עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: שאלה לבעלי נייקדים כבדים!

  1. #16
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    תחליף ת'הגה.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    תחליף ת'הגה.
    מה שמזכיר לי שהכידון קצת עקום...
    ככה אמרו בבדיקה.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    מה עקום בכידון?, היה לי r750 לפני הרבה מאוד שנים עם כידון עקום, ולא היו שום רעידות, אפילו לא הרגשתי דבר, לא בתנוחה ולא ברכיבה.

    יכול להיות שאתה שמותקן משהו שהוא תוספת לא מקורית שמפריעה, כמו תיקים, ארגז, ג'ק אמצעת אפילו מגן מנוע שלא יושב טוב, תנסה לבדוק גם שאין לך חופש במיסבי היגוי, בלאגרים בגלגלים הכוונה שאין חופש, תנסה להוריד את המגן הקדמי.

  4. #19
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    כתבת הגה אז לא התאפקתי. בוא נסגור על זה שלאופנוע שלך יש כידון.

    ועכשיו ברצינות, יש כמה גורמים עיקריים לרעידות, רובם בפרונט:
    משקולות/כידון, מזלג/בולמים, ג'אנטים, מיסבי היגוי, מיסבי גלגל, ציר קדמי וצמיגים.
    תתחיל לבודד את האפשרויות על ידי זה שתעבור על כל אחד מהם ותוודא שהוא תקין.
    תתחיל מהקל לפי נוחותך.
    אם כל אלו תקינים ייתכן והבעיה בשלדה.

    בהצלחה.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    121
    במהירויות גבוהות (סופיות) בנייקדים, בניגוד לאופנועי ספורט, אין פרינגים לייעול זרימת האוויר.
    הפתרון אצלי לנושא היה משכך היגוי שבטל לחלוטין את תופעת הרעידות.
    מספר חברים נוספים עם אופנועים מיצרנים שונים פתרו את הבעיה באותו האופן.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    לא קיים אצלי. תנסה לעשות איזון גלגלים, באופנוע אחר הייתה לי בעיה דומה, הסתבר שלא איזנו טוב אחרי החלפת צמיגים, אחרי איזון הבעיה נפתרה.

  7. #22
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי FZ1 צפיה בהודעה
    במהירויות גבוהות (סופיות) בנייקדים, בניגוד לאופנועי ספורט, אין פרינגים לייעול זרימת האוויר.
    הפתרון אצלי לנושא היה משכך היגוי שבטל לחלוטין את תופעת הרעידות.
    מספר חברים נוספים עם אופנועים מיצרנים שונים פתרו את הבעיה באותו האופן.
    לשים משכך היגוי כדי למנוע רעידות זה כמו לשים מעיל כדי לא להירטב מהממטרות כשהולכים על השביל בחצר. זה מטופש ולא משמש למטרה שלשמה האמצעי (מעיל/משכך) קיים.
    טפל בממטרות, כוון את עצמתן ואת טווח הפעולה שלהן. באותו אופן - תקן את הבעיה באופנוע.

    בנייקד שהיה לי, גם במהירויות מכובדות, לא היו שום רעידות.

  8. #23
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    לשים משכך היגוי כדי למנוע רעידות זה כמו לשים מעיל כדי לא להירטב מהממטרות כשהולכים על השביל בחצר. זה מטופש ולא משמש למטרה שלשמה האמצעי (מעיל/משכך) קיים.
    טפל בממטרות, כוון את עצמתן ואת טווח הפעולה שלהן. באותו אופן - תקן את הבעיה באופנוע.

    בנייקד שהיה לי, גם במהירויות מכובדות, לא היו שום רעידות.
    +1000000
    לדעתי אם הכל תקין הבעיה היא פסיכולוגית, הרי מובן שהאופנוע יתנהג שונה במהירויות גבוהות. תתן לרוכ נוסף ומנוסה שאתה סומך עליו לרכב על הכלי על מנת לקבל חוות דעת נוספת...

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    121
    גם אם הממטרות מגיעות כך מהמפעל?
    אפשר לדעת איזה נייקד היה לך? קיימים נייקדים שמגיעים עם משכך מובנה.
    מספר חברים אשר רכשו אופנועיי נייקד חדשים לחלוטין מיצרנים שונים לחלוטין חוו את אותה בעיה (Z1000, FZ1, brutale).
    בכל מקרה, במקרה האישי שלי ללא "טיפול בממטרות" או כל דבר אחר, לאחר התקנת המשכך נעלמו הרעידות.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    אני לא יודע לאיזה כלי השוואת את התופעה (היה לך כלי לפני עם מיגון רוח?)

    אספר שביום שישי האחרון יצא לי לרכוב על הורנט ללא מיגון רוח (ביום יום אני עם פייזר בעל מיגון רוח) והרגשתי בדיוק את אותה תופעה במהירויות שאתה ציינת - רעידות בכידון, ויש צורך להחזיק חזק ממה שאני רגיל בכלי שלי..
    יכול להיות שמדובר בתופעה תקינה ביחס כמובן אל כלים עם פיירינג.

    כדי להיות בטוח,כמו שהציעו - שרוכב אחר יבדוק את הכלי שלך ויבדוק את הנושא.
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 29-11-2015 בשעה 01:05.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי FZ1 צפיה בהודעה
    גם אם הממטרות מגיעות כך מהמפעל?
    אפשר לדעת איזה נייקד היה לך? קיימים נייקדים שמגיעים עם משכך מובנה.
    מספר חברים אשר רכשו אופנועיי נייקד חדשים לחלוטין מיצרנים שונים לחלוטין חוו את אותה בעיה (Z1000, FZ1, brutale).
    בכל מקרה, במקרה האישי שלי ללא "טיפול בממטרות" או כל דבר אחר, לאחר התקנת המשכך נעלמו הרעידות.
    רכבתי על כמה וכמה אופנועים חדשים ביניהם שניים מהדגמים שציינת בהודעה. מתנצל אבל אני נאלץ להסכים עם מר נימי


    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    רכבתי על z750 והיום על z1000 ואף פעם לא הרגשתי את מה שאתה מתאר.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    מה שמזכיר לי שהכידון קצת עקום...
    ככה אמרו בבדיקה.
    אם הכידון עקום, יתכן שהאופנוע עבר נפילה שהשפיעה על המזלג הקדמי.

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    29
    אני על נייקד, בלי שום בעיה כזו
    גם הנייקד הקודם וגם זה שלפניו חצו את המהירות שלך ללא בעיות
    הבעיה שתיארת קיימת רק בהאצות מאד מאוד חזקות כשהפרונט ללא משקל, לא עקב מהירות גבוהה
    תתחיל עם איזון גלגלים, למרות שיש משקולות, ותבדוק אם הצמיג הקדמי לא חטף מכה והתנפח איפשהו

    ליאור

  15. #30
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי FZ1 צפיה בהודעה
    גם אם הממטרות מגיעות כך מהמפעל?
    אפשר לדעת איזה נייקד היה לך? קיימים נייקדים שמגיעים עם משכך מובנה.
    מספר חברים אשר רכשו אופנועיי נייקד חדשים לחלוטין מיצרנים שונים לחלוטין חוו את אותה בעיה (Z1000, FZ1, brutale).
    בכל מקרה, במקרה האישי שלי ללא "טיפול בממטרות" או כל דבר אחר, לאחר התקנת המשכך נעלמו הרעידות.
    יש לי תחושה שלא ירדת לסוף דעתי. אם אתה מרוצה מהפתרון שמצאת ולא מעוניין לרדת לשורש הבעיה זו זכותך המלאה. שפותח השרשור יחליט אם לאמץ את הגישה שלך או שמא להשקיע באופנוע ובבטיחות שלו (הרוכב), אני מקווה שהוא ייבחר באפשרות השניה.

    במקרה שלי זה היה Benelli TnT1130 evo, שלושה צילינדרים איטלקיים בעלי מילוי נפחי של 377 סמ"ק כל אחד, שבהילוך סרק היו מייצרים רעידות שהיו גורמות להארלי דיווידסון להרגיש כמו מזדה 3 ליד המפלצת העירומה. אבל בהילוך שישי על האוטובאן בגרמניה הדבר היחידי שהם הרעידו היה את ליבם של כמה נהגים ונוסעים.

    סעו בזהירות ורק רכיבות טובות!

אשכולות דומים

  1. התחילו כאבים ביד ימין
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-07-2019, 12:52
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-06-2016, 16:17
  3. כאבים בגב עליון
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 22-10-2015, 22:24
  4. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 12:33
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-08-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO