תודה על העדכון![]()
מעדכן דו"ח שימוש. הקטנוע אצלי כבר 4 חודשים. הנסיעות שלי הן 110 ק"מ ליום לעבודה ו בחזרה פלוס סידורים בעיר פה ושם.
קניתי כלי שנת 2015 עם 2600 ק"מ . היום הוא עובד על 8600 ק"מ. עבר טיפול 5000 במטרו עלה 360 שח.
טיפול 10,000 הולך לעלות 940 לפי בירור במטרו.
בגדול הקטנוע מאוד מוצלח לדעתי. זריז חזק מאיץ מאוד טוב ניתן לדייט איתו 130-140 בסקאלה הכיף בלי לעבור את ה7500-8000 טור ( תורידו 10% להגיע למספר אמיתי ).
הקטנוע מראה אמינות מוחלטת אין שום בעיות כמו שהרבה אנשים טענו ברשת. הוא לא נכבה ולא מגמגם וכל שאר ירקות.
הוא יושב מאוד טוב על הכביש ופונה בהחלטיות. נותן תחושת בטחון מאוד גבוהה בסיבובים ו"השכבות" יחסית לקטנוע. רק רצוי להחליף את הצמיגים המקוריים שהיו לא משהו ( מקסיס אם אני זוכר נכון ).
לגבי צריכת דלק אם משייטים בכביש מהיר ב130-140 ברכיבה משולבת ניתן להגיע לצריכה של 1 ל 25. אם מגזימים זה גם יורד ל1 ל23.
בגדול מספר פעמים רכבתי רגוע ביותר ( לא עובר את ה100 קמ"ש , ולא פותח גז חזק בעיר או בחוץ והגעתי לצריכה של 1 ל30 ).
שנורית הדלק מהבהבת נכנסים 11 ליטרים . לא ניסיתי למשוך אחרי שהנורית נדלקת לא מחפש הרפתקאות.
תא המטען מעצבן כמו של הדאון טאון. נכנסת קסדה מלאה קטנה יחסית ועוד מספר דברים. או תיק גב לא קטן וקסדת 3/4 ממש קטנה.
לפי החישוב של עלות הטיפולים הוא עומד עם סאניאנג ג'ויימקס 300 באותו סדר גודל. לגבי הדאון טאון 350 לפי המחירים שקיבלתי בטלפון מעופר אבניר הוא יקר בהרבה מבחינת טיפולים.
מינוס גדול לדעתי זה המושב גם אחרי 4 חודשים אני מוצא עצמי בינעירוני מזיז את הישבן מנסה למצוא תנוחה. משוה בו לא הכי מסתדר לי. לשלוח רגליים קדימה לא כזה אפשרי (ואני 1.67) אז לגבוהים זה מאוד בעייתי.
מערכת ה abs עובדת יפה יצא לי לבדוק לצערי במים על הכביש וגם בחול מפוזר על הכביש. מנע החלקה ודאית ב2 המקרים.
בסך הכל אני מבסוט מאוד מהכלי. ולא מבין למה הוא לא נמכר כל כך בארץ. בהמשך אני מתכוון לעלות בנפח קטנוע או אופנוע אני לא בטוח תלוי בסביבת העבודה.
מקווה שעזרתי למתלבטים.
Sent from my SM-J500F using Tapatalk
סילבר ווינג 400 2012 ותסגור עניין
"אינטגרה" עולם אחר.
השילוב בן אופנוע לסקוטר.
לא עדר / פריצת דרך.
אבל לא קיבל מספיק פרסום ,
וחבל.
במילה אחת הונדה.
עכשיו רק חסר יבואן עם דרייב ובייצים..
מתקן הקטנוע אצלי מינואר אז אצלי כחצי שנה .
לגבי ההצעות להונדה היה לי תקציב של 20 אש"ח ורציתי כלי חדש יחסית.
קניתי כלי שאין לו שנה על הכביש עם אחריות לשנה וחודשיים עם 2600 ק"מ. עסקה לא רעה בהתחשב שחדש עולה כ 30 אש"ח. לצרכים שלי הj300 נכנס מעולה.
Sent from my SM-J500F using Tapatalk
דאונטאון שלי נזקק לראש מנוע ב35000 (3 שנים על הכביש) למרות רכיבה לא מיוחדת וטיפולים בזמן