תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: לחץ אויר תקין לפי היצרן או משקל כולל?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46

    לחץ אויר תקין לפי היצרן או משקל כולל?

    היי, רגע לפני שהשתדרג הפורום פתחתי דיון לגבי פרפור גלגל אחורי.
    מדובר בצמיג pr4
    אופנוע gsr750
    psi שהרכיבו לי את הצמיג והוראות יצרן 42
    psi נוכחי 40

    לשאלתי,
    באחד התגובות בדיון הקודם טענו שאין צורך להשתמש ב 42 psi
    ועם המשקל של האופנוע גם 36 זה מספיק וכמובן יספק אחיזה טובה יותר ..

    האם זה נכון ? זה לא יגרום לשחיקה מוגברת של הצמיג ?
    מישהו יכול טיפה לפרט ?

    תודה מראש.

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אייל פרדר
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    36
    ציטוט נכתב במקור על ידי Kirma צפיה בהודעה
    היי, רגע לפני שהשתדרג הפורום פתחתי דיון לגבי פרפור גלגל אחורי.
    מדובר בצמיג pr4
    אופנוע gsr750
    psi שהרכיבו לי את הצמיג והוראות יצרן 42
    psi נוכחי 40

    לשאלתי,
    באחד התגובות בדיון הקודם טענו שאין צורך להשתמש ב 42 psi
    ועם המשקל של האופנוע גם 36 זה מספיק וכמובן יספק אחיזה טובה יותר ..

    האם זה נכון ? זה לא יגרום לשחיקה מוגברת של הצמיג ?
    מישהו יכול טיפה לפרט ?

    תודה מראש.
    אני מקפיד לרכוב תמיד עם לחץ אוויר לפי הוראות היצרן.

    ישנם מקרים חריגים, שצמיגים מסויימים לא עובדים טוב על לחץ האוויר מהיצרן כפי שמופיע בספר רכב, אך זה נדיר מאוד.

    כל עוד הכל עובד לך כמו שצריך - תקפיד לעבוד לפי ספר הרכב. זה תופס ללחץ אוויר, אך לכל פעולה אחרת - בדיקת שמן, נוזל קירור ועוד.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ניפחתי חזרה ל 42.
    המצב לא השתנה, עדיין מפרפר בקלות עם טיפה גז.
    אעשה סיבוב על האופנוע של אחי עם סט דיאבלו רוסו 2 רק לראות עד כמה הכבישים והחום הם חלק מגורם הבעיה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי kirma צפיה בהודעה
    ניפחתי חזרה ל 42.
    המצב לא השתנה, עדיין מפרפר בקלות עם טיפה גז.
    אעשה סיבוב על האופנוע של אחי עם סט דיאבלו רוסו 2 רק לראות עד כמה הכבישים והחום הם חלק מגורם הבעיה.
    נו אז ניסית 36 psi?
    מה היתה ההתרשמות שלך לעומת 42?
    האם האופנוע לא ספג טוב יותר את המהמורות הקטנות שגורמות לאיבוד אחיזה?

    אם עדיין זה הצמיג מפרפר בקלות יש מצב שהתקלה לא נמצאת בקשר בין הכביש לגומי אלא בקשר בין הכפפה למצערת (או אולי באיכות החיווט בין המוח ליד... (; ).

  5. #5
    Junior Member הסמל האישי של אסRף
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    23
    לפי כמה זמן החלפת צמיגים?
    לפני כמה ק"מ החלפת?
    יכול להיות שנסעת עם לחץ אוויר גבוה/נמוך מדי לתקופה ארוכה?
    מה תאריך היצור של הצמיג?
    אתה יכול להעלות צילום ברור של הצמיג שנראה את מצבו?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    כל החום הזה צריך דווקא להוסיף אחיזה, אלא אם כן הצמיג מה-זה יבש.. כמו מדבר גובי.
    אצלי ה t30 מאחורה כבר התחיל לא לאחוז, אבל אם הוא ממש התחמם אז מרגישים שיש אחיזה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    כל החום הזה צריך דווקא להוסיף אחיזה, אלא אם כן הצמיג מה-זה יבש.. כמו מדבר גובי.
    אצלי ה t30 מאחורה כבר התחיל לא לאחוז, אבל אם הוא ממש התחמם אז מרגישים שיש אחיזה
    לא ממש - החום לא מוסיף אחיזה.
    ולא בגלל הגומי אלא בגלל האספלט.
    בקיץ או אחרי מספר שבועות ללא גשם נוצרת שכבת אבק שמנונית על הכביש.
    החום מסייע לאספלט לפלוט אותה מעט יותר לפני השטח מה שגורם לירידה באחיזה ולאספלט חלקלק.
    בנוסף מעבר לטמפ' כביש מסוימת הגומי מתחיל לאבד אחיזה לא להוסיף אחיזה.

    בקיצור - בקיץ האחיזה לא ממש מוצלחת עונת הרכיבה בישראל היא החורף.

    Jonathan

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    חדש ... לא יבש, בשר מלא.
    עשה כ 1000 ק״מ הוחלפו לפני חודש
    קידמי 49 2014
    אחורי 10 2014

    לחץ אויר התחיל מ 42, ירד ל 40 ואז ניפחתי ל 42


    לגבי הבעיה ביד,
    בהתחלה חשבתי שזה יכול להיות, אבל גם בפתיחת מצערת יחסית קלה יש פרפור.. (בכל זאת אופנוע)

    אנסה להוריד ל 36 בשבוע הבא ואעדכן ,
    האופנוע נשאר בבית לסוף שבוע
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי Kirma; 28-05-2015 בשעה 10:27.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי kirma צפיה בהודעה
    ....
    לגבי הבעיה ביד,
    בהתחלה חשבתי שזה יכול להיות, אבל גם בפתיחת מצערת יחסית קלה יש פרפור.. (בכל זאת אופנוע)
    ...

    רכבתי על אופנועים מעט יותר קלים וחזקים גם כאלה עם לא פחות מומנט ולא כ"כ נתקלתי בבעיה כזאת כך שקצת מוזר לי.

    המצב היחידי שאני זוכר היה רכיבה על ה sp בגשם אחרי תקופת יובש עם שמנוניות על הכביש שתפס אותנו במגידו ושם הצמיג פשוט פרפר ופרפר במשך זמן ארוך ביציאה מרמזור.
    אבל פחות או יותר זהו זה.

    מוזר.

  10. #10
    Junior Member הסמל האישי של אסRף
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    23
    ואתה לא מרגיש שום שינוי בין הלחצים?
    קורא סת"ם, רכז מערכת מוטו

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ערכתי את ההודעה הקודמת..

    לא, לא הרגשתי הבדל בין 40 ל 42.

    שוב, אנסה להוריד ל 36 ואעדכן.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    האם בדקת את תאריך היצור של הצמיג?
    הוראות יצרן זה קודש קודשים,הם מתיחסות לרכיבה לבד וגם בהרכבה.
    עם זאת הוראות יצרן מציינות לחץ אויר מקסימלי לרכיבה שהצמיג יחזיק מעמד וצריכת דלק הכי טובה.
    אם אתה מרגיש משהו לא בסדר אז:
    1. תבדוק האם הצמיג יושב טוב על הג'אנט.
    2. כמו שאמרתי בהתחלה,איזה שנה הצמיג יוצר.
    3. תבדוק לחץ אויר בעוד תחנה,אולי השעון שלהם לא מכוון.
    4. יש צמיגים שאני רוכב איתם 36 ו-42 כמו הוראות יצרן ויש צמיגים שאני רוכב איתם 33 ו-36,הכל תלוי בהרגשה שלי עם הצמיג.
    5. האם השרשרת מתחוה מדי?

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    1. יושב טוב
    2. עניתי, שבוע 10 2014 ושבוע 49 2014
    3. יש לי מכשיר שבודק את הלחץ אויר והמספר תאם למכונה בתחנת דלק.
    4. אנסה בשבוע הבא לבדוק עם 36 באחורי ואעדכן (האופנוע נשאר בבית לסופ״ש).
    5. שרשרת וגלגלי שיניים הוחלפו באותו יום שהחלפתי את הצמיגים. כן מתוחה לפי הספר.

  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לפני החלפת הצמיגים זה לא קרה? לא הבנתי אם הפרפור הוא ביציאה מעמידה או גם תוך כדי נסיעה. אם בזמן נסיעה אז באיזה הילוך ומהירות זה קורה? אם זה ביציאה מהמקום אז אולי זה שיחרור לא נכון של המצמד.

  15. #15
    בcbr600rr שלי היצרן ממליץ על לחץ 42 באחורי, אחרי שמילאתי אוויר בפעם הראשונה על 42 והגעתי למצב שבכל פנייה,האצה ויציאה מרמזור מבוקרת מאוד האחורי בורח לי הורדתי ל40 והאחיזה חזרה אליי ואני עם bt16 שנחשבים בעלי אחיזה ברמה גבוהה, אז לשאלתך נכון צריך תמיד ללכת עם הוראות היצרן כל עוד זה מרגיש לך ברכיבה שלך בטוח, אם לא כך העניין אתה יכול להוריד טיפה לחץ בשביל להשיג אחיזה יותר טובה וביטחותית בשביל ההרגשה האישית שלך.

אשכולות דומים

  1. פילטר אויר לטנרה
    על ידי monami בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-12-2015, 20:32
  2. פילטר אויר לטנרה
    על ידי monami בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-12-2015, 18:56
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 11:21
  4. לא מצליח לנקז אויר בהחלפת נוזל בלמים
    על ידי avi8642 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 23:37
  5. מילוי אויר בבולמים של crf.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 11:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO