יש ידיעה מלאה בעמוד הראשי.
http://wheelz.co.il/%D7%A0%D7%97%D7%...6%D7%95%D7%9C/
משהו בעיצוב שלו פשוט גורם לו להראות כמו זיוף סיני של דיוק עם z250 של קוואסקי.
צילינדר יחיד. 310 סמ"ק, כ-33 כ"ס אי שם ב-9500 סל"ד ומשקל כולל של 160 קילו יבש (שלדת פלדה), קלאצ' רטוב של שישה הילוכים, מגיע עם ABS כסטנדרט.
זווית צידוד: 64 מעלות (לעומת 72 מעלות ב-z250sl של קוואסקי, 70 מעלות ב-CBR250R), צמיג קדמי 110/70, אחורי 150/60.
כמו כל אופנוע בעל נפח קטן בימינו, הוא מיוצר בהודו אבל עפ"י טענת BMW, המכונות במפעל הן מכונות תוצרת גרמניה.
לדעתי האישית, נראה משעמם. הנתונים היבשים לא עובדים פה לטובתם ונותר לקוות שהם לא יחפשו לגזור קופון על מותג BMW. זה פשוט מרגיש כמו עוד אינזומה.
אם הם היו עושים GS310 לעומת זאת, עם אבזור מלא, אני חושב שהיה לנו כאן מנצח, אבל אני בספק אם הם מוכנים לסכן את המותג עם אופנוע הודי.
אולי עוד חצי עשור.
יש ידיעה מלאה בעמוד הראשי.
http://wheelz.co.il/%D7%A0%D7%97%D7%...6%D7%95%D7%9C/
לא שמתי לב
אפשר למחוק\לנעול.