אל תתעסק עם חומרי ניקוי כאלה ואחרים, אתה לא יודע מה המצב במעברי המים שלו, אם הם חמורים חומר חזק יפתח חורים ואין דרך חזרה.
שים מי קירור איכותיים בלי להתקמצן, תן לו ליסוע עם זה יומיים שלושה שבוע, רוקן מלא לו מחדש וזהו.
שלום חברים,
יצא לי לעזור לחבר בתיקון בעיה בקטנוע, yamaha majesty 2006, החלפתי לו תרמוסטט.
בזמן ההחלפה שמתי לב כי המים ירוקים אך מאוד "מלוכלכים" ושמתי לב בזמן ההחלפה של התרמוסטט כי בתוך המערכת יש סימני חלודה..
גם התרמוסטט היה עם מעט חלודה, הוא נלחץ וביקש שאעשה לו ניקוי מנוע פנימי עם חומר מיוחד כדוגמת זה:
http://valvoline.co.il/VPS%20HDRadiatorFlush
1. השאלה עם בניקוי מנוע פנימי של מערכת הקירור יכול להיגרם נזק והאם זה בכלל מומלץ?
2. הוא פשוט בלחץ מהמחשבה שיש לו סימני חלודה, והאם זה טבעי לקטנוע במודל כזה??
תודה מראש
אל תתעסק עם חומרי ניקוי כאלה ואחרים, אתה לא יודע מה המצב במעברי המים שלו, אם הם חמורים חומר חזק יפתח חורים ואין דרך חזרה.
שים מי קירור איכותיים בלי להתקמצן, תן לו ליסוע עם זה יומיים שלושה שבוע, רוקן מלא לו מחדש וזהו.
אז לפי מה שאתה אומר רק להחליף מי קירור פעם או פעמיים לאחר סירקולציה במערכת ?
יש איזה מי קירור של חברה שאתה ממליץ?
זה טבעי שמנוע בן 10 שנים מצטבר חלודה במערכת הקירור?
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 11-11-2015 בשעה 18:18.
הכי טוב יהיה לבדוק בספר של האופנוע איזה מים הולכים שם (ירוקים או אדומים) ותקנה גלון איכותי. וכן פעם פעמיים והמים יצאו נקיים כמו שנכנסו וישארו ככה.
לגביי החלודה זה לא קשור לגיל - לא אמורה להיות שם חלודה גם אחרי 20 שנה. החלודה מגיעה אך ורק משימוש במי ברז. מישהו בחייו של הקטנוע הזה נסע הרבה זמן עם מי ברז.