
ידידי , קודם כל תודה ,כניראה שלא הבנתי אותך נכון אין על מה לכעוס או להתעצבן.
אני מבין שאתה ממליץ על הכלי , מתוך הכרותך עם הכלי ,ובהיתחשב שאני קונה יד שניה ,כמובן שאשלח לבדיקה לפני.
על מה כדאי לי להקפיד או לשים לב בעת הקניה ?
האם יש ''מחלות'' מסוימות לכלי ?
נ.ב-באמת אף פעם לא היחזקתי אופנוע אני רוכב שנה על קטנוע מגדיל את הרשיון ומחפש אופנוע ראשון חדש אמין ובחיר שאני יכול להרשות לעצמי
אתה מוזמן לבוא לנסיעת מבחן.
http://www.loncin.co.il/
מי כועס? הכל בחברות..:-)
אני הסתייעתי בקניה בחבר שמבין. חשוב מאוד בעיניי לראות היסטוריית טיפולים ממוסך על מנת לוודא שהכלי תוחזק כראוי.
בגלל שהאופנוע "חוליגני", יש נטיה לצעירים לרכב עליו באגרסיביות ולכן חשוב לוודא שהוא טופל כמו שצריך.
נסה לתהות על קנקנו של המוכר. בדר"כ תהיה התאמה בין אישיותו לאופן התיחסותו לכלי.
אני לא יודע על מחלות ספציפיות.
בכל מקרה, סמוך גם על האינטואיציה שלך ואל תוותר על בדיקה מקצועית במוסך נייטרלי.
ואגב, למיטב הבנתי על האמינות של הונדה אין עוררין ומחירי הטיפולים סבירים כך שאם אמינות חשובה לך יותר מהכל הייתי מחפש cbr 250, רצוי מרופא..:-)