
נכתב במקור על ידי
erani99
ברכיבות ארוכות הסוד הוא הישרדות ואם אפשר בכמה שיותר כיף.
ברור שלא על טורים גבוהים ומהירות גבוה, כי אז אתה מתעייף מהר בגלל שאתה צריך להיות ברמת ריכוז גבוהה.
לרכב שקול ובכיף, וכמו שכבר ציינו פה - הרבה עצירות להתרעננות. בוא נגיד כל 80~100 ק"מ (למרות שלכל אחד הצורך בעצירות התרעננות שונה במרחק וכמובן תלוי מאוד בכלי עליו רוכבים)
כשעשיתי את הטיול בארה"ב חוף לחוף וחזרה לחוף ב 93' שנמשך כחצי שנה למדתי עם הזמן להציב כמה כללי אצבע חשובים:
1) עצירות התרעננות כל 100 ק"מ בערך, שלא להישחק (זה טיול, לא iron Butt גומרים-הולכים-גמורים)
2) מהירות שיוט נינוחה שמתאימה לך למורכבת אם יש ולכלי.
3) לסיים את היום לפני החשכה כדי להשאיר זמן למצוא מלון והתרעננות/מקלחת אם רוצים לתור את האזור בערב אחרי התמקמות במלון
גילוי נאות - האופנוע שם היה הראשון שרכבתי עליו בחיי, וזה היה אחרי יותר משנה מאז שהוצאתי את הרישיון על GS500