יש סיכוי שהנזילה מגיעה מהמחזיר שמן שנמצא בין הגיר למנוע. משם נובעת הנזילה ככה"נ
שלום, פתחתי את בית מסנן האוויר ויש כמות לא מעטה של שמן בתוך בית המסנן. בנוסף שמן באזור החיבור בין הגיר למנוע . נ.ב זה התחיל בזה שהאופנוע לא מניע , יש תקתוק אבל אין סטרטר. מה הסיבה לנזילות שמן האם יש קשר לזה שהאפנוע לא מניע? ( האופנוע מניע בדחיפה ושחרור קלאצ׳.). תודה
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש סיכוי שהנזילה מגיעה מהמחזיר שמן שנמצא בין הגיר למנוע. משם נובעת הנזילה ככה"נ
אין קשר בין לא מניע לבין השאר.
לשאלות "לא מניע" - יש שרשור "לא מניע, מה עושים".
אין קשר בין הסטרטר לשאר הדברים.
שמן מנוע בבית מסנן - לרוב בגלל מפלס שמן גבוהה משמעותית ממה שצריך או בגלל תופעה שנקראת blow by - הגזים חודרים לאגן שמן מבעד לתא שרפה בכמות גדולה מהמתוכנן ודוחפים שמן החוצה מהאגן לתוך בית המסנן דרך נשם pcv (הנשם שיושב על מכסה שסתומים),במלים יותר פשוטות אם אין לך עודף שמן מנוע זה מאוד לא טוב ובשביל לתקן את זה צריך לשפץ את המנוע העליון.
הגיר נמצא בתוך הבלוק מנוע על איזה צד מדובר?
אם יש שם הזעה באחד המכסים צריך להחליף את האטם שבינו לבלוק.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-11-2015 בשעה 09:58.
מפלס השמן תקין.. בדקתי. מדובר על צד שמאל של המנוע , בכיוון רגלית ההילוכים. אז ממה שאני מבין החלפת מחזיר שמן או אטם לא תפטור את הבעיה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
יכול להיות שמדובר בשאריות שמן מהפילטר עצמו?
יכול להיות אדי שמן שמתעבים