עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 47

אשכול: קניית אופנוע ראשון, רישיון A1, תקציב 20k, כ50 ק"מ יומית והמלצה לקסדה, מעיל וכפפות.

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20

    קניית אופנוע ראשון, רישיון A1, תקציב 20k, כ50 ק"מ יומית והמלצה לקסדה, מעיל וכפפות.

    שבת שלום לכולם,

    אני מעוניין לקנות אופנוע (לא קטנוע בשום אופן) לצורך נסיעות לעבודה בחזרה מדובר על כ25 ק"מ כל כיוון.
    התקציב הכולל לאופנוע וכל הציוד הנלווה (קסדה, מעיל וכפפות לפחות) הוא כ25 אלף ש"ח, כמובן שעדיף כמה שפחות.
    חשבתי להוציא על האופנוע 20 אלף ועל הציוד עוד כ2000, אבל אני גמיש אם זה שווה את זה.

    אני רוצה אופנוע שיוכל לשייט על 120 והגבלת הרישיון שלי היא a1, ניגשתי כבר לטסט לa אבל נכשלתי על עודף או חוסר ביטחון עצמי בעקיפה (אני כבר לא זוכר), אבל אני מוכן להגדיל את הרישיון אם אני אראה שזה שווה את זה.

    למען האמת אני נוטה יותר לכיוון של נינג'ה 250, סיביאר 250 או משהו בסגנון הזה, אבל גם נייקדים יכולים להיות מצויינים.

    בעיקר חשוב לי באופנוע שיהיה אמין, לשים דלק ולנסוע ובלי הפתעות/מחלות.

    אני מקווה שהבאתי מספיק מידע.
    המלצות יתקבלו בברכה (גם לאופנוע וגם לאיפה אפשר לקנות ציוד במחיר הוגן)
    תודה.
    אורן.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    סביב ה-22 או 23 אלף אתה יכול למצוא CBR שנת 2012. 120 זו לא בעיה בשבילו אבל הוא לא "משייט" על 120.
    לא נראה לי שעם תקציב של 20 יש מה לחפש ברשיון A. כלים ישנים ושמורים נמכרים הרבה (הרבה) מעל המחירון וכלים שלא הם בדרך כלל די בלויים.
    עוד עשיריה תפתח הרבה יותר אפשרויות.

    מבחינת ציוד אני יכול רק לתת חוות דעת אישית על הציוד שאיתו אני רוכב.
    לגבי הקסדה, אני רוכב עם RPHA 10+ כבר יותר משנה והיא נפלאה. לדעתי אם אתה יכול למתוח את התקציב מעט ל-1600 שקל, זאת השקעה ששווה את זה.
    לגבי מעיל, התחלתי עם מעיל קיץ של Dainese Air Frame שקניתי בארנב סביב ה-1500. זה מחיר גבוה מדי לדעתי אבל המעיל מחזיק עד עכשיו ממש לא רע. סה"כ מרוצה אבל אני לא רואה סיבה לקנות מעיל קיץ ביותר מ-1100.
    לאחרונה השקעתי קצת כסף וקניתי מעיל עור מאוורר Revit ignition 2 ואני חייב להודות שזו קפיצה ענקית באיכות. מבחינת האוורור הוא נפלא יחסית לעור אבל בימים ממש חמים של אוגוסט אני עדיין חוזר לדיינז.
    מבחינת כפפות עוד לא יצא לי ליפול על כפפות ממש איכותיות וכל כפפה שקניתי בפחות מ-300 שקל התפרקה אחרי כחצי שנה.
    מבחינת נעליים, אני עם RST URBAN וחוץ מזה שהן חמות בצורה לא נורמלית, הן ממש נוחות ומחזיקות לא רע.

