ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
חבר'ה ברצינות מי שלא יודע על מה מדובר שלא יכתוב סתם.
ספציפית במנועים מהסוג שהוא מדבר עליו (סינגלים מרובעי פעימות בנפח בינוני של 250-300) לא עושים ולא נדרש שום שינוי מכני במנוע התחתון בהגדלות שוליות כאלו של 50-80 סמ"קים. עושים את זה כל הזמן בסוג המנועים והאופנועים האלו ואין ולא תהיה שום בעיה עם זה. אין בעיה לא עם הקראנק לא עם הגיר ולא עם המיסבים במנוע (למעשה הם לרוב זהים בנפחים קרובים מהיצרן - 250,300 בדגמים מאותה משפחה סביר שיגיעו עם חלקים זהים במנוע התחתון, ההבדלים מתבצעים בצילינדר ובניהול מנוע - דלק והצתה).
מעבר לכך, שוב, הקיטים המלאים האלו כוללים כ-ל מה שצריך כדי שהמנוע יעבוד איתם כראוי וזה כולל דיזות ושינויים לקרבורטור, שינויים נדרשים להצתה ועוד.
אם הולכים על קיט חלקי צריך לשחק עצמאית עם הדלק וההצתה וזה פחות מומלץ אבל גם עם זה אין בעיה אם יודעים מה עושים.
לגביי העלויות גם עפתם גבוה גבוה לעננים אז אני רק מסכם שוב - לא יודעים לא כותבים.
הוא ספציפית דיבר על קיטים מ 80 ועד ל 540 סמ"ק שם כנראה שלא מגיעים חלקים זהים במנוע תחתון.
ואם מכוונים קיט עצמאית עם הדלק והצתה זה יכול לקחת רק 50 ניסיונות עם מערכת פליטה שסתום וכו וכו וגם זה יכול להשתנות לשם או לכאן כתלות בכלי שאתה מכוון,שלא נדבר על עלויות וזמן מוסך אם בכלל תמצא מישהו שמוכן יהיה לשבור את הראש אבל בגדול כן אין בעיה כשאתה יודע מה אתה כותב .