רק מניסיוני הדל ידעתי לדבר, אם כי לצערי הניסיון שלי הוא בעיקר בירושלים. רכבתי פה ושם על כמה אופנועי כביש/תיור (באנדיט, vfr וכד') וכן על דו"שים למיניהם, והדו"שים נטו להיות נוחים יותר, בעיקר עקב העובדה שאכן הם לא סוגרים מתלה במהמורות המציקות שיש בעיר הזו.
נכון שקשיחות הבולמים היא הפקטור המרכזי, אבל לתחושה שלי גם למהלך המתלה יש משמעות מבחינת הנוחות, (ולא רק בגלל הרכות היחסית שבאה עם מהלך מתלה ארוך באופנועים כאלו) בעיקר בעיר.
כמון תמיד קיימת האופציה שאני מחרטט לגמרי, וטועה לחלוטין, ואז אשמח אם יאירו את עיני בנושא זה.
הרכב גז זה כי אתה אקסטרה פלצן?
חחח...קורע אתה אברי....
טמבל, גבר מאחורי המקלדת.
אתה יודע מה?
אחרי כל השאלות שלך גם לי יש שאלה אלייך:
מי זה המעביד הזה שמוכן לקנות לך פחות או יותר כל אופנוע ואיך אפשר לשלוח לו קורות חיים?
אני גם רוצה לעבוד אצלו
חחח...חסוי...
זה לא פחות או יותר כל אופנוע...יש המון חישובים מאחורי זה...פחת..טיפולים..צמיגים..מחיר האופנוע.. כל זה תחבר ותחלק במספר השנים שאני יחזיק בכלי...
ככה מגיעים לכלי הנכון..ובגלל זה שאלתי על הרבה דגמים
שאלת על הויסטרום הרבה פעמים. לא על הרבה דגמים.
את זה אנחנו עשינו.
מישהו דיבר כאן על המנוע של הורסיס
אני שוקל לרכוש אחד כזה שנת 2011
אשמח אם תסביר למה אתה מתכוון
או ללינק שמדבר על העניין
טוב אז יש סוף לאשכול הזה והוא בתמונה המצורפת...
אחרי המתנה ארוכה של כ 5 חודשים (עופר אבניר...) הגיע ה V-storm 650 מוגבל...
תודה לכולם על העזרה.
20151210_143051_converted.jpg
תחדש! נראה מותק!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
5 חודשים? היבואנים פה חיים בעולם משלהם.
נראה אחלה, תתחדש.
תתחדש נותר רק לזהות את מקום העבודה שלך בצילום לטובת זה שרוצה גם לעבוד שם
פייייי......
כבר כמעט שנה עברה ו 450000 קילומטר....
לא מאמין, צריך לשלוח לסוזוקי בתור “סיפור הצלחה“... חחחח
Sent from my LG-D855 using Tapatalk