    בהצלחה

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    אם אתה מוכן להתפשר על 110 קמ"ש, אז אני ממליץ לך להסתכל על loncin.co.il
    גילוי נאות - אני קשור ללונסין.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    אני ממליץ לך להסתכל על loncin.co.il
    גילוי נאות - אני קשור ללונסין.
    יש סיכוי שתשים את זה בחתימה שלך ותפטור אותנו מזה?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    יש סיכוי שתשים את זה בחתימה שלך ותפטור אותנו מזה?
    לא.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    לונסין הוא אופנוע 250 סמ"ק עם הספק של כ16 כ"ס?
    אני מחפש הרבה יותר מזה, אני נוסע על כבישים מהירים, אני רוצה להיות מסוגל להגיע למהירויות גבוהות יותר מ110 על מנת שלא להיות איטי יותר מהתנועה שחולפת לידי (כמובן שמעולם לא עברתי את ה90 קמ"ש, אבל זה טוב לדעת שהאופנוע מסוגל)

    הסתכלתי קצת והיו שני אופנועים שנראים שנותנים תמורה יפה למחיר.
    1. סאן יאנג וולף SB250Ni - במחיר של 30 אלף, עם פריסה של 36 תשלומים ללא ריבית, זה מאוד משתלם, אך לצערי לא מצאתי חוות דעת קונקרטית עליו. מישהו מכיר?
    2. דיאלים Roadwin250 - אותו מחיר, אותה פריסה ואפילו אותם 25 כ"ס. אבל גם אותו, מישהו מכיר?

    תודה רבה לכם.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    דיאלים נתנו בעבר שנת ביטוח חובה חינם ששוויה בערך 3000 שח
    אם זה עדיין המצב, זה אומר שהוא יותר זול בסה"כ

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    רכבתי על הוולף. הוא בסדר. לא מצאתי בו שום דבר מיוחד או מעניין. מה שכן, יש לו חיווי שלההילוך בו אתה נמצא. יש כאלה שזה מעניין אותם...
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  9. #9
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    רכבתי על הוולף. הוא בסדר. לא מצאתי בו שום דבר מיוחד או מעניין. מה שכן, יש לו חיווי שלההילוך בו אתה נמצא. יש כאלה שזה מעניין אותם...
    אין לי חיווי להילוך במונסטר שלי(ולא מד דלק): וזה דבר מעצבן מאוד! בתור רוכב חדש ובכלל זה יקל עליך
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    קוסטה- הוא מגיע ליותר אבל אז לא נעים לרכב עליו.עד 110 הוא בסדר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אתה צריך נינג'ה או cbr.
    בתקציב שלך נכנסים כלים משנת 08'-10' (נינג'ה), או 11'-12' (cbr). קח בחשבון, שבמקרה של הנינג'ה, הסיכוי למצוא אופנוע שלא יידרוש יישור קו - נמוך.
    יש גם את היוסאנג, את הוולף, את הדיאלים, ואת הדיוק 200 של ק.ט.מ, שיכולים להיכנס בתקציב, אבל הם יתמודדו פחות טוב עם שיוט מהיר (פרט אולי ליוסאנג).
    בקיצור, אם במקרה תמצא נינג'ה שמור במיוחד, המוכר שלו אדם הגיוני, ולא מנסה למכור את האפנוע בסכום גבוה יותר מהסכום שבו הוא בעצמו קנה אותו - לך על זה.
    אם לא - חפש cbr שמור ומטופל, לא חסר כלים בשוק.
    אם אתה רוצה אופנוע מיוחד ושונה, ואתה מוכן להסתפק בשיוט על 110 - לך על הדיוק של ק.ט.מ. אני מבטיח שתהנה יותר מה-cbr, ברגע שבו תרד מהכביש המהיר.

    ל-alf:
    אומנם, הרכניבה שלי על הלונסין הייתה קצרה מאוד, ולא עברתי את ה-60-70 קמ"ש - אבל איך שלא תסובב את זה, אני לא מאמין שהוא משייט על 110. אני יכול להאמין, שהוא מגיע לשם מתישהו, אבל לא מעבר לזה. אם אתה רוצה שנבדוק את הסוגיה, אקח ממך רכיבת מבחן מסודרת ברגע שאצא מהבי"ח, אבל עד אז - תרשה לי להתייחס בכל הסקפטיות שאני יכול לגייס, לטענות שאופנווע עם 16 כ"ס, הילוכים קצרים ומבנה סופרמוטו גבוה משייט במהירות הזאת. אפילו לא קרוב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    קודם כל תודה רבה על התשובות חברים, אתם עוזרים לי מאוד.

    דבר שני, KKatkov:
    הדיוק נראה מצויין בעיני וזה אופנוע שמאוד מושך אותי.
    אני גם מוכן להתפשר על מהירות שיוט נמוכה יותר, אבל האם הדיוק עם 25 כ"ס יהיה מסוגל לעמוד על שיוט 100-110?
    חוץ מזה, המורה לנהיגה (לפני הטסט של הA) אמר לי שאלה אופנועים על הפנים (יש לו איזה 3 שם) עם חלפים יקרים מאוד. זאת הסיבה העיקרית שהתרחקתי מהדגם הספציפי הזה, יש בזה אמת?
    הזמנתי כמה נסיעות מבחן, אולי אני יוכל לבחון את האופנועים.

    למישהו פה יש המלצה איזו קסדה ומאיפה כדאי לקנות (עד 800 ש"ח פחות או יותר)?

    שוב, תודה רבה לכם.

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי Luc1d צפיה בהודעה

    חוץ מזה, המורה לנהיגה (לפני הטסט של הA) אמר לי שאלה אופנועים על הפנים (יש לו איזה 3 שם) עם חלפים יקרים מאוד. זאת הסיבה העיקרית שהתרחקתי מהדגם הספציפי הזה, יש בזה אמת?

    שוב, תודה רבה לכם.
    שמעתי גם מכמה מורים ואחרים את הטענה, לאחי היה כזה לתקופה קצרה. בכל מקרה ממה שהבנתי הבעיה היא בעיקר בשילדה מבחינת המורים, השילדה מתעקמת בקלות בזמן נפילות, וכזכור אופנעי למידה נופלים יותר מפעם אחת או 200 בחייהם ולכן הם לא ממש אוהבים אותם.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    קוסטה- הוא מגיע ליותר אבל אז לא נעים לרכב עליו.עד 110 הוא בסדר.
    לכמה יותר? 120? 125? ועם זאת, משייט 110? Alf, נראה לי, שההגדרות שלנו לשיוט שונות מאוד. לפי ההגדרה שלך, הנינ'גה, כנראה, משייט 140-150.
    דבר שני, kkatkov:
    הדיוק נראה מצויין בעיני וזה אופנוע שמאוד מושך אותי.
    אני גם מוכן להתפשר על מהירות שיוט נמוכה יותר, אבל האם הדיוק עם 25 כ"ס יהיה מסוגל לעמוד על שיוט 100-110?
    חוץ מזה, המורה לנהיגה (לפני הטסט של הa) אמר לי שאלה אופנועים על הפנים (יש לו איזה 3 שם) עם חלפים יקרים מאוד. זאת הסיבה העיקרית שהתרחקתי מהדגם הספציפי הזה, יש בזה אמת?
    הזמנתי כמה נסיעות מבחן, אולי אני יוכל לבחון את האופנועים.

    למישהו פה יש המלצה איזו קסדה ומאיפה כדאי לקנות (עד 800 ש"ח פחות או יותר)?

    שוב, תודה רבה לכם.
    יש לי נסיון מסויים עם הדגם, על פני כמה חודשים של שימוש לא מאומץ במיוחד. הדיוק מעולה בעיר ונסבל בבינעירוני.
    שיוט על 100-110 מתקבל, ויש רזרבות לעקיפה (האופנוע מאיץ באופן סביר עד כ-130, ומגיע למנתק הצתה במהירות 137 קמ"ש - אפילו בהרכבה, מה שמעיד על הילוך אחרון "קצר" מאוד).
    מבחינת התחושה מהאופנוע, תוכל לרכב גם 120-130, למרות שזה לא ירגיש נעים. אני לא ממליץ לרכב כך, לדעתי זה מגדיל מאוד את הבלאי ומקצר את חיי האופנוע.
    לגבי איכות הייצור ואחזקת הדגם:
    1. הדיוק לא הרגיש כמו אופנוע שלא בנוי טוב. יש מקומות שבהם רואים שחסכו (ידיות, רגליות זולות). כל הבעיות המכאניות באופנוע ההוא, נבעו מטעויות או חוסר תשומת לב של המכונאים שטיפלו בו, ונפתרו בקלות.
    2. מכאן - למכונאים. ההנדסה של ק.ט.מ קצת שונה מהסטנדרט היפאני, שהמכונאים בארץ רגילים אליו. עדיף לטפל אצל מכונאי שמכיר את הדגם ועובד עם ק.ט.מ, או עם מכונאי שלא מתבייש לבדוק בספר כל פעולה לפני שהוא עושה אותה פעם ראשונה (ואני לא מכיר הרבה כאלה). לחברתי היה ניסיון רע מאוד עם מוסך ותיק שמתמחה בק.ט.מ (האופנוע נכנס מתיקון תקלה במסגרת אחריות המוסך על עבודה שנעשתה על ידם קודם - ויצא מהטיפול עם מחסור בנוזל קירור, וונטה לא מחוברת וכבל גז מתוח מידי).
    3. נקודות ידועות בדגם: המד דלק מוסר את נשמתו לבורא אחרי כשנה-שנתיים. חדש עולה כמעט אלפיים שקל, ומת אחרי אותו פרק זמן בדיוק. לא הספקתי למצוא פתרון יצירתי לתקלה, לפני שזה הפסיק להיות הבעיה שלי.
    הצמיגים המקוריים (mrf הודים) די גרועים, וכדאי להחליף בהקדם לסחורה איכותית. השרשרת גלגל"ש והמצבר המקוריים זולים מאוד, ולרוב מסיימים את חייהם מאוד מוקדם - כדאי לבדוק, האם כבר הוחלפו.
    לגבי עלויות החלפים - אין לי מספיק מידע. סביר להניח שהם יעלו יותר מחלפים ל-cbr, וגם מרווח הטיפולים צפוף יותר. החלפים שקניתי (פילטרים תחליפיים) וחלקים סטנדרטיים אחרים (שרשרת, מצבר, צמיגים) לא יהיו יקרים משמעותית מכל אופנוע אחר בקטגוריה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-07-2015 בשעה 07:44.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    מורי נהיגה לא צריכים את היתרונות של האופנוע הזה - וסובלים מהחסרונות.
    אני יכול להאמין, שהחלפים שלו יקרים יותר היפאנו-טאיוואנים. אני יודע בוודאות, שיש לו נקודות בתחזוקה, שדורשות ידע ספציפי לדגם (לא מדע גרעיני, ומופיע בספר רכב בצורה הכי ברורה ומובנת שאפשר).
    וזה נכון, שיש את הנקודות המעצבנות, כמו מד בדלק - וסביר להניח, שבשלב כזה או אחר, יבואו עוד "הפתעות" ממערכת החשמל, ומהחיישנים השונים.
    אבל לאופנוע הזה יש את רוח הק.ט.מ, ה "Ready to race" - גם אם בצורה מצועצעת-משהו. הוא אחלה פרטנר לצעדים הראשונים בתרגול בלימות חירום, היגוי הפוך, נעילת גלגל וחמיקה ממכשול. המתלים שלו טובים מאוד יחסית לקטגוריה, ועם צמיגים ראויים - אפשר להשכיב את הדיוק עד האוזניים. הוא זריז מאוד למרות הנפח הקטן, ושימוש נכון בהילוכים הקצרים מאפשר להשאיר מאחור בערך כלך כלי תחבורה אחר, בתנאים עירוניים.
    מורי הנהיגה לא צריכים את כל זה, לא משתמשים בזה, ובאופן טבעי - לא מוכנים לשלם את המחיר על זה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. המלצות לקסדה מעיל וכפפות
    על ידי kfirsiton בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-06-2016, 19:16
  2. למכירה קסדה מעיל וכפפות
    על ידי Strawberry בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 09:03
  3. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 14:45
  4. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 14:02
  5. ייעוץ בקניית אופנוע ראשון
    על ידי Nadavb בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO