עמוד 4 מתוך 16 ראשוןראשון ... 2345614 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 231

אשכול: אופנוע לנסיעה יומית ארוכה

  1. #46
    יש פה דיון מקביל על זה שהוא אוכל שמן. אני מכיר בעלים שלא נתקלו בבבעיה כזו. הם מתחילים משנת 2013. חדש עולה כ 50

  2. #47
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    אה אז אפילו אני לא צריך לעשות טסט ל a...
    אז מה אתם אומרים סגרנו על cbx500? יש שנה מומלצת? או משהו כזה שאני צריך לבדוק?
    לא סגרנו ....
    לדעתי, במסגרת התקציב שלך, בדוק tdm-900 הכי חדש שתוכל למצוא. תקבל הכי הרבה אופנוע בכסף שלך, אמינות מופלגת ונוחות שקשה יהיה לך למצוא באופנועים אחרים באותו תקציב. בקילומטרז' שאתה מתכוון לעשות, בלאי המנוע יהיה קטן יותר ככל שהמנוע גדול יותר.

    גילוי נאות: הייתי בעלים גאה של אחד כזה במשך 4 שנים. כותב לך מניסיון.

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    לבצע את הרכיבה הזאת על בסיס יומי זה סיוט, מניסיון.
    עלויות הטיפולים וירידת הערך יהיו פסיכיים גם כן.
    ממליץ לך בחום לחפש פתרון אחר, שלא כולל התניידות על כלי תחבורה משלך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #49
    האופנוע של העבודה.
    יעני עלויות טיפולים על העבודה?
    יעני על הזיין שלך העלויות?
    כי אם כן, אז אופנוע זקוף נראה לי יהיה יותר נוח מקאסטום.
    יש כאלה שטוענים שהכי נוח על כורסאות הבורגמן או סילבר ווינג - שווה שתבדוק ותראה מה הכי נוח לך.
    זה השיקול העיקרי כשכלכלית אתה לא מעורב ומדובר ברכיבות ארוכות כל יום.

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    זה לא רק עניין של עלויות.
    זה להאריך את יום העבודה שלך בעוד 3 שעות - כי רכיבה מהצפון למרכז ובחזרה, בשעות שיש תנועה, על בסיס יומי, היא בגדר עבודה.
    משמע - אם הבחור עובד, נניח, 9 שעות ביום - אז עם הנסיעות האלה, אפשר להגיד שהוא הולך לעבוד 12 שעות כל יום, מתוכן 9 שעות במקצוע שלו, ועוד 3 שעות כנהג (ללא תשלום). זה אפשרי, אבל זה קשה, מעייף, ובעיקר - מיותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #51
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    טוב, היות ואין לך רישיון על a, זה משאיר לך את משפחת ה 500 של הונדה ואת הסילבר 400 בלבד, ה cb500x יעשה את העבודה, כולם טובים וכרגיל- שנה גבוה ק"מ נמוך היסטוריה טיפולים.....גש להונדה יש להם לילה מכירות מחר תהנה

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.php
    אני אוהב רעש וריח של דלק אבל לדעתי אף אחד לא טרח לזרוק את האופצייה החשמלית.. יש פה בחור בפורום שתוכל לשאול אותו הכל.
    כמה חברים קטלו אותו לגמרי כשרשם פוסט על טיול ארוך ומשוגע עם אופנוע חשמלי, אבל אני נהניתי לקרוא שגם את זה הוא צלח על הקשקש.
    כל עוד זה בית-עבודה עבודה-בית נראה לי תפור עלייך.
    גם מוצהר במס.

  8. #53
    הבעיה החשמלי זה הטווח. בעיקר אם אתה מדבר על מרחקים כאלו חיפה ת"א.

    בכל מקרה כל הכלים יעמדו בצורה זו או אחרת. כמו שאחרים וגם אני כתבו עיקר הבעיה זה הגורם האנושי.

    גם לי יש ניסיון של ריכבות ארוכות. בחלקן זה היה בסיס יום יומי של אזור התבור בצפון עד תל אביב. לא תמיד פשוט. אני עשיתי זאת על nc700

    לפעמים העייפות גדולה ובעיקר ברכיבה בכביש החוף שהוא בחלקו מונוטוני הסיכוי לדעתי לעשות שטויות ואו להפגע משטויות של אחרים גדול מידי.

    בכל מקרה בהצלחה
    נערך לאחרונה על ידי ronen_sch; 25-06-2015 בשעה 07:28.

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לדעתי תחליף עבודה או תחשוב בכיוון של רכב. 220 קילומטר כל יום זה לא צחוק ואי אפשר להתחרות בנוחות של רכב.

    בתור אחד שהיה עובד משמרות של 12 שעות עם רכב ואז עולה על האופנוע, אין מה להשוות בכלל. אני רוצה לראות מישהו רוכב 12 שעות כל יום. עם רכב זה לא נעים, אבל לא ממש בעיה.

    תחשוב על זה חזק. לי קשה לחשוב על עצמי עובר מרחקים כאלה כל יום רכוב. זה פשוט יעייף אותך מאוד. אם אין איזה פקקים מטורפים בדרך אז בכלל.

  10. #55
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    לא יודע עייפות, כשאני עייף וצריך לרכב אני מתעורר בחצי דקה אחרי שהרוח מרביצה על הפנים.
    החשמלי יכול לקבל תוספת מצבר והטענה מהירה.
    מגיע לעבודה מטעין, והביתה.

  11. #56
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    רכב הרבה יותר מתסכל מרכבת.
    רכבת + אופניים בתל אביב הוא פתרון מאוד נוח.
    אני עובד במרכז תל אביב ובלי לעלות על מדרכות ולנסוע נגד כיוון התנועה (בשונה משאר הדו-גלגליים), לוקח לי 25+ דקות להגיע מרמת גן לתל אביב בשעות הבוקר.
    אם לא הייתי נהנה על האופנוע הייתי לחלוטין עובר לאופניים.

    עלות קניה מצחיקה לעומת דו״ג עם מנוע, אין רשיונות, אין טסטים, אין דלק, אין חוקי תנועה, יכול להעלות אותם למשרד או לקשור בכ-ל מקום ואין בעיה עם אלכוהול.
    אתה לא תלוי בפקקים, לא תלוי בהפגנות, לא תלוי בדרכים חסומות או משאית שבדיוק פורקת סחורה.
    חוץ ממהירות מוגבלת בקו ישר, אופניים זה ה-פתרון לתל אביב.

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    מעבר לחשבונאות והפנקסנות הכלכלית, כשיש לי משימה לבצע במקום רחוק, נפשית אני תמיד יותר
    שמח לבצע אותה עם אופנוע ולא בדרך אחרת.

    אם מדובר על פיצוי לנשמה אין ספק שרק אופנוע וכזה שאתה מתחבר אליו.

    שיקולים כלכלים, מעולם לא היו חלק בקבלת החלטה אצלי על רכישה/רכיבה על אופנוע.

    משהו מתוק להתחיל ולסיים אייתו את היום.

    שקלת לעבור לגור על יד מקום העבודה או במרחק סביר ולרכוש אופנוע חשמלי?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #58
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    בסופו של דבר הוחלט על קטנוע, עכשיו הדילמה היא הונדה silver wing 600 , או burgman 650 .
    מה אתם ממליצים (גם מבחינת מרווח טיפולים)? , והאם בשביל שינהם אצטרך לשדרג לרישוי a?
    תודה

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    שניהם דורשים a.
    לדעתי, סילוור 400 ייתן מענה הולם לדרישות שלך, כך שאין באמת צורך ב-600.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #60
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    59
    הייתי בודק גם את ה-maxsym 600.
    עפו עליו במבחן בפולגז, והוא עם 45 כ"ס, כך שלא צריך עבורו רשיון a.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 13:39
  2. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:02
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 22:34
  4. אופנוע ראשון a1 לנסיעה בינעירונית
    על ידי Zmirnoff בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2015, 20:04
  5. ויברטור לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי ronen_sch בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 23:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO