יש לי תחושה שלא ירדת לסוף דעתי. אם אתה מרוצה מהפתרון שמצאת ולא מעוניין לרדת לשורש הבעיה זו זכותך המלאה. שפותח השרשור יחליט אם לאמץ את הגישה שלך או שמא להשקיע באופנוע ובבטיחות שלו (הרוכב), אני מקווה שהוא ייבחר באפשרות השניה.
במקרה שלי זה היה Benelli TnT1130 evo, שלושה צילינדרים איטלקיים בעלי מילוי נפחי של 377 סמ"ק כל אחד, שבהילוך סרק היו מייצרים רעידות שהיו גורמות להארלי דיווידסון להרגיש כמו מזדה 3 ליד המפלצת העירומה. אבל בהילוך שישי על האוטובאן בגרמניה הדבר היחידי שהם הרעידו היה את ליבם של כמה נהגים ונוסעים.
סעו בזהירות ורק רכיבות טובות!



ציטוט ההודעה בתגובה