עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: שרשרת O-ring מול X-ring

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128

    שרשרת O-ring מול X-ring

    שלום חברים,

    אני מעוניין להחליף את השרשרת באופנוע (כבר בסוף המתיחה, עם ריפיון בנקודה מסויימת בשרשרת). אופנוע suzuki GN250.

    אני מתלבט בין שתי סוגי שרשראות.

    האחת X-ring עם tensile 35nK.
    קישור:http://www.moto-depot.co.il/product_...12&g_scroll=28

    השנייה O-ring עם tensile 37.3nK.
    קישור:http://www.moto-depot.co.il/product_...3&g_scroll=753

    קראתי שההבדל הוא שב-X-ring השימון נשמר לאורך יותר זמן והיא תחזיק יותר קילומטרים.

    מצד שני, נקודת המתיחה המקסימלית (tensile) גבוהה יותר בשרשרת O-ring. האם ההבדל קריטי?

    מי מהשתיים עדיפה? האם המידע שקראתי נכון?
    כמה ק"מ אמורה להחזיק כל אחת מהן בהנחה שהתחזוקה תקינה?

    תודה,
    Eran-go

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    יש בעל דעה שיכול לסייע בקבלת ההחלטה?
    תודה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    יאללה, נשתף במסקנות שקראתי בכל הפורומים.
    1) גג"ש של AFAM קיבלו פידבקים הכי חיוביים.
    לעומת זאת, יכולת המתיחה המקסימלית או נקודת שבירה (מה נכון להגיד) הייתה הנמוכה מכלל השרשראות שבדקתי.
    2) שרשראות של RK ו-EK קיבלו ביקורות לכאן, כאשר היו מעטים שטענו ש-RK זה זבל. אני לא מסכים איתם בגלל כל המידע שקראתי.
    מה שכן, נקודת מתיחה מקסימלית של EK גבוהה ב-5-10% מהשרשרת של RK. זניח לדעתי.
    3) שרשרת o-ring מול שרשרת x-ring. שרשרת x-ring דורשת שימון פחות תדיר (בערך פי 2 זמן לעומת o-ring), שכן בגלל מבנה האטמים שבה, השימון נשמר טוב יותר והליכלוך נתפס פחות.

    כמובן שמעל לכל, יש רמות שונות של שרשראות, כאשר לאופנועים עם מומנט גבוה הומלץ לבחור בשרשראות של D.I.D.

    בגלל שאני רוכב על suzuki gn250, עם מומנט נמוך, החלטתי לרכוש סט של RK עם x-ring וגג"ש של AFAM. פשרה בין מחיר נוח לתמורה, ביחס לנדרש באופנוע הספציפי שלי.

    ספ"ש נעים,
    eran-go

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    Did או renthal או sunstar.
    החזיקו אצלי המון זמן.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    בקשר לסעיף 1 על afam, המשפט הראשון התייחס לגג"ש בלבד, כאשר המשפט השני הנלווה התייחס לשרשרת של afam.

    בנוגע למה שרשם ג'וני, אכן אלה החברות שהוזכרו בנשימה אחת עם d.i.d.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני שמעתי ואולי זה רק מיתוס,שלמירוצים ולאלה שאוהבים לתת בגז רק שרשרת רגילה.
    בלי xים בלי oים ובלי zים!

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    גלגלי שיניים של אסיוט ושרשרת cz זה ההרכב המנצח בשבילי.
    מעולם לא הרכבתי xרינג והשתמשתי רק עם o-רינג.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    לא מיתוס.
    הגומי (והגריז) מוסיף משקל בעיניי הרייסרים.
    אבל אנחנו מדברים פה על ג'יני כן? ממתי ג'יני מגיעה ל tensile strength של השרשר ?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אתה מתכוון esjot?
    כרגע מותקן אצלי כזה גג"ש קדמי בינתיים 4000 ק"מ.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    כן,esjot.
    אלה מחזיקים הרבה זמן.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני אעדכן בהמשך לגבי הבלאי בינתיים הוא באמת נראה טוב.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    שאלה קטנה.

    בגלל שאני רוכב על GN250, האם הנתון של נקודת קריעה (Tensile) קריטי בשבילי? הרי לא מדובר בקוטל קנים.
    האם ה-tensile הוא 35nK או 33nK, משמעותי?
    כמו כן, האם נתון זה משפיע על תדירות המתיחה או שאין קשר? ממה מושפעת תדירות המתיחה?

    אשמח לתשובות לשאלות הספציפיות, אך הדיון הכללי מעניין לא פחות.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    מנצ"לש :

    שאלה לגביי אורך החיים של שרשרת O רינג ( אני מודע שזה תלוי בהמון פרמטרים כמו סוג הנסיעות כמה יד ימין עצבנית, תחזוקה נכונה וכו') כמה זמן אמורה להחזיק שרשרת לאופנוע כביש רגוע לצורך העניין לי יש cb500x נוסע רגוע (רוב הפעמים) ומשמן כל 500 בשמן גיר לפי הוראות היצרן. בהנחה ושאר הפרמטרים שניתן להוסיף במצב מאוזן/ סטנדרטי ?
    נערך לאחרונה על ידי snirw; 21-06-2015 בשעה 16:03.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    מישהו נתקל בטבלה של נתוני nk או dan או lbf המעידים על נקודת מתיחה מקסימלית, לפי סמ"ק או כ"ס לגלגל?

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ציטוט נכתב במקור על ידי snirw צפיה בהודעה
    מנצ"לש :

    שאלה לגביי אורך החיים של שרשרת o רינג ( אני מודע שזה תלוי בהמון פרמטרים כמו סוג הנסיעות כמה יד ימין עצבנית, תחזוקה נכונה וכו') כמה זמן אמורה להחזיק שרשרת לאופנוע כביש רגוע לצורך העניין לי יש cb500x נוסע רגוע (רוב הפעמים) ומשמן כל 500 בשמן גיר לפי הוראות היצרן. בהנחה ושאר הפרמטרים שניתן להוסיף במצב מאוזן/ סטנדרטי ?
    שרשרת וג"גש חיים בין 25000 ל-40000 ק"מ כשמשמנים כל 300 ק"מ לערך.
    קנית סט זבלה,אל תצפה ליותר מ-15k.
    ככל שהמנוע חזק ויד ימין מתרגשת כך פוחת אורך החיים של הנ"ל.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-01-2016, 18:53
  2. ניקוי שרשרת עם טרפנטין
    על ידי droravr בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 14:32
  3. o-ring או x-ring?
    על ידי guybr בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 22:04
  4. שרשרת ומנעול 14/16/18 mm
    על ידי duci898 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 16:00
  5. מתח שרשרת cb500x
    על ידי pedelt בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 23:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO