לא הבנתי למה בדיוק הdrz יותר גניב מאופנועים אחרים? כי גנבים רוצים אותו יותר? זה לא ממש כשור לטכנולוגיה או ל2015...
וגם לא הבנתי את ההקבלה לkx250/450 שמגיעים עכשיו ברישוי צהוב. אלה אופנועי מוטוקורס, אפילו לא אינדורו, ובטח לא דו"שים לשימוש יומיומי.
ואם מדברים על "גניב", לkxים אין אפילו סוויץ'...
הבחור לא מבדיל, הוא לא מבין שהdrz יכל גם לפתוח כמו exc200.
המנוע ממותן לטובת אמינות,אורך חיים ומרווח טיפולים.
אז גם אם תקנה kx עם לוחית רישוי אחרי כל טיול תחליף שמן.
אגב, לא סתם בנישת הטרקטורונים הרבה אהבו את הDVX(מנוע של DRZ) כי זה טרקטורון מתון שלא דורש יותר מדי התעסקות ותחזוקה.
[QUOTE=danielk;27352]אנחנו לא מדברים על יכולות רכיבה.
אנחנו מדברים על אופנוע 2015 עם 5 הילוכים קירור אוויר וקרבורטור, אין קשר לג'ארוויס.
בלי abs בלי הזרקת דלק בלי קירור מים וגניב בטירוף, ב2015.[/QUOTE
בדיוק, הוצאת לי את המילים מהפה. הפשטות, הפשטות זה כל הסיפור. הבייסיק הזה, לטעמי עדיף על כל הסיבוך הטכנולוגי של האופנועים היום. קירור נוזל והזרקת דלק, הם חסרונות בעיני, יותר מדי מערכות מסובכות עדינות ופוטנציאליות לתקלות מציקות. חמישה הילוכים זה חיסרון, אבל אני לחלוטין יכול להסתדר איתו, גם ניתן לפתור אותו חלקית במשחק עם הגלגשי"ם. אבל אין על האמינות של ה-DR, פשוט, זול לרכישה, זול לטיפול ולדעתי תענוג. אבל היי, זה אני .....
בוא נקנה אופנוע עם abs שאחרי שתיגמר האחריות הabs יחווה תקלה שתצטרך תיקון בעלות של 13,000 שקל.
היי הלך המזרקים, המשאבה, צריך מחשב להתחבר בלה בלה, פרק את הקרבורטור, נקה טוב טוב, תרכיב וסע לשלום..
עזוב זרוק לפח תביא קרב חדש מאיביי ב1500, יאללה זי^ו אותך במיסים עוד 500 שקל יצא 2000 שקל קרב' חדש.
אתה מבין לאן אני חותר..
אמינות זה שם המשחק בדגם הזה, לכן הוא הצליח ככה.
בשטח אם תתקע בגלל מערכת ההזרקה אין הרבה מה לעשות.
אני מכיר אישית מערכת הזרקה שמתפקדת יופי יופי גם בלי מצבר.
אגב אמינות, במחירים של סביב החמישים אלף שקל לדושימושי מקורר אוויר/שמן משנות התשעים הייתי מצפה לקבל את ההזעות והנזילות בילט אין ישר מהמפעל.
שיהיה אותנטי.
נערך לאחרונה על ידי קסד; 10-12-2015 בשעה 23:27.
גם אני מכיר.. אבל לא הרבה.
אין על אופנוע פליין ישר ולעניין.
עסק קם על מנת להרוויח כסף.
היום הכל בלאי, אם זה לא עולה הון תועפות, זה בלאי.
אז אופנוע ברזל ישן,מקורר אוויר,ועם קרב' בשבילי זה מעולה.
אם יהיו גם שריטות על הקצת פיירינג שיש בכלל קנית אותי.
הטכנולוגייה מתייעלת אך תעשיות הייצור יוצרות בלאי מכוון.
שאתה בשנת 1980 ואין לך טלפון סלולרי, ואין לך דבר כזה שנקרא ביטוח גרירה. נו באמת, איזה תירוץ טיפשי כדי לקנות אופנוע "ישן" ב2015.
כן, תקלה במערכת הabs תעלה לי 13 אלף שקל, ומספיק שפעם אחת בחיים שלה היא תעשה את העבודה והיא חסכה לך את ה-לשבור פיירינג, מזלג, לפוצץ ג'אנטים וכו', אה כן ואת הגוף שלך. עוד תירוץ טיפשי לקנות אופנוע "ישן" ב2015
מה שאתם אומרים זה ככה, הdrz זה אחלה אופנוע, אבל רק בוא נשחק בגלגלש, נחליף לfcr, נשפר פה נשפר שם, ואז אולי נקבל אופנוע שנוסע חזק ומכוון טוב ולא רכרוכי. (וזה לא עולה כסף אה?) מבין את האהבה שלכם בפשטות של הכלי, אבל להביא אותו למצב שהוא באמת שווה משהו זה גם יעלה כמו לקנות כלי חזק מלכתחילה. (וכולם יודעים שdrz בלי שיפורים לא זז)
אורך חיים? כמעט מחצית מהdrz פתחו מנוע עד 30 אלף ק"מ. תפתח יד 2 תראה, כולם עשו מנוע חדש כבר ורק 30-40 אלף ק"מ בשעון. אולי בשימוש רגיל הוא יחזיק יותר, אבל בשימוש סופרמוטו 30 אלף הוא קורס, תשאל מכונאים. ואם לא קנית סופרמוטו בשביל להתקרחן, אז בשביל מה?
איזה סיבוך יש לאופנועים היום? קירור מים? נו באמת. תגיד לי גם הרכב המשפחתי שלך זה פולקסווגן באס של "היפים" משנות ה70? והפרייבט שלך זה חיפושית 73?
אתה שוכח שאנחנו מדברים על אופנוע לצורך העניין, מודל 2016, שעד 2018(!!) שתתפוצץ המשאבת דלק, שיקרוס הabs, יש אחריות. מעטים אלו שמחזיקים כלי כמו drz מעל שנתיים, זה כלים שמחליפים ידיים בקצב מסחרר.
הפשטות שלו לא עוזרת לי בכלום, שגם ככה אסור לי לגעת בכלום כי אני תחת אחריות יצרן\יבואן.
אתם אוהבים אופנועים ישנים, הכל טוב ויפה, אבל תפסיקו לעשות מהדינוזאור הזה כאילו הוא מציאת השנה, הוא ממש לא בסטנדרט ל2016, אל תנסו לעשות אותו טוב יותר מאופנוע מודרני כי הוא פשוט לא.
ההפך החיפושית שלי צריכה להיות2016 ואוטומטית, כי היא מעניינת לי את התחת. מביאה אותי מא' לב'.
האופנוע כן שיהיה ישן, מעולה. במכונית אני לא אטפל, באופנוע כן.
באופנוע אני אכוון קרב' ואת המכונית אני אקח למוסך, גם אופנוע עם הזרקה אני יכוון(יכוון למוסך הקרוב וישפוך שם 2000 שקל על להתחבר למערכת חרטה ברטה)
שחכתי גם שבחיפושית אני אחליף ארבעה צמיגים ב1000 שקל.
ובdrz שני צמיגי sm יעלו לי 2000 שקל, למה הגעתי עד לפה? כדי שתפסיק להטיף.
אין דבר כזה אופנוע מציאה בישראל, שום אופנוע.
המדינה והחזירים גובים המון כסף על קנייה,תחזוקה,בירוקרטיה וטיפולים בכל מה שקשור לאופנועים.
אתה אל תנסה להטיף כי לך אישית בא לקנות אופנוע חדש עםabs והזרקה ורדיאטור ולהתחתן עם ד.ל.ב תהנה תתחדש סע בזהירות.
תן לנו להנות בשקט מהאופנוע המדהים הזה לדעתי ולדעתם של עוד מיליון אנשים שחולקים עלייך, אבל אתה אחד שיוצא נגד.
תן לנו להיות גברים ולבכות בשקט כשאנחנו מכוונים לבד שסתומים בבית ומחליפים טיימינג.
ואתה מוזמן להתבכיין באתר למה לא עובד לך הקוויקשיפטר, או ה abs, ולמה ביקשו עשיריה על תיקון.
אני בן 24 ויודע שאופנועים ובכללי מוצרים של פעם אמינים יותר מרוב המוצרים היום.
ורק שתדע עם הזמן הטכנולגייה בהספק ובכוח לא השתנתה כלכך, מה שמפותח חזק זה הצורך לזהם כמה שפחות את האוויר.
בגלל זה אנשים בוכים שהיה להם xr250r 1992 שהיה יותר חזק מכל 250 שיש היום בשוק.
כל אחד חושב שהאופנוע שלו מדהים, וזו עובדה. אז נמכרו מיליון drz? מיליון איש יחשבו ככה, בישראל מובי נחשב לכלי מדהים.
אני לא מטיף לאף אחד, אני רק אומר שתפסיקו לנסות לעשות מהכלי הרכרוכי הזה (כסטוק) והעתיק הזה, משהו שהוא לא.
אנשים פשוטים כמוכם וכמוני היו עושים אוברולים קומפלט על המדרכה במזרח גרמניה לMuZ שלהם. ככה הוא פליין.
זה אומר שאם כעת יבטלו את הגזירות וייבאו אותו בעשרים אלף שקלים אתם תקנו? אני סביר להניח שלא.
אם מישהו יקנה את הDR650 זה יהיה בטח ילד שלא התבגר (תאמת גם אני התרגשתי בפעם הראשונה שקראתי. גם לי הוא היה חלום ילדות) אשר מתכוון לקנות ולא בשביל למכור.
סוג של חתונה מאוחרת.
ואולי הdl יוזל כי אנשים יעברו לדרוזי
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אני לא רוצה אופנוע שיתקן אותי בכל פשלה קטנה שאני עושה..אחרת איך אני ילמד?
אני לא מכיר הרבה כלים (חדשים) שישרדו 20-30 שנה בלי להיכנס פעם אחת למוסך,בגלל זה אני אוהב ווספות,drים,וכל דבר (פחות או יותר) מקורר אוויר/שמן ועם קרבורטורים.
פעם לפני הרבה שנים,לפני שנולדתי..כל הילדים עם הxחציכוח שיצאו לטיול והלך מנוע..מוציאים את ערכת הכלים ועושים אובראול בדרך..
היום מוציאים את האייפון ומתקשרים לגרר..אז מה הטעם בחופש של האופנוע אם אני משועבד למוסך?
נערך לאחרונה על ידי R86; 12-12-2015 בשעה 08:50.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
חביבי אולי אתה, החנן ג'יפולוג ועוד כמה גאונים מורמים מעם המסתובבים באתר הזה מסוגלים לאזן קראנק עם בקבוק בירה בבית.
אני מה זה משנה לי אם תגידו לי שהחלפתם אצלי שלב במחט של הקרבורטור או צ'יפ של מערכת ההזרקה?
הניסיון שלי מסתכם בהחלפת שמן/פילטר/פלאג מתיחה ושימון שרשרת.
אה וגם תידלוק מדי פעם.
כל נסיון מעבר לזה גורם להשבתה של כלי אשר אמור לשרת אותי ביומיום שזה אומר שב"ש. ואני לא אוהב שבירת שגרה או בלת"מים.
אז מה זה משנה לי אם תגיד לי לקחת את הצילינדר לברזאני או לחפש באיביי מפת הצתה שמתתחברת לקופלונגים.
כשזה נאמר אני מוכן להודות שיש שתי אלקטרוניקות אשר אני מוכן להתפשר עליהן והן הזרקה ולו"ש.
ווילז יאללה תרימו את הכפפה למבחן השוואתי ראש בראש - הזירו נגד הדוקטור.