יש נשם לקרבורטורים? אם כן יכול להיות שחסמת אותו?
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
אהלן חברים,
נתקלתי בבעיה אצלי באופנוע,
בזמן שאני נוסע במהירות קבוע בערך 120קמש כמה דקות האופנוע מפסיק להגיב כאילו נגמר לו הדלק,
לפי חיפושים ברשת הרבה אנשים מתלוננים על ברז דלק,
יש לציין שברז דלק חדש לגמרי מקורי, ועכשיו עשיתי כיוון שסטומים.
עד לפני כיוון שסטומים לא הייתה את הבעיה הנ"ל.
כמובן שעל pri האופנוע נוסע בסדר גמור.
אשמח לעזרה או כיוונים לבדיקה.
תודה
יש נשם לקרבורטורים? אם כן יכול להיות שחסמת אותו?
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
אם על pri הוא נוסע בסדר אז הבעיה במשאבת הדלק
איזה מזרקים? יש שם קרבורטור...
ואין משאבת דלק
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
פעולות אבחון מהקל לקשה:
האם הבעיה קיימת גם כשברז הדלק על "רזרבי"?
אם לא, המסנן של צינורית ה"פריים" יכול להיות סתום תוציא את הברז ותנקה. אם כן תמשיך לשלב הבא.
לברז הדלק מחוברות 2 צינוריות. תבדוק שהדקה ביניהן (זאת שהולכת לפטמת ואקום של אחד הקרבורטורים) לא מקופלת.
אם לא, תנסה להעביר אותה לקרבורטור השני (לא לשכוח להעביר את הפקק לקרבורטור הראשון).
אם לא עוזר, תנסה לחזור לברז הדלק הישן (לפעמים גם חדש יכול להיות פגום במיוחד אם מדובר בתוצרת סין).
אם לא עוזר, צריך לבדוק גובה מצופים בקרבורטורים (בהנחה שאתה על מיקוני 36, כנראה צריך להוריד גובה כדי להעלות את גובה הדלק בתא המצוף).
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אם על pri עובד טוב וכל הניצורות\הפטמות שלמים אז יש בעיה בשסתום וואקום - תחליף ברז.
הברז חדש בן חודש מקורי תוצרת יפן, בכל מקרה אבדוק את הוואקום ואנסה להוריד פילטר דלק שהותקן.
אעדכן בהמשך.
ויטק נפתח ב4000 אז הכל טוב![]()
אין גם משאבת ואקוםהדלק זורם למנוע מכח הכבידה.
יש ברז ואקום שתפקידו למנוע זרימת דלק כשהמנוע לא מונע.
המנגנון של הברז מבוסס על ממברנה שסוגרת את פתח הדלק ופותחת אותו כשהמנגנון של הברז מקבל פולסים של ואקום.
העברה למצב prime מזרימה את הדלק דרך מעקף של הממברנה ומאפשרת זרימת דלק חפשית גם כשהמנוע כבוי.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מעדכן:
קיצר יצאתי נעל, בהרכבה אחרונה התקפל קצת הצינור וואקום בין תיבת מסנן לשלדה, הוחלפה צינורית ונווטה מחדש עכשיו הכל סבבה,
תודה לעוזרים