תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: האם המצבר שלי גמר? ג'וי רייד 200

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    16

    האם המצבר שלי גמר? ג'וי רייד 200

    לפני כמה ימים באתי להניע את הקטנוע ואחרי ניסיון הנעה, הקטנוע שבק.
    מאז אני מניע עם הקייקר.
    אז המצבים הם:
    1. כשאני פותח סוייץ ובא להניע, הצג נכבה לי (צריכת זרם מפילה את הצג?)
    2. כשאני כבר בנסיעה (אחרי הנעת קיק) לפעמים יש איתותים ולפעמים אין. לפעמים האיתות תקוע ולפעמים לא.
    3. הצפצפה לפעמים עובדת ואם כם אז חלש.
    4. כשאני עומד ברמזור והטורים נמוכים (והקטנוע מגמגם) אז התאורה בתצוגה מתעממת בהתאם.

    אז השאלה שלי היא האם המצבר הלך (ואיך ניתן לבדוק על ידי רב-מודד) או שיכול להיות שיש בעיה חשמלית כי זה קרה לי בימים של הגשם המטורף שהיה.
    שאלה שניה היא מהאין אני יכול לקנות מצבר?

    תודה רבה.

  2. #2
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    נראה שהלך,
    הכי טוב - לך לחנות מצברים, שיבדקו לך את המצבר ואם הוא גמור - קנה חדש.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    יש עוד אפשרות.ניתן להטעין את המצבר בטעינה איטית ולנסות לחדש את עלומיו.אם אתה באזור תל אביב אתה מוזמן להביא לי אותו לטעינה (ללא עלות כמובן)

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    16
    כמה זמן זה הטעינה איטית?
    עד כמה היא איטית?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    10-16 שעות

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    16
    אני אוותר. אני אקנה חדש עכבר.
    אבל אני לא מבין איך זה עובד.
    הרי האלטרנטור מטעין אותו כשאני רוכב עם הקטנוע לא?
    אז למה הצפצפה פועלת חלש ואין איתותים?
    המנגנון לא כמו באוטו?
    הרי אם באוטו המצבר התרוקן ואז מניעים דרך כבלים, כל מערכת החשמל מוזנת דרך המצבר שנטען מהאלטרנטור.
    איך זה עובד בקטנוע?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    זה עובד בדיוק אותו הדבר כמו ברכב, רק בקטן וחלש.
    אם לרכב "נגמר המצבר" כי שכחת אורות דלוקים, לאחר הנעה עם כבלים הכל אמור לעבוד כרגיל כי מערכת הטעינה מספיקה גם לטעינה של המצבר וגם להפעלת שאר המערכות.
    בקטנוע שלך החשמל לא עובד כמו שצריך מאחת משלוש סיבות (או כמה מהן ביחד):
    - מערכת הטעינה לא מצליחה גם להטעין את המצבר וגם לתת מספיק הספק לצרכנים, זה אמור להסתדר כשהמצבר ייטען
    - המצבר גמור (=מת) ויש בו קצר כלשהו שמושך המון זרם ממערכת הטעינה ולא מאפשר את הפעלת הצרכנים
    - מערכת הטעינה תקולה ולכן המצבר נגמר ולכן הצרכנים לא עובדים כמו שצריך

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בקטנוע כמו ברכב הרכיבים ניזונים מהמצבר ולא ממערכת הטעינה.
    מערכת הטעינה רק אחראית על טעינה של המצבר.
    יש הבדל בין מצבר מפורק לבין מצבר שגמר,מצבר שגמר לא ייטען בניגוד למצבר שנפרק (אורות דלוקים בלילה).

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    16
    תודה רבה על ההסבר!

אשכולות דומים

  1. האם צריך להטעין את המצבר בפעם בשימוש ראשוני?
    על ידי Idan b.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-07-2018, 12:37
  2. ג'וי רייד 125 שנת 2011
    על ידי shaykram1989 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 21:14
  3. היכן נמצא המצבר ב x-max 400 שנת 2014?
    על ידי tamirkonsta בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 21:32
  4. מפסק לניתוק המצבר
    על ידי yitzy בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 10:28
  5. השרדותו של המצבר
    על ידי Rev-olution בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-07-2015, 15:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO