היי,
יש לי b&w 250 כל פעם שאני פותח קצת גז הקטנוע מגמגם, ואז שאני נותן עוד גז הוא נוסע חלק.
למישהו יש רעיון ?
היי,
יש לי b&w 250 כל פעם שאני פותח קצת גז הקטנוע מגמגם, ואז שאני נותן עוד גז הוא נוסע חלק.
למישהו יש רעיון ?
תבדוק את מחט הקרוברטור, נוטה להשחק יותר מהרגיל בדגם הזה
החלפתי שבוע שעבר למחט חדשה,
האופנוע נוסע אחלה אבל מגמגם בפתיחת קצת גז, ובנוסף אוכל יותר דלק.
מה הבעיה ?
לא מכיר את הדגם הספציפי אבל הבעיה מוכרת מקרבורטורים אחרים.
1. האם המחט שהוחלפה היא במידה של המקורי (אורך ועובי של החלק ההישר)? לפעמים מעבר למחט משופרת או שונה גוררים צורך בכיוונים נוספים.
2. האם המחט הורכבה באותו הגובה של הקודמת? הרכבה בסטפ אחד גבוהה יותר (גובה המחט - קליפס במיקום נמוך יותר) יכולה לגרום לתופעה ולהעלות צריכת דלק.
3. צ"ל בלאי של הemulsion tube. זו הצינורית אליה נכנסת המחט שלחלק התחתון שלה מוברגת הדיזה הראשית. החתך שלה צריך להיות עגול. המחט "אוכלת" עם הזמן את הפתח והופכת אותו לצורה של ביצה. מה שגורם לתערובת עשירה מדי בפתיחות מצערת קטנות. ועליה בצריכת דלק.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נסה לכוון גובה מסוף/כניסה של דלק אוויר לקרבורטור זה אמור לפתור את הבעיה. ואם אתה פדנט אתה יכול לעשות כיוון שסתומים במידה וזה לא הצליח.