עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: קוואסאקי j300 בעיות אמינות?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    מעדכן דו"ח שימוש. הקטנוע אצלי כבר 4 חודשים. הנסיעות שלי הן 110 ק"מ ליום לעבודה ו בחזרה פלוס סידורים בעיר פה ושם.
    קניתי כלי שנת 2015 עם 2600 ק"מ . היום הוא עובד על 8600 ק"מ. עבר טיפול 5000 במטרו עלה 360 שח.
    טיפול 10,000 הולך לעלות 940 לפי בירור במטרו.
    בגדול הקטנוע מאוד מוצלח לדעתי. זריז חזק מאיץ מאוד טוב ניתן לדייט איתו 130-140 בסקאלה הכיף בלי לעבור את ה7500-8000 טור ( תורידו 10% להגיע למספר אמיתי ).
    הקטנוע מראה אמינות מוחלטת אין שום בעיות כמו שהרבה אנשים טענו ברשת. הוא לא נכבה ולא מגמגם וכל שאר ירקות.
    הוא יושב מאוד טוב על הכביש ופונה בהחלטיות. נותן תחושת בטחון מאוד גבוהה בסיבובים ו"השכבות" יחסית לקטנוע. רק רצוי להחליף את הצמיגים המקוריים שהיו לא משהו ( מקסיס אם אני זוכר נכון ).
    לגבי צריכת דלק אם משייטים בכביש מהיר ב130-140 ברכיבה משולבת ניתן להגיע לצריכה של 1 ל 25. אם מגזימים זה גם יורד ל1 ל23.
    בגדול מספר פעמים רכבתי רגוע ביותר ( לא עובר את ה100 קמ"ש , ולא פותח גז חזק בעיר או בחוץ והגעתי לצריכה של 1 ל30 ).
    שנורית הדלק מהבהבת נכנסים 11 ליטרים . לא ניסיתי למשוך אחרי שהנורית נדלקת לא מחפש הרפתקאות.
    תא המטען מעצבן כמו של הדאון טאון. נכנסת קסדה מלאה קטנה יחסית ועוד מספר דברים. או תיק גב לא קטן וקסדת 3/4 ממש קטנה.
    לפי החישוב של עלות הטיפולים הוא עומד עם סאניאנג ג'ויימקס 300 באותו סדר גודל. לגבי הדאון טאון 350 לפי המחירים שקיבלתי בטלפון מעופר אבניר הוא יקר בהרבה מבחינת טיפולים.
    מינוס גדול לדעתי זה המושב גם אחרי 4 חודשים אני מוצא עצמי בינעירוני מזיז את הישבן מנסה למצוא תנוחה. משוה בו לא הכי מסתדר לי. לשלוח רגליים קדימה לא כזה אפשרי (ואני 1.67) אז לגבוהים זה מאוד בעייתי.
    מערכת ה abs עובדת יפה יצא לי לבדוק לצערי במים על הכביש וגם בחול מפוזר על הכביש. מנע החלקה ודאית ב2 המקרים.
    בסך הכל אני מבסוט מאוד מהכלי. ולא מבין למה הוא לא נמכר כל כך בארץ. בהמשך אני מתכוון לעלות בנפח קטנוע או אופנוע אני לא בטוח תלוי בסביבת העבודה.
    מקווה שעזרתי למתלבטים.

    Sent from my SM-J500F using Tapatalk

  2. #17
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    תודה על העדכון



  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    סילבר ווינג 400 2012 ותסגור עניין

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    "אינטגרה" עולם אחר.
    השילוב בן אופנוע לסקוטר.
    לא עדר / פריצת דרך.
    אבל לא קיבל מספיק פרסום ,
    וחבל.
    במילה אחת הונדה.
    עכשיו רק חסר יבואן עם דרייב ובייצים..

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    מתקן הקטנוע אצלי מינואר אז אצלי כחצי שנה .
    לגבי ההצעות להונדה היה לי תקציב של 20 אש"ח ורציתי כלי חדש יחסית.
    קניתי כלי שאין לו שנה על הכביש עם אחריות לשנה וחודשיים עם 2600 ק"מ. עסקה לא רעה בהתחשב שחדש עולה כ 30 אש"ח. לצרכים שלי הj300 נכנס מעולה.

    Sent from my SM-J500F using Tapatalk

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    25
    דאונטאון שלי נזקק לראש מנוע ב35000 (3 שנים על הכביש) למרות רכיבה לא מיוחדת וטיפולים בזמן

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    אל תתעסק עם קוואסקי,כן אני יודע שזה דאונטאון עם מדבקות אבל הירוק עושה לי בחילה.
    הדאונטאון לעומת זאת קטנוע מעולה וחזק שיכנס בתקציב וישרת אותך נהדר.
    כבר חמש שנים עם קווסאקי. שנתיים על Z750 ושלוש על Z1000. הירוק עושה לי רק טוב

אשכולות דומים

  1. זקוק לחוו"ד מבעלי /מכירי קטנוע J300
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 19:19
  2. Kawasaki j300 שנת 2015
    על ידי guyg בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 10:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 07:06
  4. קוואסקי - j300- חוות דעת
    על ידי ירוקA1 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 06:54
  5. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 22:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO