עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 43

אשכול: התייעצות - v-storm 650 vs sfv650

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363

    התייעצות - v-storm 650 vs sfv650

    השאלה כאן היא קצת מפגרת אבל נולדה מסיטואציה עוד יותר מפגרת...
    בגדול הזמנתי בעופר אבניר v-storm 650 מוגבל שספק יגיע סוף החודש (אחרי עיקוב של 5 חודשים בערך..יש על זה כבר אשכול..)
    וכרגע אני מכין לעצמי תוכנית ב' למקרה ולא יגיע, ואני כבר לא רוצה לחכות.
    כרגע אני על בורגמן 400 שאני די חושש לחיים שלו עקב הנסיעות שאני עושה (230 ק"מ ביום - גם על זה יש אשכול..)
    וגם האמת ממש לא נוח לי על הבורגמן..
    העניין הוא שאני מחפש כלי חדש ומוגבל a1 (לא שאני מתעצל להעלות את הרישיון אלא בגלל שהכלי הוא של מקום העבודה ואז יש עניין של מס וכל זה).
    בעיקרון כבר בדקתי את ה sfv650 לנסיעת מבחן של שעה וממש נהנתי ממנו, הבעיה הגדולה שלי היא שאין משקף רוח וכאן השאלה:
    אני יודע שיש מקומות שמייצרים במיוחד משקפים לאופנועים , אבל כמה את חושבים שמשקף ל sfv650 יכול להיות גבוה ולעזור לי באופן משמעותי
    להילחם בטירוף של כביש החוף..?
    אני יודע שעוד חיסרון הוא כמובן במיכל הדלק...14.5 ליטר מול 22 אני חושב..
    אני גם לא רוצה יד שניה עקב אופי הנסיעה שכאן האחריות על הכלי יכולה להיות משמעותית ועצם זה שהוא חדש...
    אתם חושבים שנייקד כמו ה sfv650 (אני יודע שגם יש mt07 מוגבל) יעמוד במשימה הזאת?
    תודה.
    נ.ב
    אני רק מבקש לא להתייחס לעניין הסיטואציה (230 ק"מ) ביום כשלעצמה..כבר יש אשכול ארוך ארוך על זה.......תודה..

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    תיקון, לויסטרום החדש יד 20 ליטרים במיכל הדלק ולא 22, בדגם הישן יותר יש 22.

    בלי משקף אתה תסבול, אני לא יודע אם זה בר השוואה, בשנת 2007 - 2008 היה לי פייזר 1000 שנת 2001, הפייזר מגיע עם משקף קטן שהחלפתי בדחיפות עם משקף גדול, כי זה פשוט התיש אותי.

    אם בא לך להרגיש איך זה לרכב בלי משקף, או לפחות הכי קרוב שתרגיש על קטנוע בלי משקף, זה כמובן במידה והתהליך לא מסובך, נסה לפרק את המשקף של הבורגמן לשבוע, תנסה לסבול מזוכיסט

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    39
    לפעמים משקף קטן גרוע יותר מבלי משקף בכלל.
    את הבנדיט שלי המרתי מחצי פיירינג לנייקד בגלל שהפיירינג עשה בעיקר מערבולות ורעש בקסדה.
    וממילא במהירויות שאופנוע מוגבל מגיע אליהן הרוח לא מהווה בעיה (אם כי אני מניח שהגדרה של בעיה היא עניין סובייקטיבי).
    בכביש החוף גם כך ההתמודדות היא בעיקר עם הפקקים ולא עם מהירות, ובתנאים של פקקים חשוב שתנוחת הישיבה תהיה נוחה (בלי עומס יתר על הידיים). הויסטרום עונה על הדרישה, על הגלדיוס לא רכבתי.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    הוא ללא ספק יכול לעשות את זה אבל שיהיה לך ברור שזה יהיה הרבה יותר קל על הסטרום


    אני נוסע על ה-SV ודווקא הרוח פחות מתישה אותי, מה שיותר בעייתי מבחינתי זו הזווית הספורטיבית מעט של הברכיים.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    61
    קודם כל אני אשמח אם מישהו יסביר לי למה שאופנוען ירצה הגנה מהרוח?? למה לעזאזל אנחנו צריכים פאקינג הגנה מהרוח?? מה רע ברוח??

    אני רוכב על גלדיוס כבר הרבה זמן, וכל זה בלי "מבאס רכיבה" או כמו שאתם קוראים לו "מגן" רוח ואני חיי עם זה טוב מאוד. שרדתי אפילו את כביש החוף הידוע כגיהנום שרק מעטים מעזים לחצות אותו (דא פאק??!)

    בכל מקרה חבר, במהירויות שאתה תרכב על שני הכלים האלה רוח לא צריכה להיות אישיו בשבילך.
    לשניהם אותו מנוע, אמינים באותה צורה, תצרוכת דלק דומה וטיפולים שעולים פחות או יותר אותו דבר. השאלה היא לאיזה תנוחת רכיבה אתה מתחבר, כמה חשובה לך נוחות המושב וכמה באמת אתה תרצה לרדת ל"שטח" עם הויסטרום?

    הגלדיוס הוא כל יכול, זה כלי מגניב שלא חסר לו כח שיודע לעשות הכל, רכבתי עליו נסיעות ארוכות מאוד ולא סבלתי אף פעם, הוא כמו חתול בעיר ויודע לתת בראש טוב מאוד גם במהירות גבוהה ועל הצד.

    תצרוכת הדלק שלו נעה בין 25 ל 16 תלוי ביד ימין שלך.
    זה כלי אמין בצורה מוגזמת, שלי כרגע הוא עומד על 105 אלף קילומטר כשמעולם לא חווה תקלה רצינית. אבל טופל במלוא הרצינות והאהבה.

    תעשה טובה שכח מעניין הרוח כי זה לא באמת חיסרון ותחליט מה טוב לצרכים שלך מבחינת התנוחה כי כל שאר הפרמטרים כמעט זהים בשני הכלים.

    לכאן או לכאן, תבורך על ההחלטה לרכוש את הכלים המדהימים האלה.

    מאחל לך רכיבות מהנות ובטוחות.



    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    .........Here we go again

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    אני רוכב כרגע על gs500 כ 100 ק"מ ביום, הרוב בין עירוני על כביש 4 במהירות גבוהה, לפניו היה לי בורגמן 400 ומאוד חששתי מהמעבר לכלי ללא מיגון רוח.
    לקח לי שבוע וחצי להתרגל וכרגע נהנה מכל רגע (לא זוכר מה זה מיגון רוח).
    עשיתי נסיעת מבחן על הגלדיוס המוגבל ומאוד נהנתי מהכלי (חושב על לקנות כזה).
    בהצלחה

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    Shasha127 הרגת אותי..חחח אל תשכח שרשמתי בהתחלה שאני לא מושך לדיון הזה שוב חח...
    בקיצור תודה על תשובות האיפורמטיביות.
    בתכלס אני באמת מעדיף את הסטורם עקב הנוחות..ישיבה זקופה יותר..מושב..והמשיכה לכיוון האדוונצ'ר ה"משעמם" חחח..
    רכבתי נסיעת מבחן על גלדיוס ואין מה לעשות הכלי הזה מועד לפורענות וכמו שאני מכיר את עצמי אני ממש לא יתנגד לזה...
    הנסיעות שלי ארוכות ויומיומיות ואני מעדיף משהו לניארי יותר...
    אבל בוא נגיד שאני ממש לא יתבאס אם בסוף אני יקנה את גלדיס חח..
    שוב תודה לכולם!

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Don yosef צפיה בהודעה
    קודם כל אני אשמח אם מישהו יסביר לי למה שאופנוען ירצה הגנה מהרוח?? למה לעזאזל אנחנו צריכים פאקינג הגנה מהרוח?? מה רע ברוח??

    אני רוכב על גלדיוס כבר הרבה זמן, וכל זה בלי "מבאס רכיבה" או כמו שאתם קוראים לו "מגן" רוח ואני חיי עם זה טוב מאוד. שרדתי אפילו את כביש החוף הידוע כגיהנום שרק מעטים מעזים לחצות אותו (דא פאק??!)

    בכל מקרה חבר, במהירויות שאתה תרכב על שני הכלים האלה רוח לא צריכה להיות אישיו בשבילך.
    לשניהם אותו מנוע, אמינים באותה צורה, תצרוכת דלק דומה וטיפולים שעולים פחות או יותר אותו דבר. השאלה היא לאיזה תנוחת רכיבה אתה מתחבר, כמה חשובה לך נוחות המושב וכמה באמת אתה תרצה לרדת ל"שטח" עם הויסטרום?

    הגלדיוס הוא כל יכול, זה כלי מגניב שלא חסר לו כח שיודע לעשות הכל, רכבתי עליו נסיעות ארוכות מאוד ולא סבלתי אף פעם, הוא כמו חתול בעיר ויודע לתת בראש טוב מאוד גם במהירות גבוהה ועל הצד.

    תצרוכת הדלק שלו נעה בין 25 ל 16 תלוי ביד ימין שלך.
    זה כלי אמין בצורה מוגזמת, שלי כרגע הוא עומד על 105 אלף קילומטר כשמעולם לא חווה תקלה רצינית. אבל טופל במלוא הרצינות והאהבה.

    תעשה טובה שכח מעניין הרוח כי זה לא באמת חיסרון ותחליט מה טוב לצרכים שלך מבחינת התנוחה כי כל שאר הפרמטרים כמעט זהים בשני הכלים.

    לכאן או לכאן, תבורך על ההחלטה לרכוש את הכלים המדהימים האלה.

    מאחל לך רכיבות מהנות ובטוחות.



    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    כשרוכבים נגד רוח חזקה בלי מיגון זה גורם לנו להפעיל יותר שרירים, אישית אצלי אני מרגיש את זה בעיקר באיזור הצוואר (אחרים אולי ירגישו במקומות אחרים).
    מה גם שלסוע בלי מיגון רוח זה הרבה יותר רועש, לי זה לפעמים מציק גם עם אטמי אוזניים.
    יכול להיות אתה נהנה מהרוח ולא כואב לך כלום, אולי זה עניין של הרגל, אבל לדעתי אלו הסיבות שאנשים מעדיפים מיגון רוח לנסיעות כאלו ארוכות.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    אצלי זה היה גורם לכאבים בצוואר ובאזור הכתפיים.

    Don Yosef, אם אתה מעדיף בלי כאשר אפשר עם, זו החלטה שלך, אך אני לא חושב שהרוב מוכנים לסבול, ובכלל כאשר אתה נוסע באופן יומיומי בכביש מהיר זה לא נעים.

    בעיקרון, אי אפשר להגיד שזה בלתי אפשרי, זה כן אפשרי, אך אתה צריך לדאוג להישאר במהירות נמוכה, והתרגל למערבלות הרוח המעצבנות, עם משקף טוב, אתה פשוט תסע בלי לדאוג ולסבול.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    2 פרמטרים קובעים את המהירות שלך
    א. מגן רוח
    ב. הרעש בקסדה
    ככל שמגן הרוח בנוי נכון לגובה ולמבנה שלך כך אתה יכול לרכב מהר יותר וכך לגבי השקט בקסדה . מיותר לציין כאבי צוואר וגב כשהרוח חזקה ואתה מפצה על זה בתנוחת רכיבה לא נכונה

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    39
    סתם מתוך סקרנות ...
    מעניין אותי על אילו אופנועים, באיזו מהירות, ולאילו מרחקים רוכבים החברה פה שמסנגרים מיגון רוח?
    כי אני רוכב 100 ק"מ ביום (50 לכל כוון מהצפון למרכז וחזרה) על אותו כביש החוף הידוע לשמצה ורק הרווחתי חויית רכיבה חלקה ושקטה יותר מההורדה של מיגון הרוח. המערבולות המעצבנות שמזיזות את הקסדה מצד לצד פסקו, רמות הרעש בקסדה ירדו משמעותית.
    הפעם היחידה שהרגשתי שמיגון רוח היה עוזר זה בחזרה ממצדה אחרי רכיבה ארוכה מאוד במהירויות שהשתיקה יפה להן, כשהתחלתי להרגיש כאבים בכתפיים. ואני רוכב על בנדיט 1200.


    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    במרחקים שפותש מדבר עליהם אין בכלל מקום לדיון, רק ויסטרום.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    9
    היה לי גלדיוס והיום אני רוכב על וי סטרום.
    הגלדיוס יעמוד במרחק אבל כנראה שאתה פחות.

    בקיצור, לך על הסטרום.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    אתה לא מפחד מהטיפולים של הוי סטרום? משהו כמו 4700 ש"ח ל24k ק"מ?
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על v storm dl 650 2010
    על ידי bronher24 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 13:58
  2. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת נוזל קירור
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:35
  3. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ פירוק והרכבת מיכל הדלק
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:30
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ טיפול שרשרת וגלגלי שיניים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:24
  5. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת פלאגים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO