הפין שאמור להיות שם אמור להפעיל מפחת דחיסה אוטומטי שקיים על הגל זיזים המקורי.
במקרה שלך אין צורך בו כי גל הזיזים הוחלף לאחד "חם" שלא קיים בו מפחת דחיסה.
בכל אופן.. אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואסייע לך - יש לי המון נסיון עם הכלים הללו.
יש לי בעיה עם המנוע שהתחילה מיד אחרי כיוון שסתומים שאני עשיתי בהפרש של כל שבוע בפעם השלישית בום פתוח אין קומפריסה ולא מניע.
אחרי זה כבר פירקתי אותו וחשבתי שיש בעיה במנוע אבל נראה שהכל בסדר נתתי לכמה אנשים לבדוק פתחתי תשסתומים והחזרתי וכלום.
עכשיו עבר קצת הרבה זמן והתחלתי להרכיב גיליתי שחסרים לי כמה חלקים במנוע כמו:
עכשיו הפין הזה הקטן נראה כמו שסתום אין לי מושג מה התפקיד שלו יש לי קאמשפט חם.
אני צריך אתר של חלקים לxr600 ממש של ברגים חלקים ברגים לבלוק אתר של "מכונאי" ועדיפות לזמן כמה שיותר קצר עם משלוח במחיר סבבה.
עכשיו מה שאמרו לי שיכול להיות שאם הייתי דוחף אותו הוא היה מניע באותו זמן שהיה מורכב.
מה יכולה להיות הבעיה? אם הוא כבר פתוח מה לבדוק?
עכשיו שאני מחבר שרשרת טיימינג יש שני קווים צריך שהם יהיו במקביל לבלוק וקוו עליון כלפי מעלה.
חשוב שזה יהיה ישר באיזה רמה?
עכשיו המנוע אמו להיות במצב T נכון הבוכנה איפה היא אמורה להיות למעלה למטה בסוף?
אשמח לפירוט על הטיימינג עצמו בלי לפשט ממש תגעו בכל הנקודות וטעיוות שיכולות לקרות.
אני חייל ובאמת אין לי שקל על התחת ככה שזה סבבה לי לסדר לבד. לא חושב שאצטרך עזרה אבל במידה ויש פה מישהו שיכול לעזור לי אם אני יתקשה סבבה.
הפין שאמור להיות שם אמור להפעיל מפחת דחיסה אוטומטי שקיים על הגל זיזים המקורי.
במקרה שלך אין צורך בו כי גל הזיזים הוחלף לאחד "חם" שלא קיים בו מפחת דחיסה.
בכל אופן.. אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואסייע לך - יש לי המון נסיון עם הכלים הללו.
מוחי אתה לא מרגיש טוב? מה אתה עושה ער בשעות כאלה
כנראה כיוונת את המרווח כשהגל זיזים בסטייה של 180 מעלות מהמצב הנכון או שכיוונת אותם למרווח מינוס - השסתומים שלך נשארים פתוחים כל הזמן בגלל שהברגת את הלחצנים הרבה יותר מדיי פנימה.
במקום לבזבז זמן לחכות לתגובות תוריד ספר מכונאים ותכוון לפי ההוראות.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-11-2015 בשעה 17:55.