מצטער, אני עדיין לא מסכים אתך
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אין קשר לפרוגרסיביות. הוויכוח שלנו נעוץ בהתאמת הקפיצים למשקל הרוכב.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נו, ומה סטרלוק אומר?
אם אתה מצליח להביא את שני מדדי הsag, גם הסטאטי וגם הרוכב, לטווח התקין - למה להחליף קפיצים?
הבעיה עם קפיצים מקוריים (מנסיוני) היא לרוב שהם גם רכים מידי במקור לרוכב במשקל סביר (לפחות ביפנים שיצא לי להתעסק איתם - הישנים יותר והזולים יותר), וגם מאבדים קצת מהקבוע שלהם עם הזמן עקב התכווצות ונהיים רכים עוד יותר.
אתה מפספס
אין ויכוח על איך מכוונים מתלים. יש ויכוח על הצורך בהחלפת הקפיץ
אם אני רוכב על r1 ושוקל 65 עם ציוד אתה חושב שהקפיצים המקוריים יתאימו לי?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אני מאוד פסימי. אבל למה להתווכח תנסה לחשב. הקבוע של קפיצי הסטוק הוא לא נתון סודי.
להחליף לפני שבודקים זה לא הגיוני אבל מצד שני גם לא טענתי שזה כן....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
זה נראה כמו שיח חרשים.
סטרלוק צודק וזהו.
וגם ודרום. כרגיל.
לטעמי, כל דבר שקפיץ פרוגרסיבי יכול לתת, אפשר לעשות עם קפיץ קבוע.(ועבודה נוספת על הבולם עצמו)