עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: שרשרת O-ring מול X-ring

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    עכשיו החלפתי שרשרת להורנט. החזיקה יפה מאוד 65,000 ק"מ כולל בדיקות תקופתיות במוסך (כלומר לא רק אני בדקתי...) כל 6,000 ק"מ. החלפה ביוזמתי ברגע שראיתי בלאי - נקודה מתה בשרשרת.
    שימון כל 500 ק"מ עם מברשת ושמן גיר 80/90.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    שרשרת וג"גש חיים בין 25000 ל-40000 ק"מ כשמשמנים כל 300 ק"מ לערך.
    קנית סט זבלה,אל תצפה ליותר מ-15k.
    ככל שהמנוע חזק ויד ימין מתרגשת כך פוחת אורך החיים של הנ"ל.

    זה דיי הרבה המינימום אצלך, הייתי השבוע במוסך למתיחה והייתי על 16000 ונאמר לי שככל הנראה לא תהיה עוד מתיחה היות ולפי השנתות אני בחלק האדום. ונאמר לי ש16 18 זה הטווח פחות או יותר של החלפה (ע"פ המוסך המרכזי של הונדה). השרשרת היא של חברת did והיא באה עם האופנוע וקניתי אותו חדש.
    אני ממש מופתע מהטווח היחסית קצר כמו שתיארתי אני נוסע רגוע חוץ מימים של אופנוען מאומן או פה ושם ורוב הנסיעה שלי על 6 בטווח של 130-140, כאמור אני משמן כל 500 כמו שעון או פעם בשבועיים אם יצא שלא רכבתי עליו. מישהו יכול לשפוך קצת אור איך המינימום ב25 בערך ואני ב18 ככל הנראה אצתרך להחליף?

    תודה

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי snirw צפיה בהודעה
    זה דיי הרבה המינימום אצלך, הייתי השבוע במוסך למתיחה והייתי על 16000 ונאמר לי שככל הנראה לא תהיה עוד מתיחה היות ולפי השנתות אני בחלק האדום. ונאמר לי ש16 18 זה הטווח פחות או יותר של החלפה (ע"פ המוסך המרכזי של הונדה). השרשרת היא של חברת did והיא באה עם האופנוע וקניתי אותו חדש.
    אני ממש מופתע מהטווח היחסית קצר כמו שתיארתי אני נוסע רגוע חוץ מימים של אופנוען מאומן או פה ושם ורוב הנסיעה שלי על 6 בטווח של 130-140, כאמור אני משמן כל 500 כמו שעון או פעם בשבועיים אם יצא שלא רכבתי עליו. מישהו יכול לשפוך קצת אור איך המינימום ב25 בערך ואני ב18 ככל הנראה אצתרך להחליף?

    תודה
    יש שמועות שבמקרים רבים דוקא השרשרת הראשונה עם האופנוע פחות איכותית - היצרן חוסך כסף.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    לאחר קריאה ממושכת בפורומים שונים מארצות זרות, נרכש לבסוף סט של AFAM.
    לפי הביקורות, הגג"ש שלהם מצוין, אך קצת התלבטתי בנוגע לשרשרת, בגלל שנקודת המתיחה המקסימלית שלה עומדת על 3300dan, מקביל ל-7500lbf או 33nK. השרשראות של RK ו-EK נעו בטווח של 33nK עד 37.3nK.
    אז מדוע בחרתי בסט הזה?
    אם תשימו לב, הסטים השונים מותאמים למגוון אופנועים עם טווחי מומנט לא הגיוניים. אם אותה שרשרת מתאימה ל-gn250 וגם ל-Versys650, משמע היא overkill לאופנוע שלי על כל 250 הסמ"ק שלו.
    השרשרת של AFAM אמורה להספיק מעל ומעבר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-01-2016, 18:53
  2. ניקוי שרשרת עם טרפנטין
    על ידי droravr בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 14:32
  3. o-ring או x-ring?
    על ידי guybr בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 22:04
  4. שרשרת ומנעול 14/16/18 mm
    על ידי duci898 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 16:00
  5. מתח שרשרת cb500x
    על ידי pedelt בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 23:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO