עכשיו החלפתי שרשרת להורנט. החזיקה יפה מאוד 65,000 ק"מ כולל בדיקות תקופתיות במוסך (כלומר לא רק אני בדקתי...) כל 6,000 ק"מ. החלפה ביוזמתי ברגע שראיתי בלאי - נקודה מתה בשרשרת.
שימון כל 500 ק"מ עם מברשת ושמן גיר 80/90.
עכשיו החלפתי שרשרת להורנט. החזיקה יפה מאוד 65,000 ק"מ כולל בדיקות תקופתיות במוסך (כלומר לא רק אני בדקתי...) כל 6,000 ק"מ. החלפה ביוזמתי ברגע שראיתי בלאי - נקודה מתה בשרשרת.
שימון כל 500 ק"מ עם מברשת ושמן גיר 80/90.
זה דיי הרבה המינימום אצלך, הייתי השבוע במוסך למתיחה והייתי על 16000 ונאמר לי שככל הנראה לא תהיה עוד מתיחה היות ולפי השנתות אני בחלק האדום. ונאמר לי ש16 18 זה הטווח פחות או יותר של החלפה (ע"פ המוסך המרכזי של הונדה). השרשרת היא של חברת did והיא באה עם האופנוע וקניתי אותו חדש.
אני ממש מופתע מהטווח היחסית קצר כמו שתיארתי אני נוסע רגוע חוץ מימים של אופנוען מאומן או פה ושם ורוב הנסיעה שלי על 6 בטווח של 130-140, כאמור אני משמן כל 500 כמו שעון או פעם בשבועיים אם יצא שלא רכבתי עליו. מישהו יכול לשפוך קצת אור איך המינימום ב25 בערך ואני ב18 ככל הנראה אצתרך להחליף?
תודה
לאחר קריאה ממושכת בפורומים שונים מארצות זרות, נרכש לבסוף סט של AFAM.
לפי הביקורות, הגג"ש שלהם מצוין, אך קצת התלבטתי בנוגע לשרשרת, בגלל שנקודת המתיחה המקסימלית שלה עומדת על 3300dan, מקביל ל-7500lbf או 33nK. השרשראות של RK ו-EK נעו בטווח של 33nK עד 37.3nK.
אז מדוע בחרתי בסט הזה?
אם תשימו לב, הסטים השונים מותאמים למגוון אופנועים עם טווחי מומנט לא הגיוניים. אם אותה שרשרת מתאימה ל-gn250 וגם ל-Versys650, משמע היא overkill לאופנוע שלי על כל 250 הסמ"ק שלו.
השרשרת של AFAM אמורה להספיק מעל ומעבר.