איזה חוט זה? לפני שמציעים לך להחליף חלקים באלפי שקלים שיבודדו את התקלה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
שלום חברים 2 שאלות
1. האם מתח של 14.2 בסלד גבוה נחשב לטעינת יתר בכלי הזה?
2. בבדיקה עם מוסך לאחר שהאפנוע שבק התגלה שחוט מסויים בצמה התחמם יותר מדיי וכנראה גרם לקצר לאחר משחק עם החוט והפעלת האופנוע החוט הפסיק להתחמם והמוסכניק בודד אותו באיזוליר בנד . כשבאתי לסוע עליו האופנוע סחב לא משהו ובסלד גבוה הורשה רעידה והאופנוע האט..
לטענת המוסך יש צורך להחליף צמה..מה דעתכם ?
איזה חוט זה? לפני שמציעים לך להחליף חלקים באלפי שקלים שיבודדו את התקלה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
חוט בצבע שחור אם זה עוזר במשהו
חוט בצבע שחור התחמם וגרם לקצר? זה האבחון של התקלה????
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
תברח מהמוסך כל עוד יש דלק.
מדובר בחוט מסויים שאכן התחמם ואף גרם לפיח באיזר הקונקטור שלו בחיבור למחשב הקטנוע ריאתי סמו עיניי ...סורי אבל אני לא מבין בחשמל רכב יותר מדיי
איך מאבחנים את מהות התקלה? ז"א איזה בדיקות צריך לבצע והיכן? האם ניתן להתחבר למחש הקטנוע ולאבחן את התקלה?
מי יכול לאבחן תקלות כאלה במחיר סביר?
הכוונה של המגיבים פה שכנראה לא סתם נשרף החוט אולי משהו אחר לא מתפקד שגרם לחוט להשרף.