תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: בטיחות של קטנוע תלת גלגלי?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66

    בטיחות של קטנוע תלת גלגלי?

    אהלן. אני בתכנון לקנות mp3 - 300, בעיקר בגלל הגלגל הנוסף שככל הנראה משפר את האחיזה ואת מרחק הבלימה. עממה, היום במקרה בחור שדיברתי איתו במשרד הציע לי לא לקנות אותו ואמר שהוא פחות בטיחותי מדו גלגלי בגלל הפרונט הכבד שיכול להוביל להתחמקות לא מהירה דיה ממכשול בכביש.
    אישית אני חושב שהתלת יותר בטיחותי גם בגלל מרחק הבלימה, וצמיג נוסף זה תמיד מקדם חיכוך גבוה יותר עם האספלט - סיכוי קטן יותר להחלקה מחול או אפרופו חורף, מים. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    דיי עם השטויות.
    קנה דו גלגלי טוב עם abs ותלמד בלימה נכונה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    הבחור במשרד שלך טועה ומטעה. 3 גלגלים בוודאות יותר בטיחותי. מרחק בלימה קצר יותר, סיכוי נמוך יותר להחליק (אפשר להחליק גם עם 3 גלגלים) ולדעתי האישית יכול לחסוך כל מיניי תאונות קטנות של חוסר ריכוז כאשר האינסטינק משתלת על התגובה ואתה פשוט לוחץ על הבלמים ולא מנסה מספיק להתחמק .
    באופן אישי אני רוכב על אופנוע אבל אם הייתי חושב לעבור לקטנוע בהחלט הייתי לוקח ברצינות את המעבר ל3 גלגלים.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תוכיח שלתלת גלגלי יש מרחק בלימה קצר יותר. אל תוכיח לי תיאורתית וכו' תראה לי מבחן השוואתי שלו מול אופנועים עם abs. עד שלא ראיתי אחד כזה אני לא משוכנע.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66
    לא מצאתי מידע מדוייק ברשת מלבד הטענה של פיאג'ו שהוא בולם במרחק "20% קצר יותר". אבל, מבחינה הגיונית - בלימה מעבירה משקל קדימה. בקטנוע עם פי 2 יותר שטח מגע עם הכביש בציר הקדמי, יש למשקל שעובר איפה 'להיספג' בבלימה - על הצמיגים. זה מגדיל את ההתנגדות שלהם לגלגול. לעומת גלגל אחד שיכול להחזיק כמות מופחתת של אנרגיה שיושבת עליו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    לתלת גלגלי יש יתרון מובנה של 3 נקודות מגע עם הכביש ולא 2 כמו באופנוע רגיל מה שתמיד יתן בטיחות גבוהה יותר.
    נקודת מגע נוספת = אחיזה גבוהה יותר. בהתאם, לכלי עם 3 נקודות מגע על הכביש יהיה קשה יותר לאבד אחיזה במצבים בעיתיים מאשר בכלי סטנדרטי עם 2 - ואני לא מדבר בכלל על בלימה אלא על פניות בכביש רטוב לצורך העניין, מעברי חציה מחליקים וכו.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 29-11-2015 בשעה 21:52.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אולי יותר בטיחותי אבל עדיין מסוכן, אל תשכח את זה:

    https://youtu.be/rH-gemnfLlA?t=2m48s

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תלמד לבלום נכון, תל"ג יעזור עם כתם שמן או קצת חצץ , או למי שלא יודע לבלום.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    2 צמיגים מקדימה, המשקל מתחלק ל2, כלומר כל צמיג בפני עצמו בולם פחות מצמיג אחד, וביחד כמו צמיג 1...

    תרגיש חופשי לאמת את זה בגוגל

    מה שמגביל בלימה באופנוע זה שהוא מתהפך. אם הם בולמים 20 אחוז יותר טוב (ממה?!?!?!) אז זה לא בגלל שיש 2 צמיגים

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12
  2. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 11:25
  3. בטיחות אופניים חשמליים מול קטנוע
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 02:34
  4. עזרה בבחירת קטנוע תלת גלגלי
    על ידי mop בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 07:13
  5. מעקה בטיחות לאופנועים?
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 02:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO