יש לך את רשימת השיקולים.

אתה נוסע 90? רוצה להיות רק על 90? הילוך 6
רוצה לעקוף? תנסה. לא מאיץ מספיק חזק? תוריד ל5, עדיין לא מספיק חזק? תוריד ל4. ל-3 אתה לא יכול להוריד כי אתה כבר בקצה הסקאלה של המנוע. אל תשכח שבהילוך 4 אתה תאיץ יותר מהר אבל כבר תצטרך ב110 להחליף שוב הילוך.
ואל תשכח שהמחיר שאתה משלם על התאוצה הזו היא בלאי יותר גדול של המנוע וצריכת דלק גבוהה יותר.

אם אתה באמצע פנייה, עדיף לא להעלות הילוך, אז תמשוך קצת יותר מבדרך כלל ותנסה מראש להגיע לפניה בהילוך שמאפשר לך מספיק גמישות במהירות כדי להאיץ.

בתוך העיר, זה גם תלוי כמה אתה רוצה להאיץ וכמה אתה רוצה להתעסק עם ההילוכים. כי להעלות 6 הילוכים בשביל להגיע ל50 זה הרבה התעסקות וסתם מיותר.

עוד משהו שאתה צריך לזכור, האופנוע שלך מייצר יותר כוח ככל שהסל"ד גבוה יותר. כלומר ב2000 סלד אתה לא מייצר הרבה כוח ואם תרצה להאיץ בהילוך גבוה אז יהיה לך קשה.
בגלל זה אתה לא מתחיל נסיעה בהילוך 6 וסוחב ככה עד 150 קמ"ש.