תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: שאלה לגבי מירוצים - דגל כחול

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513

    Question שאלה לגבי מירוצים - דגל כחול

    שלום לכולם,

    רציתי לדעת, ראיתי מירוץ של ה GP וראיתי שלקראת סוף המירוץ הרוכבים המהירים התחילו להשיג את האיטיים בהקפה שלמה.
    ואז ראיתי שהמרשלים מתחילים לנפנף בדגלים כחולים.

    ורציתי לשאול, מה המשמעות של הדגל הכחול? ולמה צריך אותו?
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    16
    דגל כחול מסמל לרוכב שהוא סמן אחורי, כלומר מגיעים רוכבים שמהירים ממנו בהקפה (לפחות) והוא צריך לתת להם לעבור.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי guybr צפיה בהודעה
    דגל כחול מסמל לרוכב שהוא סמן אחורי, כלומר מגיעים רוכבים שמהירים ממנו בהקפה (לפחות) והוא צריך לתת להם לעבור.
    אבל למה?
    הרי הרוכבים שמגיעים מאחור היו מספיק מהירים כדי להשיג אותו בהקפה אז למה שלא פשוט יעקפו אותו, אחרי הכל הם יותר מהירים?
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    יןנתן, אתה שואל ברצינות או מנסה להגיע לנקודה כלשהי?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    יןנתן, אתה שואל ברצינות או מנסה להגיע לנקודה כלשהי?
    למה אתה מקלקל.

    אבל עכשיו שקילקלת אז תענה....
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    לא נו, אני רציני לגמרי. אין לי מושג למה אתה מתכוון.

    יאללה זורם איתך.

    דגל כחול סטטי נועד כדי להודיע לרוכב איטי שרוכב מהיר ממנו, שעוקף אותו בהקפה, מתקרב אליו מאחור ושעליו להיזהר.
    דגל כחול מתנפנף אומר לרוכב האיטי שהוא מפריע ושעליו לאפשר לרוכב המהיר לעקוף.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    לא נו, אני רציני לגמרי. אין לי מושג למה אתה מתכוון.

    יאללה זורם איתך.

    דגל כחול סטטי נועד כדי להודיע לרוכב איטי שרוכב מהיר ממנו, שעוקף אותו בהקפה, מתקרב אליו מאחור ושעליו להיזהר.
    דגל כחול מתנפנף אומר לרוכב האיטי שהוא מפריע ושעליו לאפשר לרוכב המהיר לעקוף.
    אני מתיחס למקרה השני.
    בסאן מרינו ראינו את אלכס רינס מתרסק מעמדת הובלה במירוץ וחוזר למירוץ, אבל המובילים כבר הצליחו להשלים הקפה נוספת והגיעו אליו והוא החל להתערבב בין רבעיית החוד המובילה.
    ראינו גם שאחרי שהוא התחיל לעקוף את זרקו (שהיה במקום רביעי במירוץ באותו רגע), השיפוט הוציא לו דגל שחור ובכך הוא סיים את המירוץ.

    השאלה שלי היא:
    מדוע הוציאו לו דגל שחור (או כחול מתנפנף) הרי הוא היה מהיר לפחות כמו זארקו באותו הזמן?
    זה נכון שהוא מאחר בהקפה שלמה אבל הוא בהחלט לא עונה להגדרה של "איטי" לעומת הרוכבים האחרים בסביבתו באותו זמן....
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 05-11-2015 בשעה 14:01.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    משום שהוא לא באמת מתחרה איתו על אותו מקום, יש ביניהם פער של הקפה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    משום שהוא לא באמת מתחרה איתו על אותו מקום, יש ביניהם פער של הקפה.
    אז לא הבנתי, אם רוכב הוא חסר סיכוי לזכיה במירוץ עליו להמנע מהפרעה למובילים
    אבל...
    אם רוכב הוא חסר סיכוי לזכיה באליפות מותר לו להפריע לאחד המובילים במטרה לגרום לו לגמור את הצמיגים ולאבד נקודות?

    מוזר....

    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  10. #10
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210
    חחחחח
    יצא המרצע מן השק

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי ComanDo צפיה בהודעה
    חחחחח
    יצא המרצע מן השק
    לא סתם בחרתי לענות במילים שבחרתי...

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי קסדה נפתחת
    על ידי isoaq בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-01-2016, 11:41
  2. שאלה לגבי 125
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 15:30
  3. שאלה לגבי סבל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 17:35
  4. שאלה לגבי ניו דינק 200
    על ידי tal7420 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO