גם אם תקנה r1 אחרי כמה זמן הוא יפסיק לרגש אותך.ככה זה.
שלום חברים,
אני בתהליכי שדרוג (עובד על רשיון A) וחושב על כיווני כלים לבדוק.
כמובן שאני מחפש משהו יותר חזק מה-250 שיש לי (ברור לי שזה סתם בראש, אבל.. החיידק..)
מאוד אהבתי את mt07, אבל כמעט כל המוכרים ביד 2 מוכנים להחלפה על האח הגדול שלו.. Mt09..
קצת מדאיג אותי העובדה שהנפח לא מספיק. וזה לא אופנוע נטול מומנט.. במבחני דרכים מגדירים אותו כבעל שפע מומנט בכל סל״ד..
מעניין אותי לשמוע מבעלי נסיון, אם בסוף מגיעים למנוחה והנחלה: אופנוע מספק שלא מרגישים צורך למשהו יותר חזק ממנו..
(עזבו שינוי סגנון, פיירינג, נייקד וכד׳ אלא עוצמה..)
אז מה אומרים, יש תרופה לחיידק ?
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
גם אם תקנה r1 אחרי כמה זמן הוא יפסיק לרגש אותך.ככה זה.
יש לזה הרבה תרופות: קרית שאול, נחלת יצחק, ירקון וכו'
כאן תמצא את הרשימה המלאה: http://www.bet-almin.com/
זה לא מסתכם רק בסמ״ק.
חלק ניכר מהאופנוע זה האופי וההתאמה שלו לכיף האישי שלך.
הסגנון, הדרך שבה המנוע מעביר את הכח בכל הילוך והילוך, צורת ישיבה, משקל וכדומה.
בסופו של דבר כל אופנוע הוא פשרה וה-r1 כמה נפלא שהוא לא יהיה על מישור ופיתולים בגולן, מספיקה נסיעה אחת בתל אביב בשעות עומס בשביל להעריך מחדש את ה-250 שלך.
אני רוכב על MT-07 כבר למעלה משנה ואין לי מילה רעה לאמר עליו.
הוא קליל וצר כך שהיגוי ורכיבה בעיר הם תענוג. אני עוקף קטנועים בפקקים ומשתחל לייק א מאדרפאקר.
בכביש המהיר, אחרי תקופת התסגלות לנייקד בה הצוואר שלי הוסיף לפחות ס"מ לרדיוס שלו, אני משייט לי בכיף על 160 ומטפס בקלילות ל207 תוך רכינה.
התחלת רכיבה בשלישי? חופשי. בלמת בהילוך רביעי למהירות 20 קמ"ש? משתעל קצת וממשיך בנסיעה.
עשיתי עכשיו רכיבות מבחן על הGSR750 ועל הAprilia Shiver 750 ותכלס לא הרגשתי יתרון מובהק עבורי מבחינת ההרגשה והכיף.
יתרה מכך, הגורם המגביל ברכיבות נס הרים או אימוני העמותה היה אני ולא האופנוע.
ואי אפשר לשכוח דבר מאוד חשוב לרוכב מתחיל - האופנוע הזה יודע לסלוח. במשך הזמן שהוא אצלי כאופנוע גדול ראשון עשיתי לא מעט טעויות שיפוט ומעולם לא נענשתי. 75 כ"ס, שליטת מצערת וABS הצילו אותי הרבה פעמים. זה לא שאי אפשר להתפרע איתו - אפשר ועוד איך - הוא פשוט לא ינסה להעיף אותך מעליו כמו שכלי עם 110+ כ"ס ומנוע פרוע יעשה.
אני יכול לאמר למה אני שוקל לשדרג אחרי שנה ומספר חודשים - כי בא לי צעצוע חדש.
תכלס - העובדה שהרבה רוכבי 07 מעוניינים לשדרג ל09 זאת מחמאה אדירה לימאהה ול07 בפרט. מדובר באופנוע אמין וכיפי וברגע שחושבים להשתדרג ה09 עולה על השולחן כאבולוציה הטבעית של משהו מוצלח מלכתחילה.
ה-mt07 וה-mt09 שונים. אומנם אחים אבל שונים.
מנוע שונה.
תנוחת ישיבה שונה.
ובאופן כללי גם מכלולים מסויימים שונים.
אז קודם כל זה בהחלט עניין של טעם, בקטע הזה הייתי ממליץ לך לקחת נסיעת מבחן.
שנית, אני הייתי באופן טבעי עולה על ה-mt07 כי זה אופנוע לא פראייר, דיי זריז ומעולה וכייפי לתפירת טכני.
ובנוסף, גם יהיה לך יותר קל ללמוד על אופנוע שהוא לא חזק מידיי שמצד אחד מהווה עלייה מכובדת וגדולה ומצד שני עלייה שלא תפחיד אותך ולא תיתן לך תחושה שעלית יותר מידיי גבוה (יעני - אתה פוחד לרכב עליו וקשה לך להתרגל לתחושות המצערת).
בגדול, מ-250 ל-mt09 זו קפיצה גבוהה מידיי לטעמי.
לך לעשות נסיעות מבחן ותבוא עם תובנות אלינו...
נ.ב. הנני בעליו של MT09 ורכבתי גם על 07.
נערך לאחרונה על ידי Smi1ey; 10-11-2015 בשעה 15:45.
ה 07 נשמע כאופנוע מעולה בשבילך, מדובר על אופנוע גדול ראשון וברור שתוך שנה-שנתיים יש סיכוי שתחווה הרגשת מיצוי אבל כפי שרשמו זה בית ספר מעולה שבמצב שלך יספיק ויתן לך ללמוד ולהנות בלי לנשוך.
Tracer 900
אני לא ממליץ לך ללכת על ה09. כלי די עצבני בכל טווח הסל"ד. כאחד שירד מcbr1000rr הייתי מאוד מופתע ופחדתי לפתוח פול גז עליו. כמובן שהוא לא כזה מהיר כמו cbr אבל בנמוכים הוא לא פראייר ולא סלחן.
נכון ולכן אחרי לא מעט שנים הבנתי שצריך אופנוע מאתגר.
כזה שתצטרך לעבוד עבורו כדי לגרום לו להיות מהיר.
כי בסופו של יום על הכבישים שאנחנו רוכבים זה האופנוע שמשאיר לך חיוך על הפנים שנחשב לא זה שמגיע ראשון לאסוף את הגביעים (שאין).
החיסרון של השיטה הזאתהיא שמעטים האופנועים שיש להם את האיכות הזאת, לא מעט בגללנו הרוכבים.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
זה לא חיידק זה קופיקו
לשאלתך בכותרת:
אין תרופה לחיידק הסמ"ק אבל יש תחליף - חיידק הכ"ס ואחריו גם חיידק המומנט. אני חולה סופני של האחרון.
המלצה שלי, מ-250 תשדרג לקטגוריית הביניים, אל תנסה תקפוץ מעל הפופיק. ובקטגוריה הזאת לא כל כך משנה איזה כלי זה על הנייר, העיקר שתעשה מבחן קודם ותראה למי אתה מתחבר יותר.
אבל אחרי שתתנסה בביניים שזה למעשה יהיה האופנוע האמיתי הראשון שתתנסה בו, אתה תפתח רגש והבנה שיעזרו למקד אותך בבחירת הכלי הבא שלך, אתה תדע אם אתה מחפש סמ"ק, כ"ס, מומנט, תנוחה, אופי, שימושיות וכו'. בקיצור, כל דבר בעתו.
אופנוע הביניים שלי הוא סוזוקי גלדיוס, והוא לימד אותי הרבה יותר ממה שציפיתי ממנו בהתחלה. אם תרצה פירוט והמלצה עליו, אשמח לתת לך.
תגובות מעוניינות, תודה.
לא תכננתי לקפוץ ישירות ל mt09, אני מתכוון לעלות בהדרגה, התכונתי רק שבעלי 07 משדרגים בסוף, ואח״כ שוב ישדרגו ושוב וכו׳ לכן תהיתי אם יש סוף לדבר..
אכן, סיבה כמו ״צעצוע חדש״ היא עילה להחליף אבל לא לעלות בנפח.
(אגב, אני אולי עושה עוול למושג, אבל אני מכליל מומנט וסמ״ק יחד בכוונה שלי, הכוונה לכלי יותר חזק)
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
הסוף מגיע בכמה אופנים:
1. מגבלת תקציב
2. מגבלות ההיצע הקיים
3. בת הזוג
4. כמה עצמות שבורות
אין תרופה. תמיד יש שם משהו יותר עם יותרשאף אחד לא בדיוק צריך, אבל הוא ממש חייב שיהיה. בשביל הדודא
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בדרך כלל אנשים משדרגים/משנים עד שהם מוצאים את האופנוע שיילך איתם כל החיים.
בדרך כלל אנשים יוצאים/מבלים עד שהם מוצאים את הבחורה שיחיו איתה כל החיים.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)