לא יודע מה אתה יודע על ההונדה אבל לדעתי זה הכלי הקל, הטוב, השימושי, החסכוני, החזק ביחס לטווחים, והאמין ביותר שידוע לי עליו בקטגוריה הזו... ולא אין לי שום אינטרס לרשום לך את זה.
חוץ מזה שהנינג'ה נראה "מגניב", זה כלי שמן ומגושם, עם צורה שמנה ולא שימושית, ולמעשה חסרת תכלית, עם יכולות היגוי מוגבלות בעיר, ויכולות טכניות עוד יותר מוגבלות במסלול.
לגבי הr3, אני לא יודע כלום.
לדעתי,כשמפתחים כלי עם מנוע קטן, צריך לקחת את ה"חיסרון" הזה (מנוע קטן) ולהפוף אותו ליתרון, בכך שהוא יעוצב בצורה הרזה ביותר שאפשר (השתחלות בעיר ואוירודינאמיות), הקלה ביותר שאפשר (כמה שיותר קל, ככה יותר סוסים לקילוגרם - יותר מהיר בתאוצה ובסופיות), ושיהיה ידידותי כמה שיותר - קליפונים מעל המשולש ותנוחת ישיבה קרבית אך ידידותית למתחילים (יהיה נוח לרכב גם בישיבה כפופה וגם בשכיבה על המיכל), לדעתי למנוע קטן צריכה להיות עדיפות למומנט יותר מאשר לכוח סוס בגלל הסיבה שגם ככה הכלי לא נועד למהירויות גבוהות, אז עדיף לפחות שיהיה מהנה בתאוצות.
מלבד הדברים שרשמתי, אני חושב שאין תחליף לרכיבת מבחן על מספר כלים כדי למצוא את מה שמתאים באמת.
שיהיה לך בהצלחה בבחירה,
אבישי