פעולות אבחון מהקל לקשה:
האם הבעיה קיימת גם כשברז הדלק על "רזרבי"?
אם לא, המסנן של צינורית ה"פריים" יכול להיות סתום תוציא את הברז ותנקה. אם כן תמשיך לשלב הבא.
לברז הדלק מחוברות 2 צינוריות. תבדוק שהדקה ביניהן (זאת שהולכת לפטמת ואקום של אחד הקרבורטורים) לא מקופלת.
אם לא, תנסה להעביר אותה לקרבורטור השני (לא לשכוח להעביר את הפקק לקרבורטור הראשון).
אם לא עוזר, תנסה לחזור לברז הדלק הישן (לפעמים גם חדש יכול להיות פגום במיוחד אם מדובר בתוצרת סין).
אם לא עוזר, צריך לבדוק גובה מצופים בקרבורטורים (בהנחה שאתה על מיקוני 36, כנראה צריך להוריד גובה כדי להעלות את גובה הדלק בתא המצוף).

Sent from my SM-G900F using Tapatalk