אין קשר בין הסטרטר לשאר הדברים.
שמן מנוע בבית מסנן - לרוב בגלל מפלס שמן גבוהה משמעותית ממה שצריך או בגלל תופעה שנקראת blow by - הגזים חודרים לאגן שמן מבעד לתא שרפה בכמות גדולה מהמתוכנן ודוחפים שמן החוצה מהאגן לתוך בית המסנן דרך נשם pcv (הנשם שיושב על מכסה שסתומים),במלים יותר פשוטות אם אין לך עודף שמן מנוע זה מאוד לא טוב ובשביל לתקן את זה צריך לשפץ את המנוע העליון.
הגיר נמצא בתוך הבלוק מנוע על איזה צד מדובר?
אם יש שם הזעה באחד המכסים צריך להחליף את האטם שבינו לבלוק.



ציטוט ההודעה בתגובה