תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של 338cal.
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    הרי הגליל
    הודעות
    24

    בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?

    בוקר טוב חברים.
    בשעה טובה אתמול קיבלתי את האופנוע החדש שלי (והראשון יש לציין), הנינג’ה 300.
    כרגע על המד יש 74 ק”מ וההרצה היא עד 1000 ק”מ.
    אני צריך לבצע רכיבה מנצרת עילית לתל אביב לסניף של כלבוטקס כדי להתקין אזעקה ומערכת איתור כי אני מחנה את הכלי בתוך הבניין שאני מתגורר בו ואני רוצה ראש שקט.

    נשאלת השאלה, האם יש דגשים מסוימים שעלי לשים אליהם לב בהרצה בנסיעה של 110~ ק”מ?
    כמובן שלא אפתח מצערת מלאה ולא אתן מכות גז. אם יש מעבר לזה, אשמח לדעת.
    תודה על כל עזרה!

    דניאל.
    נערך לאחרונה על ידי 338cal.; 03-11-2015 בשעה 08:45.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    112
    נגיד שמההתרגשות שכחת את היסודות - חיפוש:
    http://wheelz.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%...5%D7%A0%D7%94/

  3. #3
    Junior Member הסמל האישי של 338cal.
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    הרי הגליל
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי r&a צפיה בהודעה
    נגיד שמההתרגשות שכחת את היסודות - חיפוש:
    http://wheelz.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%...5%D7%A0%D7%94/
    ראשית, תודה על התגובה המהירה.
    שנית, קראתי את המדריך לפני מספר ימים והוא עזר לי מאוד להבין את הרעיון שמאחורי ההרצה.
    אבל הפעם אני מחפש תשובה יותר פרטנית לגבי השאלה שלי

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    75
    תתחדש!! אני גם התחלתי הרצה אתמול על cb500x, אני מבין שקראת את הספר רכב ששם כתוב לא לפתוח מצערת עד הסוף, לא לתת מכות גז וכו.. למשך 500 הקמ הראשונים. בסוכנות שקניתי הומלץ לי בנוסף לעשות הרצה במשך 1k ולא לעבור את ה100 קמש. בפורום היעודי המליצו לי לא לעבור את ה90. לדעתי יהיה לך קשה לקבל תשובה חד משמעית תחליט בעצמך איך אתה מעביר את ההרצה, כמובן שהבסיס המינימלי צריך להיות מה שכתוב בספר הרכב.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    בעקרון אתה אמור לא לעבור את ה4000 5000 טור ולפתוח גז בעדינות עד 1000 ק"מ.
    ב 1000 ק"מ להחליפ שמן מנוע. וזהו

  6. #6
    Junior Member הסמל האישי של 338cal.
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    הרי הגליל
    הודעות
    24
    מודה לשניכם על העזרה.
    ביצעתי את הרכיבה אתמול ושייטתי כל הדרך בין 90-110 קמ”ש על כביש החוף, אחרת הייתי משבש את התנועה הזורמת. זה בערך בסביבות ה6-8 אלף סל”ד. האם זה בסדר ברמת הגבול או שחרגתי בהרבה?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    75
    יכול להיות שזה שונה מאופנוע לאופנוע ומדגם לדגם בכל אופן בכל הפעמים שקראתי מדברים על מקס 6kסלד. מומלץ להשתמש בכל טווח הסלד המותר בהדרגה ולהימנע מאימוץ של המנוע.
    אם יש לך אפשרות, תשקול לרכב בכבישים צדדים ופחות מהירים .

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    15
    בהרצה שלי עשיתי hard break-in

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    המנוע לא יתפוצץ מזה וחלק מההרצה זה בטחון שת קוואסאקי שאם קורה משהו הנזקים ממוזערים.

    העיניין שקשה לדעת ממה נבע השיקול של ה4000 סלד שלהם מה שבטוח שהמנוע לא יתפוצץ לך ברכיבה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    39
    העניין בהרצה הוא התאמה סופית של החלקים הנעים במנוע ובתיבת ההילוכים אחד לשני תחת עומס מבוקר. לכן ממליצים בתקופת ההרצה להפעיל את האופנוע בסל"ד משתנה תוך שימוש בכל ההילוכים. ההרצה הטובה ביותר היא דווקא בתנאים של רכיבה עירונית רגועה.
    ברכיבה בינעירונית המנוע עובד בסל"ד קבוע ובהילוך אחד רוב הזמן מה שנוגד את ההמלצה.
    מצד שני, החשיבות של ההרצה היא נחלת העבר, מהתקופה בה ייצור החלקים היה לא מדוייק בלשון המעטה וסטייה במידות של גלג"ש שיירדו מאוטו פס הייצור הייתה נראית לעין במקרים הפחות טובים. אז כדי למנוע מצב שבו אין רווח מספק בין החלקים כדי לקבל שימון נכון היה צורך לשחוק מעט ובהדרגה את החלקים. התהליך הזה הוטל על הרוכש ונקרא "הרצה".
    אולי עוד יש כמה יצרנים (סינים ומזרח אירופאים למיניהם) שהתהליך הזה באמת נדרש בתוצרת שלהם, אבל כשמדובר ביצרנים יפניים עם בקרת איכות יפנית, ההרצה היא בעיקר נגד עין הרע.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  11. #11
    Junior Member הסמל האישי של 338cal.
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    הרי הגליל
    הודעות
    24
    אני מודה מאוד לכולם על העזרה!
    אמשיך ברכיבה רגילה ולא אעמיס על המנוע בכל מקרה עד סוף ההרצה.
    אם כבר עסקינן בקילומטרז’ - אם זו שאלה כללית מדי, תשובה כללית מנגד תתקבל בברכה;
    מה הקילומטרז’ הממוצע שאופנוע עובר בשנה? רבבה אחת כמו רכב?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כ10-20 אלף תלוי נפח
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 23:12
  2. הסקוורנה te 125 לבין עירוני
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 17:57
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 07:52
  4. daelim s3 250 בהרצה טוחן דלק
    על ידי West בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 31-12-2015, 10:02
  5. הורדת הילוכים - הדרך הנכונה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 08:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO